No igen, ketté kell választani a kérdést (legalább)
Engem leginkább a terepi utak érdekelnek, mert a városban kevésbé érdekel, hogy merre vezet a jelzés, ott inkább kocsmától kocsmáig próbálok haladni :)
Sajnos hiába van 147 db autós track a Rákóczi utcáról, ha senki nem tett oda waypointot, hogy S+
Persze ez az út meg is változhat, hiába látta valaki azt az embert, aki hallotta, hogy ott S+ vezetett 5 évvel ezelőtt.
A terep az már húzósabb, mert a jelzések megkopása még csak-csak elviselhető, de ha az út szűnik meg, az már komolyabb kerülőkre, és ez által utolsó busz lekésésre adhat okot.
Már kezdtem pedzegetni Old_Eye-nek, hogy ha a vonalak nod-jai közelében nincs trackpont, akkor a megfelelő algoritmussal ki lehetne szűrni jónéhány felméretlen utat.
Azt sem ártana valahogy megjelentetni, hogy egy út mikor volt utoljára felmérve, mert talán az egy fontos információ.
Én már kezdenék szigorúbb követelményeket állítani egy-egy trackfeltöltés/rajzolás mellé...
pl. komment nélküli trackeket, csak trackszám emelésre használnék, és már billenteném is feldolgozottra.
Legalább annyi elvárható lennne, hogy a track adatlapon annyi be lenne írva, hogy pl. biciklivel szekérutakon, stb...
A track= paramétereket meg szándékosan nem kitöltőknek, azon túl, hogy kukoricántérdelés, akár mapauditban figyelve az illetők rajzolásait, a Track=N/A helyett Track=1 -et írni, ha ezt elfogadják alapértelmezésnek.
Trackek közé pedig rajzolt trackt tenni nem engednék, maximum csak olyat, amiben kommentként rajzolva van a leágazás (timezone) iránya, és esetleg egy két lyuk befoltozva.
[ előzmény: (29144) johann g (Lud), 2009.03.27 15:46:30] |