turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
, rotty hozzászólásai
Mielőtt kérdeznél, olvasd el ezt: gyakori kérdések és válaszok (FAQ)

új hozzászólás | témák listája

Összesen: 59 db hozzászólás

Lapozás: előző | 1 | 2 | következő


rottyhozzászólásai | válasz erre | 2012.10.09 19:25:46 (65008)
http://geocaching.hu/forum.geo?action=thread&id=kutyuk&message_id=382605
[előzmény: (65006) pusi1981, 2012.10.09 19:14:52]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2012.10.09 06:52:45 (65000)
Az utóbbi időben az én dakotám is ezt csinálja. A driver újratelepítése nem segített, azonban ha a csatlakoztatás pillanatában a bekapcsoló gombot 30 másodpercig folyamatosan nyomod, átvált háttértároló módba, és hozzá lehet férni a tartalmakhoz.
[előzmény: (64998) pusi1981, 2012.10.08 21:08:03]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2011.10.06 21:26:43 (59380)
Én bringán használom a dakotát. Az olvashatóságával nincs gond, a kezelhetősége sem túl macerás, igaz csak a korábbi legenddel tudom összehasonlítani. Ami viszont hiányzik (a 10-esből) a csipogás: könnyű egy-egy kanyarról lemaradni...
[előzmény: (59371) gusty, 2011.10.06 16:57:22]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2011.07.04 20:38:38 (57680)
Ez a kétoldalas ragasztószalag jó, a kevéske vastagsága miatt valószínűleg a lötyögést is megoldja. Lehetőleg olyat vegyél, amelyiknek nem a fehér hordozója van, mert idővel az is kifolyik, az átlátszó a jobb! A szilikon kicsit vad megoldás, bár tudom, van aki így csinálta meg.
[előzmény: (57677) Old Eye, 2011.07.04 15:06:06]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2011.05.27 09:07:47 (56977)
Nem nekem kellett, én csak erre csóváltam a fejem:
https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=6515
[előzmény: (56976) jekaeff, 2011.05.27 07:39:06]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2011.05.27 07:32:10 (56975)
Jéé, most nézem, hogy angol nyelvű manual is fizetős! Van arcuk 8 dollárt kérni egy kifutott készülék kezelési útmutatójáért? Megdőlni látszik az az érv, hogy a magyar azért nem ingyenes, mert a honi értékesítő lefordította, dolgozott vele, és ezt meg kell fizetni...
[előzmény: (56974) Kokó, 2011.05.26 23:55:41]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2011.05.25 10:07:13 (56948)
Vettem már én is gps-t ebay-en, áfával és vámmal együtt 55E forintért akkor, amikor itthon 84E volt (legend hcx), akkor még érdemes volt vállalni ezt a kockázatot. De most tényleg csak párezer forint a különbség, én nem látom, hogy 35 ezerért melyik eladó hirdeti a dakota 10-et. Jól nézted? Posta, áfa, vám is benne van ebben?
[előzmény: (56945) rvilike, 2011.05.25 08:24:57]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2011.04.28 17:38:31 (56527)
Köszönjük!
[előzmény: (56521) KoLa, 2011.04.28 16:20:40]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2011.04.28 15:18:33 (56519)
Őszintén nem értem ezt a hozzászólásodat.
Nem gondolom hogy nem ismertem volna be a tévedésemet, sehol nem látok önellentmondást magammal.
Hangsúlyozom, Yosshoz hasonlóan, nem vagyok meggyőzve a Doppler-elvű sebességmeghatározásról, és azt sem állítom, hogy szinuszos jelekre értelmezett Doppler-effektussal, mint fizikai alapjelenséggel lehet magyarázni a dolgokat.
Csak ismételni tudom magam:
"De hagyjuk is, eddigi megnyilatkozásaidból azt érzem, hogy olyas valaki vagy, aki nem tudja elfogadni, ha nincs igaza, ha valamiben tévedett, ha nem jár ki az alaposság és igényesség dicsősége."
Tényleg hagyjuk.
[előzmény: (56503) KoLa, 2011.04.28 13:43:24]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2011.04.28 00:07:18 (56489)
Az említett rész így kezdődik:
" 2. Távolság meghatározása fázisméréssel

Ennél a módszernél nincs szükség a kódok alkalmazására.
A pszeudotávolság fázisméréssel is meghatározható."

A formálisan felírt "parasztvakító" integrálok folytonos függvények (egész pontosan egy van, a konstans függvény...), szó sincs digitális jelekről. A 72. ábrán és az az alatti képletben mi az fr, fv?
Ezen az ábrán fv(t) a vivő frekvenciaváltozása, amihez szépen kerekítve rendeli a Doppler-számokat...

De hagyjuk is, eddigi megnyilatkozásaidból azt érzem, hogy olyas valaki vagy, aki nem tudja elfogadni, ha nincs igaza, ha valamiben tévedett, ha nem jár ki az alaposság és igényesség dicsősége. Megjegyzem ez ritkán van így, mert tényleg alapos vagy. Ez nem személyeskedés, kérlek ne vedd annak, csak jelzem egy amúgy is meddő vitában nem sok esélyünk van így az előrelépésre...
[előzmény: (56488) KoLa, 2011.04.27 23:43:00]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2011.04.27 08:06:31 (56478)
Van azért olyan, amiben egyetértünk!:)
[előzmény: (56476) Yoss, 2011.04.27 08:00:42]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2011.04.27 08:05:52 (56477)
Ez engem nem győzött meg! Sőt! A (22)-(25) egyenletekben éppen a Doppler eltolódást viszi végig. Igaz nem a sebességméréshez, hanem a pszeudótávolságok meghatározásához (a (23)-ban lemaradt a 2pi...).A Doppler szám sem idegen a Doppler effektustól, az N1,2 felírásában éppen ott van.
Nem tudok a legutóbb felmerült ilyetén vitához azóta hozzátenni se pro se kontra. Azt merem állítani csak, hogy a doppler-eltolodást használja a rendszer ha máshoz nem is, de a dion és dtrop meghatározásához.
http://geocaching.hu/forum.geo?action=thread&id=kutyuk&message_id=274280
[előzmény: (56472) KoLa, 2011.04.27 00:28:22]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2011.04.25 21:26:39 (56424)
http://turistautak.hu/download/MapSource_6137.exe
[előzmény: (56423) DolF, 2011.04.25 20:31:58]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2011.04.19 17:11:47 (56335)
Csak akkor nem jellemző, ha a szekrényben tartod, nem túl meleg helyen... Amúgy nagyon!
[előzmény: (56334) oxyura, 2011.04.19 17:01:51]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2011.03.31 09:06:45 (55985)
Szia!
Kérlek kukkants a levesládádba! Köszi!
[előzmény: (55984) zsotie, 2011.03.31 08:54:37]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2011.03.30 09:49:11 (55974)
Köszönöm a választ, halvány reményem csak ebből a félrevezető felsorolásból fakadt:
https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=10996

És itt is szerepel a tartozékok között:
https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=30925
[előzmény: (55973) Áron csapata, 2011.03.30 08:40:29]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2011.03.29 16:00:18 (55966)
Bocs, hogy itt kérdezem, de nem találtam egyértelmű választ arra, hogy a Dakota 10 képes-e a garmin pulzusjeladóját kezelni vagy sem? A manual szerint nem, a garmin mégis felsorolja az opciók között és a pulzusmérő oldalán is, mint kompatibilis eszközt. Mi az igazság?
[előzmény: (55962) magpet, 2011.03.29 11:54:42]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2011.03.07 16:11:03 (55504)
Nem értek egyet abban, hogy a kínai rádiók tették lehetetlenné a PMR használatot! A baj az, hogy rengeteg cég (szállítós, biztonsági, építési...) gondolja úgy, hogy PMR-rel olcsón megússza a cégen belüli telekommunikációt. Azt gondolom, ez a nagyobb hányad, ennél jóval kevesebb a nagy-teljesítménnyel, külső antennával nyomulók száma, és ahogy tapasztaltam, az ilyen "rádiósok" megveszik a yasu, icom, kenwood készülékeket is... Ahogy magad is írtad, az hogy 0,5 W helyett 1-2, netán 4 wattal ad valaki, lényegében mindegy, erre felhasználók többsége is hamar rá jön.
Költői kérdés: A rádióamatőrök hány százaléka lépi át az engedélyében szereplő teljesítményhatárokat? :)
[előzmény: (55474) Csigabiga, 2011.03.07 10:49:44]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2011.02.15 22:10:55 (55141)
Hát ezaz, mire-mit...
de mintha 55130-ra tisztázódott volna, hogy elem...
[előzmény: (55140) Lipták Roland, 2011.02.15 21:48:28]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2011.02.15 21:25:17 (55136)
Elem, Roland, 1,5 V-os lítium elem, nem akku!
A akkunál a párhuzamos kapcsolás miért lenne jó?
[előzmény: (55135) Lipták Roland, 2011.02.15 21:16:39]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2011.02.12 17:36:29 (55085)
Szerintem FBS-sel könnyű végzetesen összekenni a kapcsolókat. Én csak a kétoldalú ragasztót használtam, más ragasztóanyagot nem. Sok évvel ezelőtt Dankó Tibornál, a gps-doktornál javíttattam az ős-Legendet, ő is csak kétoldalúval tette vissza, nem is volt vele baj utána.
Azóta a HCX-en én is megtettem a cserét ugyanígy, viszont a Tesa-féle fehér hordozójú ragasztó nem vált be, éppúgy kifolyt mint az eredeti ragacs. Egy névtelen, transzparens ragasztó sokáig jó volt, de a bringás tartóval (nem az eredeti garmin, hanem egy zártabb fajta) lenyúztam róla. Most egy 3M gyártmányú hordozó nélkülivel van ragasztva, de nem az igazi, mivel ez nyomásra tapad, és a gumit nem lehet eléggé összenyomni, ráadásul nálam el is szakadt a gumi. Egy kis csík fekete szigetelőszalag fogja most...
Szóval elég lenne a kétoldalas, ha nem szakadt a gumi, csak jó típust kell találni. :)
[előzmény: (55084) Ákibard, 2011.02.12 16:58:58]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2011.02.12 11:00:44 (55072)
Itt egy autentikus válasz, hogy felismerheti-e egy töltő, hogy alkáli-elemet tölt vagy sem:

http://e2e.ti.com/support/power_management/battery_management/f/179/p/83014/286006.aspx#286006

Ezzel szemben a Maxim-nál akad ilyen áramkör:

http://www.maxim-ic.com/datasheet/index.mvp/id/5885

Ha jól értettem a szűkszavú leírást erről a funkcióról, a kezdeti gyorstöltős tartományban nézi az cella üresjárati feszültségét, ami ha felkúszik 1,75V fölé, leállítja a töltést, a termális limit mellett így véd az alkáli elem és hibás akku töltése ellen.

Hajlok inkább Csuhás és a TI mérnökével egyetérteni, nagy a felelőssége annak a gyártónak, aki határozottan állítja, hogy áramköre különbséget tud tenni akku és alkáli elem között.

[előzmény: (55067) Csuhás, 2011.02.12 09:56:42]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2011.02.12 10:04:16 (55068)
Szerintem félreértettél, ugyanezt állítottam én is a töltéssel kapcsolatban! A felismerést egy Texas ic-nél láttam, megpróbálom megtalálni, de emlékeim szerint ez nem töltésvezérlő áramkör volt.
[előzmény: (55067) Csuhás, 2011.02.12 09:56:42]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2011.02.12 09:44:56 (55065)
Hadd okoskodjak én is kicsinyt: az olyan készülékek, amelyeknek saját (általában lítium) akkuja van, a töltésvezérlés, illetve a teljes "power management" a készülék feladata, manapság erre a gyártók "egycsipes" megoldásokat alkalmaznak, tehát nem nehezebb vagy könnyebb egyik feladat sem, mert készen kapható a megoldás. Ezért akár usb-ről, akár egy ilyen autós készségről kapja a táplálást, tölt és/vagy táplál, ahogy éppen szükséges.
Az olyan kütyüknél, amelyek szabvány NiMh akkukról működnek, mindez éppen így megoldható lenne két vezetékkel, de a töltést soha nem bízzák a külső tápra, éppen az említett okból: nem lehet tudni hogy alkálielmet, vagy akkut használunk (igaz van olyan áramkör, amelyik ezt is felismeri, de töltésvezérlésnél nem használják). Szóval ez az autós táp biztosan nem tölti a ceruzaakkukat.
[előzmény: (55064) alnibell, 2011.02.12 09:14:18]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2011.01.16 14:44:33 (54542)
http://turistautak.hu/download/MapSource_6137.exe
[előzmény: (54538) Snipermaster, 2011.01.16 13:52:19]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2011.01.15 21:25:12 (54503)
"Ráadásul ez majdhogynem a csempészés kategóriába tartozik."

Ezt azért így nem igaz, én ugyan legendet vettem ekként, de gondolom hozzám hasonlóan sokan kifizették az áfát és a vámot a tengerentúli vásárlás után. Így is a magyarországi ár egyharmadát spóroltuk meg, majd a colorado megjelenése körül estek le a magyarországi árak úgy, hogy már nem érte meg az ebay-es rendelés. Most nem tudom mi a helyzet...
[előzmény: (54478) Mengyán, 2011.01.15 20:59:26]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2010.11.18 13:00:08 (52958)
A garanciális ügyek intézésével is csak annyi probléma, hogy lassan megy (postázás oda-vissza külföldre). De megy. Szóval vállalható!
[előzmény: (52954) agyorgy, 2010.11.18 11:50:26]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2010.07.03 08:12:20 (50156)
Igen, akkor az 1A magyarázat lehet a duracellek pusztulására, nem mindegyik viseli jól a gyorstöltést, még akkor sem, ha ráírják. A töltővel együtt árult eneloop csomagokban meg lehet bízni, az elég jó garancia az eredetiségre!
[előzmény: (50155) Ákibard, 2010.07.02 23:56:38]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2010.07.01 23:00:56 (50123)
Röviden összefoglalva: a régi töltőd valószínűleg használható, ha 200-300 mA közötti árammal tölt. Vedd bátran az eneloopot, csak vigyázz, rengeteg a hamisítvány!
[előzmény: (50121) Ákibard, 2010.07.01 22:55:29]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2010.06.28 07:55:42 (50044)
Csak az út mellé írt Oo jelzi a kerékpárutat. Ha ez kevés, mert nem látszik jól menet közben, akkor válaszd inkább a teljes térképet, azon pirossal ki van emelve a kerékpárút is, igaz így a burkolat típusa nem látszik.
A kettőt együtt érdemes feltenni, és alkalmasint váltani közöttük.
[előzmény: (50042) tasco, 2010.06.27 23:29:07]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2010.06.13 11:53:53 (49788)
Nem túl meggyőző érvek.
1. A közvetlen pozícióból történő számolással (ami maga a deriválás módszere numerikusan), a pozíció pontatlanságából nagy lenne a sebesség szórása. Erre egy mentség lenne, ha a a pozíciómérést a lapka valójában sűrűbben teszi, mint amilyen sűrűn a adatot szolgáltat a külvilág felé (a szokott 1s érték).
2. A doppler-shift arányos a sebességgel, a mérés hibája nagyobb sebességnél épp úgy kisebb mint pocizóból számolt esetben.
3. Akármelyike esetet nézzük, a numerikus eljárások és főként az átlagolás időt vesznek igénybe, ha a doppleres vivőfrekvencia-eltolódásból számol, pláne több idő szükséges.
Igazad van a publikációkkal kapcsolatban, többen linkeltünk forrásokat a http://nujournal.net oldalról. Meggyőző doppleres cikkek vannak itt, de tudományosan eléggé levegőben lógó az oldal, a megbízhatóságát én sem érzem 100 %-osnak.
Parttalannak tetsző ez a vita, Hajo világított rá, amit a dopplerről (meg a garminról...) biztosan tudunk, megpróbálom én is, ide másolom a már idézett Sirf Tech gyári dokumentáció ezen részét:
http://www.navmanwirelessoem.com/assets/files/Docs/SiRF%20Binary%20Protocol%20Reference%20ManualR2.4.pdf

"To predict clock bias, use the relationships between frequency and velocity. The
reported clock drift value can be converted to a velocity using the Doppler formula,
since in the SiRF architecture the clock drift value is a bias to the computed Doppler
frequency:
Doppler Frequency / Carrier Frequency = Velocity / speed of light
Or:
Velocity = Doppler Frequency / Carrier Frequency * c
Next, the velocity can be converted to a time factor by dividing by the speed of light:
Change in Clock Bias = Velocity / c
Combining the above 2 formulae,
Change in Clock Bias = Doppler Frequency / Carrier Frequency"

Vagyis a chip ebben az igen elterjedt architektúrában biztosan kezeli és használja a doppler-eltolódásból származó vivőfrekvencia eltolódást, így veszi figyelembe a helyi oszcillátor frekvenciájának csúszását (pl hőmérséklet-változás miatt). Hogy sebességet ebből mond-e vagy sem, az nem derül ki.
[előzmény: (49787) KoLa, 2010.06.13 11:12:46]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2010.06.11 13:21:15 (49715)
Az a feltételezés, hogy a nyers adatok pontosabbak mint az algoritmus által simított érték, megkérdőjelezné az algoritmus szükségességét. Viszont a koordináta alapú sebességmérés mellett valóban szólhat érvként, hogy a gps-lapka belül sűrűbben vesz mintát, mint amennyi időnként adatot szolgáltat a külvilág felé (1 sec). Ekkor van lehetőség az átlagolásra, és pontosabb sebességértékre is talán.
De vissza mérleg másik serpenyőjéhez: az alábbi doksiból nem tudtam kihámozni, hogy a sebességből korrigál doppler hatást, vagy doppler-shiftből számol sebességet, az látszik, hogy a helyi oszcillátor frekvencia-eltolódásának figyelembevételéhez használja.
http://www.navmanwirelessoem.com/assets/files/Docs/SiRF%20Binary%20Protocol%20Reference%20ManualR2.4.pdf
Nem vagyok elfogult, de tényleg az lenne megnyugtató, ha egy gps-modult gyártó dokumentumai között lehetne a választ megtalálni...
[előzmény: (49705) 2010.06.11 12:34:29]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2010.06.11 10:24:37 (49690)
Igazad van abban, hogy nem közlik a készülékgyártók, hogy mit is csinál a gps-ük pontosan. A sebességmérés még az integrált vevőmodul feladata, és a nagyok honlapjain (pl. sirf.com) is elég szegényesek az architektúrát bemutató blokkdiagramok, leírások. Viszont az alábbi anyagban szereplő gl-11 egy kommersz típus.
[előzmény: (49684) Mr Zerge, 2010.06.11 09:47:58]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2010.06.11 09:50:11 (49685)
Nem (csak) a bele írt matematika miatt, ez egy egészen meggyőző leírás. Szóval billen a mérleg a vivő frekvencia-eltolódásának mérésén alapuló sebességmérésre. Valóban, ezen a módon nyerhető csak több adat a pillanatnyi sebességről egyidejűleg, a másiknál semmi lehetőség nincs a statisztikára.
http://nujournal.net/HighAccuracySpeed.pdf
[előzmény: (49682) Csuhás, 2010.06.11 09:34:14]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2010.04.02 09:15:31 (47877)
:)
[előzmény: (47876) scele, 2010.04.02 08:49:51]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2010.04.02 08:24:36 (47873)
Hát ez az! :)
Firefoxban semmi baj, tördeli a linket is, helyesen.
[előzmény: (47871) Ákibard, 2010.04.02 08:21:30]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2010.04.02 08:14:26 (47869)
IExplorer...
:)
[előzmény: (47868) Apexsek, 2010.04.02 07:42:20]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2010.03.09 06:47:21 (47234)
Legutóbb kifogásoltad a muemlekem.hu-n, hogy felhasználják az adataidat. Most lenyomozod az én személyes adataimat (ezt vegyem fenyegetésnek?), és itt zavaros, önellentmondó összefüggésben tálalod mindenki előtt. (Tudom, részletezzem, hogy hol. Nem teszem.)
Itt már dolgozhatna a fórummoderátor ollója, de jelzem, engem nem zavar, maradhat. Személyiségleírásnak.
.
[előzmény: (47231) Yoss, 2010.03.08 22:53:10]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2010.03.08 22:33:00 (47230)
Maradjunk csak a műszaki dilettantizmusnál, pl.: "A töltőáramot egy noname töltőnél hogy fogod megállapítani? A "jó" töltőáram akkumulátoronként változik. Ezért érdemes intelligens töltőket használni, mint pl. az IPC-1, vagy pl. anz Ansmannak vannak nagyon jó töltői. Attól hogy valami márkás, még simán haza tud vágni akkut, pl. egy márkás gyorstöltőbe beleteszel olyan akksit, amit ezt nem szereti, akkor rövid úton tönkre fog menni. Ha szerencséd van, még fel is robban."
Mi a baj vele? Semmi. Ugye?
De tényleg, nincs igazam. A kapitány tévedhetetlen!
Részemről a személyeskedés lezárva.
[előzmény: (47229) Yoss, 2010.03.08 22:20:03]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2010.03.08 22:05:25 (47228)
Na most megkaptam!
Utólag?! Sajnos nem vagyok non-stop a fórumon, hogy folyamatosan okoskodjak, és jól-informáltságomat, megkérdőjelezhetetlen véleményeimet szajkózzam. A köz nevében köszönöm, hogy amíg nem vagyok itt, pótlod mindezt helyettem!
Miért van az, hogy ha tévedsz valamiben, egyből támadsz?
[előzmény: (47225) Yoss, 2010.03.08 21:21:45]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2010.03.08 17:54:33 (47221)
:)
Ez igaz, ezért csak intelligens és nem művészi hajlamú az IPC-1! :)
Persze egyes embereket még köszönni is nehéz megtanítani...
[előzmény: (47220) erchegyia, 2010.03.08 17:45:35]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2010.03.08 17:21:18 (47219)
Az IPC-1 intelligens töltő, tud deriválni is, de annyira azért nem okos, hogy bekapcsoláskor köszönjön, és megállapítsa milyen akkut tettek bele... :) A töltőáramot a júzer állítja, vagy 200 mA az alapértelmezett. Lényegesebb, hogy mikor hagyja abba a töltést, a legegyszerűbbek időre töltenek, de ez már a legolcsóbb töltőkben is elvétve alkalmazott módszer, a tucatárunak számító töltésvezérlő céláramkörök korában.
[előzmény: (47215) Yoss, 2010.03.08 11:39:32]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2010.02.01 08:09:09 (46246)
Például ezzel a konverterrel:
http://www.gpsbabel.org/
[előzmény: (46245) Kincsvadászó Kalózok, 2010.02.01 07:59:23]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2009.12.23 21:47:06 (45202)
Ezeket a konkrét típusokat még nem használtam, de nekem három különféle Ansmann garnitúrából kettő fél-egy év alatt teljesen használhatatlan lett, szerintem nem tudnak többet annyival mit amennyivel többe kerülnek.
Viszont nem csak árában, de tartósságban, megbízhatóságban a legjobb tapasztalatokat ezekkel szereztem (az első "ready to use" típus):
http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&cid=VkZaU1ZrMVZNVVZSV0d4UFZrVXhNdz09&pid=Vkcxd1VrNUZNWEZUVkVaT1VrVkZPUT09
http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&cid=VkZaU1ZrMVZNVVZSV0d4UFZrVXhNdz09&pid=Vkcxd1VrMXJOVVZTVkZaT1VrVkZPUT09

Két-háromszáz mAh a névleges kapacitásban igazából semmit nem jelent, gyakorlatilag a gyártási szórás ennyi, kisebbek inkább tudják azt, amit ráírnak.
[előzmény: (45197) erchegyia, 2009.12.23 20:46:24]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2009.11.10 12:53:07 (44369)
Köszi a választ, azt hiszem nem lesz ilyenem... :-) Végül is az útadatok gps-szel jól mérhetőek, inkább nézek más típust, a pulzusmérő-részre kihegyezve!
[előzmény: (44366) Aty, 2009.11.10 10:51:43]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2009.11.10 06:50:47 (44359)
Köszi mindenesetre!
[előzmény: (44358) jekaeff, 2009.11.09 22:54:08]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2009.11.09 22:22:33 (44356)
Polar CS200-ról neked vagy ismerőseidnek van tapasztalata? Használtan lenne egy, de a testbike-on elég negatív véleményeket olvastam az elm. zavartűrésével szemben. Minden szembejövő autó gyújtása zavarhatja?
[előzmény: (44352) jekaeff, 2009.11.09 16:39:02]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2009.11.05 22:42:13 (44284)
No, most hogy így sikerült az egyes feleknek kölcsönösen meggyőzniük egymást a maga által preferált operációs rendszerről, beszélhetnénk a futballcsapat-preferenciákról...

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2009.09.01 21:43:16 (43010)
Bevallom, már régóta nem vagyok aktív ezen a téren. Nincs tapasztalatom ezzel a készülékkel, nagy baj nem hiszem, hogy lehet vele. Egy külső antennával szinte mindegyik csodákra képes. Viszont ha még vásárlás előtt vagy, én inkább ezt javaslom, ha picit többet tudsz rá áldozni:
http://www.yaesu.com/indexVS.cfm?cmd=DisplayProducts&ProdCatID=103&encProdID=27D4A41D6469B5E3EAA9B4301BEDBBCB&DivisionID=65&isArchived=0

Beszerzési forrásnak:
http://www.anico.hu/anico.php?o=web_scanner

Érdemes a használt piacon is körülnézni, sokan hamar levetik a készülékeket, és sokan inkább adó-vevőt vesznek, mondván hátha egyszer kellhet az is, de ebben nem mindig van igazuk, főleg ha nincs kivel beszélni...
[előzmény: (43009) t ib i, 2009.09.01 21:14:25]

rottyhozzászólásai | válasz erre | 2009.09.01 21:07:07 (43008)
Itt minden hasznos információ megtalálható a "füleléshez":
http://www.nhh.hu/dokumentum.php?cid=11417
[előzmény: (43007) rotty, 2009.09.01 21:02:24]

Lapozás: előző | 1 | 2 | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:

új hozzászólás | témák listája


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók