turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
, remuszba hozzászólásai
Mielőtt kérdeznél, olvasd el ezt: gyakori kérdések és válaszok (FAQ)

új hozzászólás | témák listája

Összesen: 7 db hozzászólás

remuszbahozzászólásai | válasz erre | 2007.07.26 15:37:34 (18617)
mivel nekem az a tapasztalatom, hogy a csix 2 óránál kapcsol ki először, majd mindig felezve az előző bekapcsolt időket adja meg a továbbiakban magát, így a Gázlót te 4óra alatt teljesítetted amihez gratula! :-)
---
jegyzem meg a kösz a sztszedési mintát. Este rácsavarodom és szombaton lerázom a műholdakat az égről!
[előzmény: (18613) jekaeff, 2007.07.25 21:33:37]

remuszbahozzászólásai | válasz erre | 2007.07.24 10:03:20 (18555)
Kösz jekaeff és scele!

Akkor nekifogok a szétszerelésnek. Ebből okulva persze tegnap hengerfejet cseréltem a kocsimon, újratekercseltem a kombájnom vezérlő elektronikáját, az egyik lányom átoperáltam fijjúvá, a régi VHS videómagnóm DVD-re applikáltam....
Csak azé, mert ezek szerint mi magyarock vagyunk a királyok. Megvesszük a "fejlett" nyugati technikát, majd kijavítjuk! hihi

A zemplént azé ne sajnáld. Egy defekt, 40 fok, száraz szamorodni nagyfröccs a kulacsomban, túlélőtábor.
No, ha megleszek beírok!
---
és köszönöm azon észrevételeket, ahol figyelmeztettek a varrjon és a bicikli szavak hejes írására. :-)

remuszbahozzászólásai | válasz erre | 2007.07.23 18:04:04 (18541)
Már nem panaszként csak...
A hétvégi Zemplénmaraton 2007-es MTB-n négyszer elszállt a CSx. Úgy mentem oda, hogy belebetonoztam cementpapírral (a papírt az érintkező alá és nem az elem... :-) az elemeket a fémfülek közé.
Mentem 2 órát. Addig is mentem lefelé g-vel, de akkor még semmi, majd 1*csak meghalt.
Aztán bírt megint 29 percet, majd 11-et, majd kampec. Azaz újraélt, de akkor már percenként meghalt.
---
Összegzésképpen az eddigi kb. 5 hegyimenet tapasztalatai a következőek.
1. kb két órát bír simán, majd elkezd rendetlenkedni és mindig az előző időt befelezve kikapcsol
2. ez csak lefele fordul elő és mintha egy adott dölésszögnél.
3. az elején nagyon nagy ütések kell érjék, majd elegendő kevesebb is
4. a következő túráig semmi baja, majd 1-3 ismétlődik.
---
no erre varjon gombot valaki. Ha rossz a téma szívesen nyitok egy:
"Akik gyűlölik a 60CSx-et és perifériáit" topicot!

P.s: telót nem cserélek és nem hagyom abba a biciglizést és "nem adom fel", de kimegyek és belebombázom a fejlesztőik arcába a bibliavastagságú hibalistámat.
pl. a repülő belseje és a valós magasság összefüggése ugyi! (Cx vs CSx)
[előzmény: (18515) P.ISTI, 2007.07.20 08:02:32]

remuszbahozzászólásai | válasz erre | 2007.07.19 17:03:55 (18507)
akkor legyen a neve nem túra gps, hanem 60-as apókák gyengéd frekvenciájú és alacsony amplitúdójú Cammogósan Suhanó xarja. és akkor maradtunk a gyökereknél. 60CSx
--
a használatija meg elegendő ha csak kétszavas: only indoor.
[előzmény: (18506) jekaeff, 2007.07.19 16:51:03]

remuszbahozzászólásai | válasz erre | 2007.07.19 16:37:53 (18505)
ja! hogy akko minek van?
máig nem tudom! kaptam!
---
örülök persze neki, mert tudom hol vagyok (hihi), meg a gyerek v. asszony ha megkérdezi mikor érünk már oda, akkor meg tudom neki mondani, hogy még két pisi van addig.
de másra... jó lenne, ha a kerékpáron lefelé 40-el nem kapcsolna ki! így egy darab követ hordozok a kormányon, így értékesebb lenne, ha lenne benne egy hamburger.
[előzmény: (18504) remuszba, 2007.07.19 16:34:04]

remuszbahozzászólásai | válasz erre | 2007.07.19 16:34:04 (18504)
A 60C-m magyar volt persze. De ez az új továbbfejlesztett, hiperszuper 60Csx, na ez from ámeriká!
Tudod az úgy van, hogy az embernek van egy jóféle NDK-s trabantja. Megszereli maga persze, no és nem romlik el soha, csak ha megsújtják adóval.
De a hülye Mercire vágyik (német-német). Oszt beleül és örül. Suhan, halk, ... oszt mikor elromlik, (mert elromlik), na akkor ott fő a feje a sztrádán, hogy "de hát a technika, meg az evolúció, meg a fejlődés". A ... azt!
---
majd szétszedem, beleteszek egy hamburgert és hordozom. Mellette meg egy utánfutón lesz egy halom térképem, egy tájolóm, egy "gagyi" barometrikus órám és összerakom azt amit a mapszósz, meg ez a "csoda" önmagában tudna, de nem tud!
----
Például az is megfejthetetlen számomra, hogy a GPS szoftvere többet tud, mint a Mapszósz. Ez röhej!
Ahogy látom mindenki görcsöl azon is, ha csinál egy útvonaltervet, akkor azt mi a tosznak kalkulálja újra a beállításainak megfelelően. Miért nem lehet átemelni oszt lekövetni, ahogy a "tervező megálmodta". Aki kitalálta, az valszeg egy elkényeztetett hülyegyerek volt, aki mindent megkapott anyucitól de az ajtón nem ment ki soha! Ma is ott ül 48 karton pornódvd előtt és -de hát elméletben tudom"!
bocs az OFFért de két éve szórakozom és bosszant ez a logikátlan "rendszer".
[előzmény: (18503) Szab, 2007.07.19 14:54:25]

remuszbahozzászólásai | válasz erre | 2007.07.19 10:38:16 (18500)
Én ugyanezzel küzdök. Előtte egy 60C-m volt, de az meg se nyekkent amikor zúdultam le a hegyről. Ez a "fos" viszont, ahogy írod. Az elején bírja, majd eltelik egy kis idő és eldobja magát. Persze mire észreveszem, már kmekkel odébb járok, így a track is kimarad. Szégyen ja!
Hogy őszinte legyek én nem nagyon merem szétszedni, mert akkor gondolom ugrik a gari.
--
Azaz némileg tanácstalan vagyok.
Lényegében csak azért írtam, mert nekem is baxa a csőröm, hogy ilyen gyökerek a Garminnál!
üv:
Rémuszbá
[előzmény: (18414) jekaeff, 2007.07.14 19:47:36]
Egy lapon megjelenő sorok száma:

új hozzászólás | témák listája


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók