turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
Előzmények

remuszbahozzászólásai | válasz erre | 2007.07.19 17:03:55 (18507)
akkor legyen a neve nem túra gps, hanem 60-as apókák gyengéd frekvenciájú és alacsony amplitúdójú Cammogósan Suhanó xarja. és akkor maradtunk a gyökereknél. 60CSx
--
a használatija meg elegendő ha csak kétszavas: only indoor.
[előzmény: (18506) jekaeff, 2007.07.19 16:51:03]

jekaeffhozzászólásai | válasz erre | 2007.07.19 16:51:03 (18506)
GYALOGtúrázni tökéletes a csix, csak a bringát nem bírja.

No de majd jövő héten tán szétkapom (és kipróbálom meddig bírlya az érintkezőhajtogatás után, még az is lehet, hogy tökéletes lesz), ha valami rendes csavarnyúzót a kezeim közé kaparintok.

Az itthoni "tecsógazdaságos" órás-csavarhúzókészlettel meg se tudom moccantani a 6 db csavar egyikét sem...
[előzmény: (18505) remuszba, 2007.07.19 16:37:53]

remuszbahozzászólásai | válasz erre | 2007.07.19 16:37:53 (18505)
ja! hogy akko minek van?
máig nem tudom! kaptam!
---
örülök persze neki, mert tudom hol vagyok (hihi), meg a gyerek v. asszony ha megkérdezi mikor érünk már oda, akkor meg tudom neki mondani, hogy még két pisi van addig.
de másra... jó lenne, ha a kerékpáron lefelé 40-el nem kapcsolna ki! így egy darab követ hordozok a kormányon, így értékesebb lenne, ha lenne benne egy hamburger.
[előzmény: (18504) remuszba, 2007.07.19 16:34:04]

remuszbahozzászólásai | válasz erre | 2007.07.19 16:34:04 (18504)
A 60C-m magyar volt persze. De ez az új továbbfejlesztett, hiperszuper 60Csx, na ez from ámeriká!
Tudod az úgy van, hogy az embernek van egy jóféle NDK-s trabantja. Megszereli maga persze, no és nem romlik el soha, csak ha megsújtják adóval.
De a hülye Mercire vágyik (német-német). Oszt beleül és örül. Suhan, halk, ... oszt mikor elromlik, (mert elromlik), na akkor ott fő a feje a sztrádán, hogy "de hát a technika, meg az evolúció, meg a fejlődés". A ... azt!
---
majd szétszedem, beleteszek egy hamburgert és hordozom. Mellette meg egy utánfutón lesz egy halom térképem, egy tájolóm, egy "gagyi" barometrikus órám és összerakom azt amit a mapszósz, meg ez a "csoda" önmagában tudna, de nem tud!
----
Például az is megfejthetetlen számomra, hogy a GPS szoftvere többet tud, mint a Mapszósz. Ez röhej!
Ahogy látom mindenki görcsöl azon is, ha csinál egy útvonaltervet, akkor azt mi a tosznak kalkulálja újra a beállításainak megfelelően. Miért nem lehet átemelni oszt lekövetni, ahogy a "tervező megálmodta". Aki kitalálta, az valszeg egy elkényeztetett hülyegyerek volt, aki mindent megkapott anyucitól de az ajtón nem ment ki soha! Ma is ott ül 48 karton pornódvd előtt és -de hát elméletben tudom"!
bocs az OFFért de két éve szórakozom és bosszant ez a logikátlan "rendszer".
[előzmény: (18503) Szab, 2007.07.19 14:54:25]

Szabhozzászólásai | válasz erre | 2007.07.19 14:54:25 (18503)
Magyar garis? Akkor szerintem vidd vissza. Elég jókat írtak eddig a garmin garanciás probléma kezeléséről.
[előzmény: (18500) remuszba, 2007.07.19 10:38:16]

remuszbahozzászólásai | válasz erre | 2007.07.19 10:38:16 (18500)
Én ugyanezzel küzdök. Előtte egy 60C-m volt, de az meg se nyekkent amikor zúdultam le a hegyről. Ez a "fos" viszont, ahogy írod. Az elején bírja, majd eltelik egy kis idő és eldobja magát. Persze mire észreveszem, már kmekkel odébb járok, így a track is kimarad. Szégyen ja!
Hogy őszinte legyek én nem nagyon merem szétszedni, mert akkor gondolom ugrik a gari.
--
Azaz némileg tanácstalan vagyok.
Lényegében csak azért írtam, mert nekem is baxa a csőröm, hogy ilyen gyökerek a Garminnál!
üv:
Rémuszbá
[előzmény: (18414) jekaeff, 2007.07.14 19:47:36]

jekaeffhozzászólásai | válasz erre | 2007.07.14 19:47:36 (18414)
A Garmin különben ma egy kicsit "bekaphattya". :/

Ma 21-szer kapcsolt ki a 60CSx a rázkódástól a Gázló 130 MTB teljesítménytúra 8 és fél órája alatt!!! Biztos, hogy a kormányon rázkódástól és nem holmi szovfterhibától, mivel egyszer oldal megkocogtatva ma nekem is sikerült "kikapcsolnom". Ez idő alatt 3 szett akku kellett neki (2700 és 2300 mAh-sok), mert szerinte mindig lemerültek. Pl. a 2. szett akku 4 "pálcikáról" 10 perc alatt lezuhanrt kettőre, majd 1 és 3 között bármi előfordult. Bezzeg mikor hazafelé beültem a kocsiba (előtte ki volt kapcsolva egy órát), "érdekes mód" ismét full töltés volt.

Állítólag nem is maga az akku és a fém érintkező között keletkezik a szikra (amivel a Garmin előszeretettel takarózik), hanem az érintkező és az alaplap holmi "kényszerérintkezéssel" kapcsolódnak, nem forrasztással (bár ebben nem tudom mennyi az igazság). Ja, az első kikapcsolásig mintegy 2 óra telt el, pedig már az első fél órában is voltak igencsak rázós/zötykölődős szakaszok. Különben is, nem lehetne valami fránya pufferkondit bebiggyeszteniük Garminéknak, ami legalább egy 2 másodperces tápkiesést áthidalna?

Szégyen!!! :(


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók