turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
Előzmények

remuszbahozzászólásai | válasz erre | 2007.07.26 15:37:34 (18617)
mivel nekem az a tapasztalatom, hogy a csix 2 óránál kapcsol ki először, majd mindig felezve az előző bekapcsolt időket adja meg a továbbiakban magát, így a Gázlót te 4óra alatt teljesítetted amihez gratula! :-)
---
jegyzem meg a kösz a sztszedési mintát. Este rácsavarodom és szombaton lerázom a műholdakat az égről!
[előzmény: (18613) jekaeff, 2007.07.25 21:33:37]

jekaeffhozzászólásai | válasz erre | 2007.07.25 21:33:37 (18613)
:DDDD


No, azér' szomorú lettem volna, ha a Gázlón 32 fok hőségben hússzor is neki kellett volna veselkedni a teleszkóp-szerelésnek 130km-en belül, az útszéli porban csücsülve. A csix ellenben 21-szer kapcsolt ki.
[előzmény: (18611) scele, 2007.07.25 21:29:14]

scelehozzászólásai | válasz erre | 2007.07.25 21:29:14 (18611)
Csúnya dolog ilyet mondani, de több baj van a manitoukkal, mint a garminokkal.
[előzmény: (18610) jekaeff, 2007.07.25 21:23:21]

jekaeffhozzászólásai | válasz erre | 2007.07.25 21:23:21 (18610)
Nem is szándékozom gyakran lockout-olni... :o) Az elmúlt másfél év és 14000km alatt kb 30-35 km-t volt lock-olva. Most is csak az alkalom tiszteletére lock-oltam.

Azt mondod, ennek meg az a típushibája? Egyik ismerősöm is így járt, ezek szerint nem egyedi. Pedig ez nem az az árkategória. :/ Bár ezt montuk a csix-re is. Biztos összedolgoznak Manitou-ék a Garminnal :DDD
[előzmény: (18609) scele, 2007.07.25 21:19:45]

scelehozzászólásai | válasz erre | 2007.07.25 21:19:45 (18609)
Én mondtam, hogy ez a baj, de örülök, hogy sikerült neked is meggyógyítani.

A skarebra pedig vigyázz mikor lock-out bekapcsolása mellett daj-dajozol.
Már történt vele baj. Bekapcsolva maradt a lock-out és átszakadt az elzáró és összesett a teló.
[előzmény: (18608) jekaeff, 2007.07.25 21:16:43]

jekaeffhozzászólásai | válasz erre | 2007.07.25 21:16:43 (18608)
Ma tettem egy biciklis próbautat a "feljavított" csix-szel.

Terepre ugyan lusta voltam kimenni, de az aszfalton felkerestem minden egyes csatornafedelet és úthibát úgy, hogy 20km-en keresztül bekapcsolt teleszkóppal, 20km-en keresztül pedik kikapcsolt (lockout-olt) teleszkóppal (Skareb Super) mentem. Néha le-lementem az útszéli gödrös-sóderes részre is meg a szegélyköveken is rázattam a gépet. Egyszer sem kapcsolt ki!!! Pedig oldalról is kapott tőlem néhány pofont (a szó szoros értelmében!) a csix, ilyen módon kézzel ütögetve a Gázlón kétszer is sikerült kikapcsolnom. Most rám se bagózott...

Az akkutöltés jelzés sem ingadozott, az út elején 3 pálcikás volt, a végén 2 ami meg is felel az akku jelenlegi töltöttségének (és egyszer sem váltott vissza 2 pálcikáról 3-ra, vagy 1-re).

Szóval úgy tűnik, tényleg az elemtartó alaplapi érintkezőjének kijjebb feszegetése volt a megoldás a váratlan kikapcsolgatásokra.


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók