turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
Előzmények

bregő és andorpapahozzászólásai | válasz erre | 2007.01.09 09:48:34 (4194)
Ez is igaz. Ráadásul végiggondolva a saját trackelési szokásaimat, magamat is az átlaghoz sorolhatom. A Mecsek útjainál tudom, hogy mit érdemes trackelni, szinte majdnem az összes vonalhoz nyúltam már, mióta rajzolom, ellenben már a szomszédos tájegységek útszakaszairól sem tudom, hogy kell-e őket további trackekkel támogatni, vagy sem, így a trackrögzítést bekapcsolom a tájegység határánál, majd kikapcsolom, ha megérkeztem.
[előzmény: (4193) KiVi, 2007.01.09 09:44:40]

KiVihozzászólásai | válasz erre | 2007.01.09 09:44:40 (4193)
Ráadásul ha kapargatnak kicsit az úton, pl kinő egy körforgalom akkor jól jönnek az újabb trekkek.
[előzmény: (4190) bregő és andorpapa, 2007.01.09 09:07:24]

bregő és andorpapahozzászólásai | válasz erre | 2007.01.09 09:07:24 (4190)
Ugyanígy vagyok a 6-os főúttal a Mecsekben, ami ugye átszeli az egész tájegységet. Én már nem is rögzítek tracket ezen a szakaszon, csak ha arról letérek valahová, de ha töltenek fel új tracket ezzel kapcsolatban, akkor szemmel végigfutok rajta (kb. 2-3 perc), és ha mindenhol stimmel, akkor +1 a Track= paraméternél. Sokan nem is tudják, hogy az adott szakasz, amit trackelnek, már vagy 20-30 felmérés alapján atompontos, de gondolj bele: valaki békésen kocsikázik nyaralni vagy ilyesmi, nyilván nem arra fog figyelni, hogy "hoppá, ezzel csak Peter68 munkáját növelem feleslegesen, ezért gyorsan kikapcsolom a trackrögzítést!", majd hirtelen "hoppá, ez a rész még csak Track=1, szóval trackrögzítés bekapcs!". Bekapcsolva végighasít a tájegységen, és születik belőle 1 km hasznos anyag, a többi meg csak megerősítés azzal kapcsolatban, hogy minden nagyon szép, minden nagyon jó. Én kb. hetente követem végig szemmel a Mecseket ilyen okból kifolyólag.
[előzmény: (4188) Peter68, 2007.01.09 08:31:07]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.01.09 08:31:07 (4188)
Tisztelt trackelő kollegák,

Mint a Velencei hg "gazdája", kérdezném, hogy tényleg nyakló nélkül kell-e daraboltatni a rendszerrel.
Van egy olyan opció is, hogy a tájegységen kívüli szakasz figyelmen kívül hagyása.

Történetesen az a gondom, hogy "pesti" ember elhalad a Balatonhoz, vagy a Bakonyba, akkor menti az egész út trackjét, és felszeletelteti a rendszerrel.
Ebből az sül ki, hogy tele vagyok fel nem dolgozott trackekkel (55 db), és kb. 10 olyan van, aminek van értelme.
A többi a főutakon keresztül hasít a területen. Az M7 alatt vagy 20 vonal megy 15 méteres távon belül.
Az út már most is Track=3-al van rajzolva.
Szerintetek érdemes ezt csinálni?
Az más téma, hogy vannak új lehajtók felmérve, ez tényleg fontos.
Ha a többség azt mondja, hogy ennek van értelme, akkor elnézem továbbra is ezt a vonal tengert, de én meg mondom őszintén nem túl sok mindent tudok kezdeni vele.


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók