Szokás az, ha nem tudjuk mi a vége marad az RN!
Az, hogy valakinél ez esetleg másképpen idegződött be, szépen mutatja a leírások hiányossága/elavultsága, és a "vizsgarendszer" gyengéit.
Egy kezdő folyamatosan kapja az ívet, hogy javítsa a hibákat az RN-nél. Persze ezek kivétel nélkül illesztési, vagy paraméterezési (Zsakutca=) hibák, így teljesen jogosak. Mire feltöltési jogosultságot kap, annyiszor szembesül ezzel, hogy az RN-re már ugrik, mit bika a vörös posztóra, és javítja ha kell, ha nem! :-)
Kezdőként talán én is a Mecseknél szembesültem először az "RN mezővel", aminek hatására megszületett a yellow-nav ötlete. Gyenesen le is beszéltem Andrással, hogy új Zsakutca=4,5,6... stb. paraméterekkel lesz kivitelezve a dolog, és még a kimeneteken is meg fog jelenni a trackkelőket segítvén.
Aztán mindenki tudja mi a helyzet a fejlesztésekkel...
Jól írod, slendriánság hagyni felhalmozódni a hibákat, de a RN nem egyenlő a hibával! Mindközül a legrosszabb megoldás zsákutcát csinálni belőle. Egy trackkelő elég kis valószínűséggel fog bemenni ellenőrizni, hogy tuti zsákutca-e az utca. Ennél talán egy fokkal jobb a TZ, mert legalább elmegy a végéig.
És végül egy kérdés.
Ha sietnél a hegyről, hogy elérd az utolsó buszt, de a buszmegállóig nincs berajzolt út, csak három, nagyjából a buszmegálló felé vezető útcsonk, egyik végén nincs semmi, a másik végén egy sárga-nav (bizonytalan végződés), és a harmadik végén egy TZ. Melyiken indulná el, feltételezve, hogy a TZ és a Zsakutca= paraméterek nem hasra ütés szerűen lettek beállítva? :-)[ előzmény: (38547) Old Eye, 2010.03.04 00:36:07] |