Az MTSZ-ben szerintem nem nagyon van kapacitás az ilyesmire, hogy lemenjen valaki Debrecenbe és bejárjon, majd véleményezzen utakat.
Az utak kijelölése és felfestése az út kezelőinek a feladata, nekik van rálátásuk a helyi viszonyokra.
Azt is nekik kéne tudniuk, hogy az adott utat mennyien járják, érdemes e fenntartani.
Nem tudom, hogy milyen excel tábla után, ki ígért neked milyen választ, de attól tartok, hogy a nagy pályázatosdiban már rég el is felejtették.
Egyedül annyi az elvárás a festési pályázatoknál, hogy a festések az MTSZ útmutatóinak és a szabványnak feleljenek meg.
Valamint az útvonalra a tulajdonosi és hatósági engedélyek legyenek meg.
Mivel a megállapított pénzek a teljes felújításra vonatkoznak, ezért azt is várják el a teljesítéseknél.
Ez amúgy nagyjából működik is, nagyon sok helyen meg tudják csinálni az igényes festést a jelzésfestők.
Az elhibázott táblázást kár ide hozni, az MTSZ elismerte a hibáját és elkezdték javítgatni a táblákat, de nincs is köze a mostani témához.
Ahogy elnézem, nálatok a problémát inkább az jelenti, hogy kevés az aktív jelzésfestő, aki a jelzésfestő útmutató szerint tud festeni.
Ez esetben nehéz mit tenni, tudom nem egy álom kereset a napi 10-20 ezer forint, de jó esetben nem is ezért csinálja az ember.
Sajnos az is előfordulhat, hogy túl szigorú ellenőrt kaptatok, bár nem ismerem a konkrét esetet, de érdemes visszakérdezni, hogy az
útmutató melyik pontjában foglalt szabálynak nem felel meg a melyik jelzés, ha netán ezt nem mondták meg.
Vagy persze az is lehet, hogy egyszerűen csak az esztétikával volt a gond, az a legnehezebb kérdés mert nehéz rá egzakt tűréshatárt megadni.
Aztán lehet végül rákényszerülünk, hogy ilyet is csináljunk, csak nem sok kedvem van több oldalas alak- és mérettűrések, vízszintesség,
megfolyások maximális mértéke, és egyéb jellemző esztétikai hibák definiálásához.
[ előzmény: (6958) FTom, 2020.05.17 09:07:24] |