Ezer bocs, pedig átolvastam a leírást. Most már átállítottam 1m-re az eddigi 10m helyett a sűrűséget.
Este volt, már fáztam a bringán, a kereszteződéseket pedig jól ismertem. Reggel meg lusta voltam szórakozni a szkennerrel/digit fényképezőgéppel. Egyébként abszolút igazad van, a papír+szkenner ezerszer kényelmesebb, ha több kérdéses pont van.
Kérdések a mapeditről:
1. Ha mapedit fájlt küldök végeredményben, az megfelel?
2. Ha az utca egyenes, ugye elég a két végpont és köztük egy egyenes szakasz. Sőt, azt is értelmesnek tartanám, hogy minden utcából a leghosszabb egyenes szakaszt mérném be, és a kereszteződéseket szerkeszteném, ahol metszés van. Új pontot csak ott vennék fel, ahol törés (vagy eltolás, mint a Béla utcánál) van, és azt is rávetíteném a meglevő út vonalára. Gondolom a takarékoskodás a pontokkal az útvonaltervezőnek is segít.
3. Találtam egy ilyet: http://www.turistautak.hu/documents.php?id=vonaltipusok
Lesz (van) valami pontosabb útmutatás a városi úttípusokra? Például milyen úttípust használjak egy "főút, de nem országos" típusú útra, és hol válik a "major highwayből" "residential street"? (pl. nagy főút - kis főút - védett út - jobbkezesek)
4. POI-eknél használhatom a (jobbára) közmegegyezéses Garmin típusokat?
Egyelőre ennyi lenne...
[ előzmény: (7399) Kolesár, 2006.10.17 06:47:34] |