Igen, abban a hitben éltem, hogy összeszedtem az információkat, már csak annyi van hátra, hogy néhány szakaszt bejárjak, és ellenőrizzem, hogy a paraméterek (burkolat, szélesség, járhatóság) rendben vannak, és ha kell javítsunk.
Most arra kellett a táblázat, hogy kipróbáljam a változás követést, már amennyiben ez értelmezhető.
Mire gondolok?
Az aktuális állapot, 4.851 elemi szakasz (vonal), ennyiből állítja össze a TUHU az útvonalat.
Május 21-én 4.450 volt.
Volt két jelentős útvonal változás (Pilis és Börzsöny), meg aztán sokat pontosítottunk, de a 400 elemi szakasz rengeteg.
Ha marad a növekedés dinamikája, akkor el kell felejteni a kézenfekvő ötletet, miszerint a paraméterek pontosításához felhasznált dokumentumokat az útvonal nyilvántartás alapjaként hasznosítsuk.
Az ötletelés fázisában vagyok tehát.
Nincs kényszer, kicsit hozzászoktam, hogy kb. havonta frissül a táblázat, ha valamit meg akarok nézni, akkor nem kell "beavatkozás".
Most 1,5 hónap volt, de semmi gond, ha nagyon sürgős lett volna, írtam volna.
Továbbra is nagyon tetszik az interfész, de nem erőltetem, kinek a pap, kinek a papné. [ előzmény: (65656) Old Eye, 2013.12.03 12:19:39] |