A "minden megoldás érdekel" szellemében ...
Feltételezve, hogy a korábban felszerkesztett utak a szerkesztést megelőző bejáráskor, trackeléskor még nem voltak tiltott szakaszok az arra járók többsége számára, adódik az időközben bekövetkezett tiltás jelzésére egy új paraméter a BehajtásAutóval= és a BehajtásBiciklivel= analógiájára, például a NemHasználható= paraméter bevezetésével. Ez az útvonaltervezésből kizár(hat)ná az adott szakaszt.
A kütyün meg elégséges az elején, meg a végén egy-egy POI-val a tiltás tényét jelezni. (De sorompóval, kapuval, stb. csak akkor, ha ott ténylegesen az van.)
A lezárt területet felülettel ábrázolni csak akkor volna helyes, ha annak határa teljesen korrektül meghatározott. Kerítés meg csak akkor jöhet(ne) szóba, ha az ott létezik.[ előzmény: (57816) Old Eye, 2012.10.21 08:13:04] |