Kisnémedi felé a tájegységhatár elött 3 centivel kanyarodó földutat szépen oldottat meg, még a határon belül vezetted (nem tudom mennyire volt tudatos)
Viszont a következő kanyar utáni tényleges határon átkelés nem az igazi, a szomszédban (Cserhát) már meg van rajzolva az út folytatása (véletlenül pont én voltam :-) onnan kellett volna az adott vonalkát átkopizni és a végéhez illeszteni a most rajzolt utat.
Egy helyen volt rossz a csatlakozás, és egy rövid szakaszon maradt ki a paraméterezés, valószínűleg véletlenül.
Szép munka, fel is ment!
A feltöltés sikeresen megtörtént.
A beállításnak megfelelően a tájegység zárolását feloldottuk.
FONTOS: a feltöltött fájlt ne töltsd fel többé! Mindig az adatbázisból frissen, zárolva letöltött anyagon dolgozz!
--------------------------------------------------------------------------------
Megjegyzések:
line_number=7471, rgn_number=192, ID=330186, Tajegyseg='cserhat' az importált fájlban, kihagyjuk
line_number=7471, rgn_number=192, ID=330172, Tajegyseg='cserhat' az importált fájlban, kihagyjuk
line_number=7471, rgn_number=192, ID=330166, Tajegyseg='cserhat' az importált fájlban, kihagyjuk
A közös csomópontokon való átfutás, illetve többrészes vonalak miatt 57 db érintett vonalból 127 db lett.
(Bennem csak két dolog merült fel miközben ezt a motoros tracket rajzoltam a Cserhátban: honnan tudjuk hogy szekérúton ment nem valami csapáson crossoztak? Meg hogy track=1 -et vagy track=0 -át adjak a bőrkabát zsebébe rakott automata logolású Nokia telefon trackjére)
[ előzmény: (19121) sztrehaati, 2008.02.16 00:15:20] |