Igen, ezt az oldalt én is megleltem, de a Nuvi sem nem oregáno, sem nem krumplibogár, sem nem mijo... egyébként nálam győzött a józan ész (vagy az altesti gyűrűsizmok), s szétnézek inkább a piacon, van-e autós szet nélkül csak szivargyujtó táp önmagában. Kissé egzaltálttá válnék, ha a pár hetes kütyüt sikerülne kiütni csak úgy próbából :) Eredetileg egyébként azért merült fel az igény bennem is, mert (IGO rajongók kövezzetek meg) szeretem az IGO 8 helyett újabban a kocsiban is az Oregont az NG5-tel. Tartó nem kell, mert az asszony fogja, s az IGO-n nevelkedett házastárs a hangnavigációt is tökéletesen megvalósítja :)
Korábban tapasztalatokat kértek többen, íme az Oregon egy hónapos intenzív használata után pár apróság:
Mindjárt az elején sikerült (életemben először) zsíroskenyér módjára pofára ejteni betonon, mert elszakadt a gagyi nyakpánt.... semmi baja nem lett, karcolás sem esett rajta.
Fantasztikusan jól látható a térkép napfényben világítás nélkül, árnyékban (kocsiban) viszont kevésbé.
Nagyon pontosnak tűnik, egy igen ötletesen álcázott ládát a napokban csak azért találtunk meg, mert azt mondta, ott van. Mi azt, hogy nincs ott.... aztán a kedvenc mondásomat susogta a kütyü: "Nekem higgy, ne a szemednek" (ezt én szoktam hitvesemnek mondani komolyabb vészhelyzet esetén), s lám, tényleg ott volt. S pontosan ott, ahol mutatta.
Azért nem szerettem az érintőképernyős cuccokat, mert könnyen bemocskolja az ember izzadtan, vizes kézzel, ládakeresés után történő matatás közben, s azután már oldalfényben szinte láthatatlan a kép a sok maszattól. Ez megvan, de egy kis tisztító spray meg egy monitortörlő kendő elfér a pakkban, viszont hallatlanul kényelmes így kezelni a kütyüt, különösen címek, vagy egyéb adatok beírásánál. Mondjuk lehet megoldás egy pda cerka is.
Viszont: fogyaszt, mint állat :) Nem tudom, a gyári info az elem-élettartamot hogyan számítja, de már minden típussal kipróbáltam, s kajál nagyon. Már háttérvilágítás nélkül, iránytűt kikapcsolva, trackelés nélkül is kisérleteztem, sőt hallottam olyat, hogy sw bug miatt célszerű az elemtípust alkálira állítani, de ez csak eszik és eszik és eszik..... "Iparinak" jelzett Panasonic elemeknél (akkor a világítás és iránytű még bekapcsolt állapotban volt) 2,5 óra után közölte, hogy a világításhoz már nincs elég cufla, majd egy újabb óra múlva kikapcsolt. A 60Cx kicsit más volt ezügyben, de üsse kavics, van elég tartalék akksi. Viszont az autós használatnál jól jönne a világítás úgy, hogy ne fogyassza az akksikat.... szóval kell az a táp :)
Röviden ennyi.[ előzmény: (33153) gedeg, 2008.08.21 08:59:46] |