András, szerintem akkor most tegyük rendbe a paramétereket. Az adatgyűjtő lapot a 1250-es hozzászólásodban lévő lap alapján csináltam, de egy hétvégi trackelés tapasztalatai alapján pár dolgot összevontam.
Mik is ezek:
- Járhatóság autóval, járhatóság terepjáróval
Nálad ez szerepel:
Járhatóság autóval: A- teljes sebességgel, B- lassan, C- csak igen óvatosan, D- nem járható
Járhatóság terepjáróval: A- könnyen járható, B- csak 4 kerékkel, C- csak spec. eszk., D- nem járható
Nálam:
Járhatóság autóval: A- járható, B- nehezen járható, C- csak terepjáróval, D- nem járható
Szerintem ami autóval teljes seb.-el és lassan járható, az terepjáróval könnyen járható, ezért ezeknél nem is töltöttem ki a terepjárót. Azt pedig nem nagyon tudom megítélni, hova kell 4 kerék ill. spec. eszköz, mivel még nem vezettem terepjárót. Ezért vontam össze őket.
- Járhatóság biciklivel
Nálad: A- teljes sebességgel, B- csak óvatosan, C- csak terepgéppel, D- nem járható
Nálam: A- járható, B- csak terepgéppel, C- néha vinni kell, D- nem járható
Sok olyan út van, ahol jól lehet biciklizni, de néha át kell emelni valamin. Ezért szerintem ez jó ha látszik.
- Burkolat, szélesség
Nálad ez szerepel:
Burkolat: aszfalt, rossz aszfalt, beton, makadám, köves, kavics, homok, föld, középen füves, fű, vas
Szélesség: csapás, ösvény, turistaút, szekérút, keskeny műút, országút, főútvonal, autóút, autópálya
Nálam ez:
Út típusa: CS- Csapás, O- Ösvény, T- Turistaút, E- Erdei út, F- Földút, K- Kövesút, A- Aszfalt, M- Műút, OR- Országút, FU- Főút, AU- Autó út, AP- Autópálya, V-Vasút
Szerintem egy út típusa elég jól jellemzi annak burkolatát és szélességét is. Gondoltam így egyszerűbb. :-)
Nekem mindegy melyik marad, csak döntsük el és utána mindenki ezt használja.
Mindenki most mondhatja el véleményét. :-)))[ előzmény: (1622) Kolesár, 2005.01.20 21:29:56] |