A hivatkozott táblázatos kimutatást korábban láttam már, nemrég volt szó róla.
De azt állítani, hogy egy koordináta-párral meghatározott hibahely meghatározás van olyan értékű, mint a vizuális átnézés, a gyors behatárolás lehetősége, az több mint vak elfogultság.
És ez csak egy része volt az alapgondolatnak.
Mert azt azért mégiscsak hasznosabb lenne tudni, hogy hol is megy az n számú piros, sárga stb jelzésű út egy-egy tagja, hogy az milyen hosszú, mint egy táblázatból kiolvasni, hogy hány, limitált szakadási hosszal meghatározott, darab van belőlük és azoknak mennyi az össz hossza.
Megjegyzem, a Kisalföld-tájegységben 3-3 db piros és sárga 2 zöld sávjelzésű turistaút van. Illetve ennyi van felszerkesztve.
Ami meg magát a táblázatokat illeti, azokhoz csak szerkesztési joggal bírók férhetnek hozzá.
Végül még annyit, hogy az alábbi képen jelzett szakadás már hónapokkal ezelőtt téma volt a fórumon. Az is tudható onnan, hogy miért keletkezett, meg az, hogy mi a pótlásra a javaslat. A többi már hozzágondolható.[ előzmény: (550) Old Eye, 2017.10.20 06:36:15] |