az útvonal sok helyen változott, ezért most próbálnak egy olyat kitalálni ami kiállja az idők próbáját, és nem akad össze pl. a környék nagyszabású autópálya és elkerülőút építéseivel, ezenkívül sok helyen a Nemzeti Parkokkal egyeztetve az országút helyett egy látványosabb útváltozatra cserélődik a nyomvonal. a közeljövő sok változása erről szól, a füzet kiadásáig szeretnének minden szükséges változtatást végrehajtani az egyeztetésekkel, jelzésfestéssel, jelzőoszlopállítással, táv/szint felméréssel. GPS-es felmérésük csak részben van a teljes útvonalról, tervek szerint ez alapján, ill. térképre berajzolással jelenne meg a P turistaút a becsatlakozó jelzések csonkjaival.
egy mindenképpen pontosabb és igényesebb térképmellékletet jelentene ha a felméréseinket felajánlanánk és nem csak bizonytalan pontosságú útvonal és csonkok jelennének meg a mellékletben. nekünk ez semmibe se kerül, hisz nagyrészt ezek a turistautak fel lettek mérve, most úgy látom 10-20 km felmérés hiányozhat, ami nem tétel. ettől függetlenül én tervezem bejárni ismét a teljes távot, tehát a magam összes felmérését mindenképpen a PTSZ rendelkezésére bocsátom.
a múltkor viccelődtünk a tuhu papírkiadásán, ez egy élő példa ahol rajtunk áll, mi a történet vége.
A Fácán sornál nem tudom megvannak-e a szürkítések, csak a módosított részen bicajoztam végig egy hete, akkor a N47.589167° E19.368750° kanyarban még láttam jelzést ha jól emlékszem.
[ előzmény: (1073) olahtamas, 2007.04.17 07:23:01] |