Szakadás
A turistautak folyamatossága, és pontossága azt hiszem, fontos kritérium. Kiragadott példákkal, és ideiglenes megoldásokkal azonban szerintem nem oldunk meg semmit, hisz nem az a probléma, hogy szakadás van, hanem az, hogy nem tudjuk, hol van, de leginkább azt nem tudjuk, hogy mi az oka.
Az elmúlt években felszámoltunk néhány százat, ennyivel előrébb vagyunk.
Az ominózus szakadás problémáját mi nem tudjuk megoldani. Lehet "szépíteni", formálisan "felszámolni", de ha a konkrét példát nézzük, akkor most van egy folyamatos útvonalunk, jóllehet van egy kritikus szakasza, melyet ma még tudunk, de néhány hét, és elfelejtjük. Hogy fogjuk megtalálni?
Én a Old Eye által fejlesztett processz segítségével kerestem a problémás útvonalakat, és már jó ideje tételes nyilvántartásom is van a szakadásokról. Nincs sok, Nem volt kis munka, de most azért, hogy egyszerűen lehessen megtalálni azt a néhányat, ami még van, nem hiszem, hogy be kéne azonosítani a TUHU útvonalait.
Ráadásul az azonosítás több "sebből vérzik".
A Bakony tájegységben pl. van két útvonal, mely be lett azonosítva, jóllehet ez a kettő egy, már fel van festve a kettőt összekötő út (azonos a szín), az egyik végén személyesen jártam is, de még nem volt időm felmérni. Több hasonló is van.
Hasonló van a Soproni-hegység tájegységben is.
Csalóka továbbá a tájegységeken "átívelő" útvonalak azonosítása, a Kisalföld tájegységben az egyik SÁRGA pl. nem önálló, van folytatása, több tájegységben.
Lenne több észrevételem a kódolással kapcsolatban, de úgy látom, teljesen felesleges érvelni, valaki elhatároz valamit, azt végrehajtja, amíg van jogosultsága, ez azt hiszem, nem vezet sehová.
Fentiek miatt nem szóltam hozzá a témához eddig, és azt hiszem, a jövőben is kerülöm a megnyilvánulásokat, se a stílussal, se a módszerrel nem értek egyet. Folytatom, amit elkezdtem. |