Emlékszem a vitára, és nem is akarom azt újraindítani, de szerintem legfeljebb egy javaslat született a végén, hogy mit kellene/lehetne tenni a 2x2 pályás, 110km/h-s utakkal. (Vagy hol kellene néznem?)
http://turistautak.hu/forum.php?action=thread&id=terkepek&message_id=351364
Ha ezt érvényes szabályként elfogadjuk (elfogadtuk?), és kötelező jelleggel alkalmazzuk, akkor minden egyes utat módosítani kell, amely a megfogalmazott feltételeknek megfelel, nem csak némelyiket. A Szfvárt NY-ról és D-ről elkerülő 7/8-as jelű körgyűrű szakasz tökéletesen megegyezik a 8-as ma átminősített szakaszaival, -ráadásul azon (7/8) az irányokat elválasztó szalagkorlát is folytonos, szemben a 8-as csóri, vagy az erőművi elágazásaival-, az mégis elsőrendű főút maradt.
Az M85 NY-i végén a két autóút típusú pályatestet "országút (0x95, polyline)" típussal kötötte össze alnibell az elsőrendű főúttal. Ez nekem így kicsit furcsának tűnik.[ előzmény: (53427) Arti (junior), 2012.03.11 18:23:56] |