turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
Előzmények

Old Fairyhozzászólásai | válasz erre | 2012.03.11 22:20:35 (53454)
Szerintem ezt úgy kellene megoldani, hogy van egy olyan felület, amit csak a jogosztók tudnak módosítani. Ezen automatikusan megjelenik mindenki, aki benne van a updates.php?users-ben és ki tudjátok venni a listából, ha nincs feltöltési joguk. Ez a módosított lista lenne a bemenete a szavazógépnek.
Azon is érdemes lenne gondolkodni, hogy ne mindenkinek ugyanannyit érjen a szavazata: lehetne pl. {felhasználó szavazatértéke}= lg( {szerkesztések száma}) Plusz amiről korábban is szó volt: trackfeltöltésért, POI rögzítésért is járhatna szavazat. Úgy rémlik, hogy olahtamas fel is vázolt egy táblázatot a szorzótényezőkkel.
[előzmény: (53452) tibbi, 2012.03.11 21:55:49]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2012.03.11 21:55:49 (53452)
Ha gondolod, szívesen összeírom, hogy a listáról ki nem rendelkezik feltöltési joggal egy vagy több tájegységre. Nem hiszem, hogy ez lenne a tökéletes megoldás, mert a későbbiekben ez a lista bővülni fog, így a szavazásra jogosultak körét kézzel kellene frissíteni. Azért írjam?
Az utolsó szerkesztéseket felhasználónként pedig te is látod, kérdés, hogy mi számít inaktivitásnak.
kizárólag logolás előtti feltöltésekkel rendelkezők A kizárólag 2006. április 14 előtt szerkesztőkre gondolsz? Ez szerintem elhanyagolható, és valószínűleg teljesen megfelelnek az inaktivitás fogalmának. ;)
[előzmény: (53451) Old Fairy, 2012.03.11 21:29:15]

Old Fairyhozzászólásai | válasz erre | 2012.03.11 21:29:15 (53451)
Lehetne - ha tudnám, hogy kiknek van feltöltési joga. :-)) (Azt, hogy kinek van már effektív feltöltése, természetesen ki lehet vadászni a updates.php?users-ből - de az inaktív vagy kizárólag logolás előtti feltöltésekkel rendelkezőkről csak Ti tudtok.)
[előzmény: (53449) KiVi, 2012.03.11 21:05:38]

KiVihozzászólásai | válasz erre | 2012.03.11 21:05:38 (53449)
GCAuth-al lehet olyan szavazógépet csinálni ahol csak a feltöltési joggal rendelkezők szavazhatnak? Vagy kérjünk egy ilyet Andrástól? Ez hasznos része lehet a döntési folyamatoknak.
[előzmény: (53446) Old Fairy, 2012.03.11 20:28:52]

Old Fairyhozzászólásai | válasz erre | 2012.03.11 20:28:52 (53446)
+ 1
[előzmény: (53443) Arti (junior), 2012.03.11 20:17:55]

Arti (junior)hozzászólásai | válasz erre | 2012.03.11 20:17:55 (53443)
+1
[előzmény: (53442) tibbi, 2012.03.11 20:17:32]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2012.03.11 20:17:32 (53442)
Alkossunk egy szabályt a szabályok elfogadásának menetére. ;)
[előzmény: (53438) KiVi, 2012.03.11 20:08:46]

KiVihozzászólásai | válasz erre | 2012.03.11 20:08:46 (53438)
Mi a menete egy új szabály elfogadásának?
Igazából nincs menete, a szokásjog és a fórumos aktivitás erőssége általában a döntő. Ill. ha programozást igényel akkor, hogy megvalósul-e.
[előzmény: (53436) Arti (junior), 2012.03.11 20:02:02]

Arti (junior)hozzászólásai | válasz erre | 2012.03.11 20:02:02 (53436)
Azért csak a 8-as említett része változott, mert szombaton azon haladtam át és feltűnt. Nem is gondoltam rá, hogy a székesfehérvári elkerülő NY-i és D-i része is ilyen. Pedig ilyan.

Mi a menete egy új szabály elfogadásának? Amíg el nem fogadjuk a szabályt, addig marad a káosz?
[előzmény: (53432) tibbi, 2012.03.11 19:31:48]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2012.03.11 19:31:48 (53432)
Emlékszem a vitára, és nem is akarom azt újraindítani, de szerintem legfeljebb egy javaslat született a végén, hogy mit kellene/lehetne tenni a 2x2 pályás, 110km/h-s utakkal. (Vagy hol kellene néznem?)
http://turistautak.hu/forum.php?action=thread&id=terkepek&message_id=351364

Ha ezt érvényes szabályként elfogadjuk (elfogadtuk?), és kötelező jelleggel alkalmazzuk, akkor minden egyes utat módosítani kell, amely a megfogalmazott feltételeknek megfelel, nem csak némelyiket. A Szfvárt NY-ról és D-ről elkerülő 7/8-as jelű körgyűrű szakasz tökéletesen megegyezik a 8-as ma átminősített szakaszaival, -ráadásul azon (7/8) az irányokat elválasztó szalagkorlát is folytonos, szemben a 8-as csóri, vagy az erőművi elágazásaival-, az mégis elsőrendű főút maradt.

Az M85 NY-i végén a két autóút típusú pályatestet "országút (0x95, polyline)" típussal kötötte össze alnibell az elsőrendű főúttal. Ez nekem így kicsit furcsának tűnik.
[előzmény: (53427) Arti (junior), 2012.03.11 18:23:56]

Arti (junior)hozzászólásai | válasz erre | 2012.03.11 18:23:56 (53427)
A terepen semmi sem változott.
Mostanában volt egy hosszú egyeztetés a MapEdit 98-as vonal típusáról a 85-ös Enese elkerülővel kapcsolatban. Mivel a MapEdit-ben 2x2 sávos 110km-es út van említve ennél a típusnál, és a wiki-nél autóút/gyorsforgalmi út a leírás, ezért az említett szakasz ide tartozik.
[előzmény: (53426) tibbi, 2012.03.11 18:16:11]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2012.03.11 18:16:11 (53426)
Arti (junior)!

Várpalota és Szfvár között változott valami a 8-as út minősítése körül? Úgy értem, hogy felminősítették autóúttá?


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók