Természetesen. :)
Az eTrex Venture/Legend/Vista készülékem hibás dátumot jelez ki. Hogyan változtathatom ezt meg?
Válasz: Amennyiben a kijelzőn hibás dátumot látunk, akkor egy master reset-et kell a készüléken végrehajtani a probléma megoldása érdekében. Megjegyzés: A helytelen dátum kijelzése nem befolyásolja a készülék navigációs tulajdonságait.
Master Reset
FIGYELEM: A Master Reset végrehajtása törölni fogja az összes eltárolt útpontunkat, útvonalunkat és track log-unkat a memóriából, ezért ezeket célszerû PC-re elmenteni a folyamat megkezdése előtt.
Figyelmesen kövessük az alábbiakban leírt pontokat a Master reset helyes végrehajtásához:
1. Kapcsoljuk ki a készüléket. Tartsuk benyomva a FIND, PAGE és a JOYSTICK gombokat,majd nyomjuk meg a POWER gombot a készülék bekapcsolásához.
2. Mind a négy gombot tartsuk benyomva kb. 5-10 másodpercen keresztül, amíg az üdvözlő képernyő meg nem jelenik a kijelzőn.
3. A memória törölve lett.
4. Vigyük a készüléket a szabadba egy olyan helyre, ahonnan annak szabad rálátása van az égre, majd várjuk meg, hogy megtalálja a mûholdakat (Amíg a kijlezőn meg nem jelenik a "3D GPS Location" felirat.)
Ellenőrizzük, hogy a menüket tartalmazó képernyőn a kijelzett dátum megfelelő-e, miután a készülék kész a navigációra. A dátum és az idő UTC-ben (Greenwich-i idő) van kijelezve, ezért esetleg szükséges lehet a Setup menüben a megfelelő zónaidő beállítására.
Megelőzés
Ez a probléma visszatérhet, ha az eTrex Venture/Legend/Vista elemek nélkül van tárolva huzamosabb időn keresztül. Megelőzhető a probléma, ha a készülékre feltöltjük a legfrissebb verziószámú kezelő szoftvert. A szoftver frissítés ingyenesen letölthető bárki számára a http://www.garmin.com honlapról.
Forrás: http://www.garmin.hu/ugyfelszolgalat/faq.php?aid=197[ előzmény: (22277) Erdőjáró, 2007.11.19 09:33:06] |