A történet röviden:
1 évvel ezelőtt vásároltam egy eTrex Vista Cx-et. Erről lejött a gumiborítás (egyes gombokkal együtt), ezáltal megszűnt az eszköz vízállósága. Ezt sajnos csak röviddel a garancia lejárta után konstatáltam. De minden, hosszadalmas és drága javítási procedúrától való félelmem ellenére még garanciában, ingyen kicserélték a kütyüt egy HCx-re.
Nem tudom, hogy ez a Garmin üzletpolitikájának, vagy az ott dolgozóknak köszönhető inkább (esetleg mindkettőnek). De lényegében mindegy is, mert ezzel a hozzáállással elérték, hogy (a hiba ellenére) elégedett vásárlójuk legyek, ami mindenképpen haszon nekik is.
Az biztos, hogy ezek után én azt mondom, megéri Garmint venni!
Igaz, hogy nem ez az első GPS, szoftver, miegymás, amit a Garmintól vásárolok, de megmondom őszintén mégsem erre számítottam. A Garminosok - mint ahogy fentebb említettem - maximálisan korrektek voltak, csak sajnos nem ehhez van szokva az ember.
Sokkal inkább kelletlenséghez, nemtörődömséghez, durva elutasításhoz, a vásárlót védő szabályok a szolgáltató általi megkerüléséhez van hozzászokva a magyar. A legtöbb helyen csak addig veszik emberszámba, amíg vásárláskor kifizeti a (néha meglehetősen borsos) vételárat.
Ezzel szemben a Garmin nem ilyennek bizonyult, sőt, ennek pontosan az ellenkezőjét tapasztaltam! Hisz olyat is elintéztek, amit talán papírforma szerint nem lett volna nekik kötelező, de az ügyfél elégedettségét célzó hozzáállás ezt felülbírálta, még pedig oly módon, hogy nem is volt érezhető, micsoda óriási szívességet tesznek éppen!
Ez igazán kellemes meglepetésként ért, és nagyon köszönöm nekik ezúton is :-) [ előzmény: (27166) Saughassy, 2008.03.14 07:31:32] |