turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
Előzmények

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2006.09.13 07:45:55 (6859)
OK, legyen.
Támogatom.
[előzmény: (6858) Kolesár, 2006.09.13 07:24:07]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.09.13 07:24:07 (6858)
Ez nem hír, ez az én véleményem.
[előzmény: (6857) Peter68, 2006.09.13 07:21:30]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2006.09.13 07:21:30 (6857)
OK, de ezt egy friss hírként élem meg.

Ugyanezt a kérdést feltettem az Szfvár-Csór közti szakasz viszonylatában is, és ott sem valósult meg az ötlet.
[előzmény: (6856) Kolesár, 2006.09.13 07:13:38]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.09.13 07:13:38 (6856)
Ha van fizikai elválasztás (sövény, korlát, betonelem), akkor mindenképpen indokolt a két vonal.
[előzmény: (6855) Peter68, 2006.09.13 07:02:52]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2006.09.13 07:02:52 (6855)
Most erre nem tudom mit mondjak.
Mikor elkezdődött az egész kétvonalasdi, akkor megkérdeztem, azt mondtátok, csak akkor indokolt a két vonal, ha viszonylag nagy távolság van a két pálya között, széles a sövény, vagy villamos hegyek vannak közötte.

Inotához nem tudok hozzászólni, valamit elnézhettem.
[előzmény: (6854) Kolesár, 2006.09.13 04:13:21]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.09.13 04:13:21 (6854)
Javítom a környéket, kétvonalassá alakítom az elkerülőt a fizikai elválasztása miatt. Inota mellett 50-esre volt beállítva a 8-as, pedig ott nincs korlátozás.
[előzmény: (6852) Peter68, 2006.09.12 21:42:38]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2006.09.12 21:42:38 (6852)
András,

Kíváncsiságképpen leszedtem a Bakonyt zárolás nélkül, és meg van rajta Veszprémtől egészen Várpalotáig a 110-es sebesség határ.
Szfvár után tényleg nincs rajta, mindenki gyorsabban megy, de alighanem nem legális.
Ugyanígy a Szfvári új elkerülőn is 90 van, de itt is ez a legális.

Szóval a paraméterezés megtörtént, de a kanyarodási dolgokban igazad van.
[előzmény: (6850) Peter68, 2006.09.12 21:20:54]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2006.09.12 21:20:54 (6850)
Hát igen. Ebből a szempontból bangára le van maradva a Bakony, mióta be lett vezetve a kanyarodás tiltási vonal, meg egyéb nyalánkságok, nem is rajzoltam Dunántúli térképet. :-(

De talán ezzel a témával függ össze, hogy erősen gyűjtöm mostanában a település határ POI-kat.
A kérdésem az lenne, hogy hova tegyem.
Gondolom egy olyan kategória kellene neki, ami nem jelenik meg a térképen, legalábbis a kimeneten nem.
Viszont a rajzolóknak szólóban éppen ott lenne a helye.

Várom a javaslatokat, addig is gyűjtögetek minden falu táblát amerre csak járok.
[előzmény: (6848) Kolesár, 2006.09.12 18:18:05]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.09.12 18:18:05 (6848)
Terveztem útvonalat Budapestről Apátistvánfalvára, majdnem jó is lett. Hibajegyzék:

- Székesfehérvár délnyugati elkerülőről bakra kanyarodott a 7-esre, ami fordítva egyirányú
- Sárszentmihály - Királyszentistván érintésével útvonalat hozta ki a leggyorsabb utat Székesfehérvár és Veszprém között, mert nincsenek rajta 50-es tiltások, illetve talán nincs kiemelve 110-re a 8-as út autóút-része
- Veszprémet északról kerülte meg, ami szintén hiányzó 50-es miatt lehetséges

Ha valakinek a Bakony fele jár a keze, javítsa ezeket, kérem!


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók