Tehát mint az előbb mondtam az el lett vetve hogy azúttipusok megváltozzanak.
Helyette az a javaslat él, hogy a rout class-t és a speed limitet módosítanánk.
Ami megfelel a kerékpárút sablonnak labelben tartalmazza a "oo"-t vagy nem felel meg a kerékpárút sablonnak, de labelben tartalmazza az "oo"-t és a megjegyzésben a "Kerékpárút" szöveget annak a route class-sa legyen 4-es.
Ami nem felel meg a kerékpárút sablonnak, de labelben tartalmazza a "oo":
Annak a route class-a legyen 3-as.
Azok az utak, amelyek nem tartalmazzák labelben a "oo" de burkolatuk: aszfalt, rossz aszfalt, beton
és a JarhatosagBiciklivel=A, vagy B :
Azok rout classa legyen 2.
Azok az utak, amelyek nem tartalmazzák labelben a "oo" de burkolatuk: makadám, köves, kavics, homok, föld, középen, füves, fű vagy JarhatosagBiciklivel=C:
Azok route calss -se legyen 1.
A többi út route class-sa legyen 0.
Az autópályákon és az 1 számjegyű utakon mind a kerékpáros, mind az autós járhatóság legyen tiltva. (Hogy tudjuk tesztelni mind a két járműtipussal)
Az egyirányúsításokról, még nem születet konszenzus, egyelöre maradjanak meg.
Ha megoldható hogy azok az utak amelyek mellet kerékpárút fut (ez nem tudom algoritmizálható-e) tiltva legyenek, mind autós mind kerékpáros közlekedésre az is hasznos lenne szerintem.
A speed limit-ek nem tudom mennyire kavarnak be a kerékpáros jármű tervezésbe? Talán egyelöre ne bolygassuk őket. Ha nem lesz kielégítő a tervezési eredmény akkor megpróbálhatunk azokkal is variálni.
[ előzmény: (11973) Kolesár, 2007.04.20 09:23:10] |