Track-adatlap |
Track neve: | Módosult jelzések: S Salgóvár alatt, K és P Salgótarjánban | - | nem volt GPS-vételt zavaró körülmény (lombkorona, házak, autó teteje, nyakban lógatott GPS, interferencia) | + | kalibrált barométeres magasság-adatok | - | végig jó műholdállás | - | nem szakad a track menet közben | - | oda-vissza track a teljes útvonalról | - | útkereszteződések bejárva (legalább 20 méter irányonként) | - | felesleges részek levágva | - | trackek és útpontok elnevezései beszédesek | - | vázlat készült a csomópontokról | - | minden lehetséges csomópont megjelölve | - | magam szerkesztem a térképre |
|
Tájegység: | Karancs, Medves és Heves-Borsodi-dombság |
Felhasználó: | astacus |
GPS típusa: | Garmin eTrex Vista |
Logolás jellege: | távolság-alapú (10 m) |
Bejárás módja: | gyalog |
Feldolgozta: | zayd, 2008.11.04 22:52 |
Megváltozott turistautak!
Először is elnézést kell kérjek, mivel az otthonhagyott akkutöltő miatt és a rohanós programból fakadóan nem tudtunk minden változást trekkelni.
Sárga jelzés vonalvezetése Salgó vára környékén megváltozott.
S-Z útponttól (N48 09.001 E19 50.432) dél-délkeleti irányban nem folytatódik a sárga jelzés, helyette S+ lépett. S keleti irányba indul tovább egy ösvényen, vélhetőleg abba a földútba torkollik, amit a térkép az eresztvényi sípálya általános irányából jelez (sajnos ezt idő és akku hiányában nem tudtuk letesztelni ill. trekkelni).
P és K Salgótarjáni vonalvezetése megváltozott, régi vonalvezetés nem járható!
Változás alábbiak szerint:
ACTIVE LOG 252
11. ponttól a megszűnt, korábbi K és P jelzés válik el a 20. pontig, ahol a bozótba vezet az ösvény (balról ház aggresszív kutyákkal és kétes állapotú kerítéssel). Jellege: egy nyomú ösvény
20-25 között a legrégebbi, igen régen megszűnt K és P jelzések haladnak. Jellege: Erdészeti földút (kimélyített) elhanyagolt állapotban
25-100 új K és P jelzés a térképen már szereplő nyomvonalon, mely részben aszfaltút, részben pedig széles, járművel jól járható földút
101-PKPK útpont: új K és P jelzés két nyomú, a térképen nem szereplő szekérúton, mely azonban elsősorban magasított, terepjáró autóval járható valószínűleg (mi csak gyalog próbáltuk)
PKPK útpont: régi és új P és K nyomvonal találkozása
(új útvonalszakasz 10 m-es gyakoriságú)
A továbbiakban az általunk bejárt szakaszon a vonalvezetés változatlan volt.
Sajnos a tracklog nem igazán használható teljesség és megfelelő felbontás híján (100m-es felbontás), de az ACTIVE LOG [231] [1.] és [4.] között földút folytatódik, melybe a piros pont jelzés torkollik, melynek Somoskőről kivezető szakasza a [8.] pontig követhető nagy vonalakban (ott egyesül a P+, Z, Zt jelzésekkel).
[track takarítása, használhatatlan részek levágása, ennek fügvényében a leírás javítása 081102 baggio]
A feltöltött fájl:
karancsmedves.gdb (
megtekintése a raszteresen)