| Track-adatlap |
| Track neve: | Régi-új vasúti kanyar | | + | nem volt GPS-vételt zavaró körülmény (lombkorona, házak, autó teteje, nyakban lógatott GPS, interferencia) | | - | kalibrált barométeres magasság-adatok | | + | végig jó műholdállás | | + | nem szakad a track menet közben | | - | oda-vissza track a teljes útvonalról | | - | útkereszteződések bejárva (legalább 20 méter irányonként) | | - | felesleges részek levágva | | - | trackek és útpontok elnevezései beszédesek | | - | vázlat készült a csomópontokról | | - | minden lehetséges csomópont megjelölve | | - | magam szerkesztem a térképre |
|
| Tájegység: | Budai-hegység |
| Felhasználó: | Silvius |
| GPS típusa: | other |
| Logolás jellege: | automata () |
| Bejárás módja: | other |
| Feldolgozta: | urbalazs, 2009.03.20 12:07 |
Az esztergomba közlekedő vonatok, az Újpesti vasúti-híd átépítése miatt, 2008 szeptember végéig azon a nemrégiben felújított vágányon közlekednek, amelyen régen a HÉV is járt Óbudára.
A szentedrei HÉV vonaláról Kaszásdűlő után válnak le a vonatok, hogy egy pár száz méter megtételét követően eljussanak az Óbuda vmh-re.
A sín, amelyet a vonatból feltrekkeltem egy ideig párhuzamosan fut a vasúti töltésen már jelölt igazi vasútvonallal, majd Óbudán egyesül az eredeti pályával.
[ a megf tájegységbe átrakva, 20090318, T_A_V]
Ezt a rövid szakaszt mértem fel.
A feltöltött fájl:
kaszasdulo_obuda_osszekot.mps