Track-adatlap |
Track neve: | VÁC - S - S,K3 - S - S,KC - K3,KC - NASZÁLY | + | nem volt GPS-vételt zavaró körülmény (lombkorona, házak, autó teteje, nyakban lógatott GPS, interferencia) | - | kalibrált barométeres magasság-adatok | + | végig jó műholdállás | + | nem szakad a track menet közben | - | oda-vissza track a teljes útvonalról | - | útkereszteződések bejárva (legalább 20 méter irányonként) | - | felesleges részek levágva | - | trackek és útpontok elnevezései beszédesek | + | vázlat készült a csomópontokról | + | minden lehetséges csomópont megjelölve | | magam szerkesztem a térképre |
|
Tájegység: | Cserhát |
Felhasználó: | ZsB |
GPS típusa: | Garmin eTrex Legend |
Logolás jellege: | automata (leggyakrabban) |
Bejárás módja: | gyalog |
Feldolgozta: | Csabesz, 2006.08.19 14:00 |
VÁC - S - S,K3 - S - S,KC - K3,KC - NASZÁLY
Vác határából indultam, aszfalt úton, majd a 2/A keresztezése után dózer-, szekér-, és turistaúton. Csak később olvastam Kenderfóka 051120 feltöltését, ezért nem a hiányzó utakon mentem, legközelebb azokat is bejárom. Igaz csak egy darab Etrex Legend volt nálam, de azért bízom benne, tudjátok hasznosítani az adatokat.
Végig nagyon jó műholdállás mellett mentem, volt olyan rész ahol 11 hold látszott, mindegyik erős jellel.
A pontosság nyílt területen 4-5 méter,
erdőben 5-6 méter,
nagyobb emelkedőn 7-8 méter.
A GPS végig a kezemben, vagy a hátizsák tetején utazott. A track nem szakadt meg. Az utat csak egyik irányban jártam be. Az 'útkereszteződések bejárva' mezőt nem jelöltem be, mert egy kivétellel (125-ös pont) nem mentem legalább 20 métert. A többi kereszteződésnél úgy emlékszem igen. Minden lehetséges kereszteződést bejártam, kivéve azokat, ahol látszott hogy magánterületre megy be az út.
A beszkennelt ábrákon jelöltem az út minőségét is, már amennyire a hó alatt látszott. Az alkalmazott rövidítések a következők:
3SASZF: 3 sávos aszfalt út
2SASZF: 2 sávos aszfalt út
ASZF: aszfalt út
DÓZ: dózer út
SZEK: szekér út
TUR: turista út
Egy-egy csomópontot több ponttal is megfogtam. Általában ahonnan jöttem, és amerre mentem, oda nem tettem le pontot, az elágazó utakra viszont igen. Felvettem több, még a térképen nem szereplő elágazást is. Felesleges részek nincsenek levágva, mivel az utakról nem tértem le.
A turistajelzést bekereteztem a rajzokon.
A track végig jól követi a letöltött térképet. Első különbség a 095-ös pontban van, ahol a térkép szerint egy bekerített területre visz a GPS, ahol út sincs. Itt tovább a látható jelzéseknek megfelelően mentem. Közben volt egy kis, kb. 3 négyzetméteres faház, talán menedék. Vissza, a turistautak térképén szereplő útra a 103-as pont környékén kerültem. A 109-es pontban, ahol elágazik a S3, ott tovább mentem pár métert, mert egy újabb elágazás következett, amelynek a 115-ös szakasza az S3. Fent a tetőn 2 jelölő követ találtam, az első (128) nem a csúcson van. A 136-osnál megtaláltam a fém jelölést is a betonban. A 135-ös pontban a mérőtorony bejárata van.
Ha szükséges a szkennelést jobb minőségben is elkészítem.
Fájlok:
Leiras.txt - ez a leírás
Rajzok01.tif, Rajzok02.tif, Rajzok03.tif - a szkennelt rajzok
Track.gdb - a track és az útpontok
Üdv: ZsB
A feltöltött fájlok:
Leiras.txt
Rajzok01.tif
Rajzok02.tif
Rajzok03.tif
Track.gdb (
megtekintése a raszteresen)