Track-adatlap |
Track neve: | új K+ jelzés | + | nem volt GPS-vételt zavaró körülmény (lombkorona, házak, autó teteje, nyakban lógatott GPS, interferencia) | - | kalibrált barométeres magasság-adatok | + | végig jó műholdállás | + | nem szakad a track menet közben | - | oda-vissza track a teljes útvonalról | - | útkereszteződések bejárva (legalább 20 méter irányonként) | + | felesleges részek levágva | - | trackek és útpontok elnevezései beszédesek | - | vázlat készült a csomópontokról | - | minden lehetséges csomópont megjelölve | - | magam szerkesztem a térképre |
|
Tájegység: | Budai-hegység |
Felhasználó: | VP |
GPS típusa: | GPSmap 62s |
Logolás jellege: | automata () |
Bejárás módja: | futás |
Feldolgozta: | Old Eye, 2019.12.15 23:39 |
A Kutya-hegyi elágazásnál a régi K+-nak látszólag vége van, de 50 méterrel arrébb újrakezdődik a nem túl régi S+ mellé felfestve. Ezt követi végig a Z- eléréséig. Innen a korábbi biciklis jelzést követi, keresztezi (100 m-en követi) a Z3-et a P3 jelzésig. Innen azzal pár száz méter, majd a Z+-tel együtt a másik csonka S+-ig, ahol ahhoz csatlakozik (néhol aláfestve, néhol mintha ráfestve(?)) egészen a Vadasparkig. A Vadasparkon belül először az ottani Z+-hez, majd a Zo-höz csatlakozik, majd a kerítés előtt 200 m új jelzés, onnan megint S+-tel együtt a Korányi szanatóriumig, ahol végetér.
Tehát az "új" K+ nagyrésze meglévő jelzés mellé került. Az logikus lenne, hogy a Kutya-hegyről jövő K+ folytatódik - de akkor minek festették fel nem olyan rég a S+-t? Ha meg már megvolt az - két külön darab -, akkor miért nem S+-szal kötötték össze őket? Egy csomó felesleges plusz munka, festék, környezetrombolás.
-------------------------------------------------------------
Megjegyzés:
Ezt a K+ jelzést Kertész úrék illegálisan festették fel, a terület kezelője (Pilisi Parkerdő) nem adott rá engedélyt, és a területen illetékes BTSSZ sem járult hozzá, ill az MTSZ sem!
[olahtamas]
A feltöltött fájl:
uj K+ jelzes.gdb (
megtekintése a raszteresen)