Track-adatlap |
Track neve: | Apaj-Dömsöd környéke | - | nem volt GPS-vételt zavaró körülmény (lombkorona, házak, autó teteje, nyakban lógatott GPS, interferencia) | - | kalibrált barométeres magasság-adatok | - | végig jó műholdállás | - | nem szakad a track menet közben | - | oda-vissza track a teljes útvonalról | - | útkereszteződések bejárva (legalább 20 méter irányonként) | - | felesleges részek levágva | - | trackek és útpontok elnevezései beszédesek | - | vázlat készült a csomópontokról | - | minden lehetséges csomópont megjelölve | + | magam szerkesztem a térképre |
|
Tájegység: | Alsó-Tiszavidék, Duna-Tisza-köze |
Felhasználó: | Kurdi_Robert |
GPS típusa: | |
Logolás jellege: | mentett track |
Bejárás módja: | biciklivel |
Feldolgozta: | majormezei, 2013.05.09 07:49 |
felkérném MAJORMEZEI urat a szerkesztésre
a "...rajzolando" file az informatívebb.
a vágányok melletti csatangolás a töltésen történt, de a trianoni időkben felszedett második vágány helyén fut, javasolt a vonal külön rajzolása, mint ahogy délebbre is van
ez egy MÁV-szolgálati út, behajtani tilos lenne, de prímán járható
Apaj állomásnál a már felrajzolt út (olahtamas korábbi nyomvonalából készült polyline) és az új track által mutatott út élesen elkülönül a valóságban is, két helyen össze is kötöttem őket rögzített track-kel, ahogy a valóságban is kapcsolódnak.
ami esetleg nincs külön kommentálva, az biztosan szekérút (az új utak közül).
POI-k már fenn vannak, töröltem a file-ból.
A feltöltött fájlok:
2013-05-01_MASIKESZKOZ_TELJES.gdb (
megtekintése a raszteresen)
2013-05-01_RAJZOLANDO.gdb (
megtekintése a raszteresen)