Track-adatlap |
Track neve: | Kisalföldi piros 83-as út és Bágyoszovát között | + | nem volt GPS-vételt zavaró körülmény (lombkorona, házak, autó teteje, nyakban lógatott GPS, interferencia) | - | kalibrált barométeres magasság-adatok | + | végig jó műholdállás | + | nem szakad a track menet közben | - | oda-vissza track a teljes útvonalról | - | útkereszteződések bejárva (legalább 20 méter irányonként) | - | felesleges részek levágva | - | trackek és útpontok elnevezései beszédesek | - | vázlat készült a csomópontokról | - | minden lehetséges csomópont megjelölve | - | magam szerkesztem a térképre |
|
Tájegység: | Kisalföld |
Felhasználó: | tuhu_tracks |
GPS típusa: | |
Logolás jellege: | távolság-alapú (2 m) |
Bejárás módja: | biciklivel |
Feldolgozta: | tibbi, 2008.06.07 18:33 |
005-006 előtti törés aszfalt
innen kb 008-ig földút
innen aszfalt 011 előtti tuhu elágig
innen homokos földút Koroncó széléig (kb 018-ig)
innen kb 029-ig aszfalt
innen földút a Marcal-köz csatornáig (Topoguide)
innen füves szekérút a 032 utáni balra törésig
innen vetés széle / fű 033-ig (megj.: javaslom, hogy ezen a részen a legdélebbi illetve a legnyugatabbi trackrész legyen a PIROS)
033-Mérges szélén balkanyar földút
innen Rábacsécsényig kavicsos út
042-041-stb-037-043-046 előtti utolsó leágazó utcáig (ld Topoguide)aszfalt
innen jól járható széles földút balra leágig-ig
innen földút 047 és 048 közötti töréstől füves szekérút 050-ig
innen vetés
050Tol Vetes-től rossz minőségű földút a Barbacsi-csatornáig (ld Topoguide)
( a jobbra letérésem 054-nél útnélküli rész)
Barbacsi-csatorna hídjától füves szekérút a Halstóhoz történő leágig
Innen jó minőségű földút néhol zúzalékkal megerősítve a derékszögű balosig, onnan pedig füves szekérút 060-ig
(a déli leág. erdei ösvény, amit nem jártam be végig)
Megj.: A PIROS itt a a Barbacsi-csatorna kónyi oldalán megy, de sajnos vetésben. Javaslatom szerint azért behúzható 060-ig, majd valaki gyalog végigjárja.
060-tól É-ra a kónyi oldalon nem érdemes behúzni az alig létező füves szekérutat, szintúgy nem a bszováti oldalon a délre indilót, ami elenyészik.
A 061-es pont után ÉNY-ra induló lesz az igazi vonalvezetés a Kisalföldi Pirosnak, de az út ott is megszűnt.
Fent a vasúton nem láttam jeleket (megj.: jut eszembe, az gondolom egyértelmű, hogy a számozott pontok a P jelzések felbukkanását jelentik)
A feltöltött fájl:
KisalfP_83-Bszovat va.gdb (
megtekintése a raszteresen)