turistautak.hu
Térképek

Maraton csapat a bringaúton
Radpeterrel
Ilyen is lesz, de nem sok

GCUNBE

Megye:Ausztria
Bejelentő:scele
Dátum:2013.05.06 21:59

GCTOUR - Ausztria 2013. június 29.

Szállásfoglaló

FONTOS INFORMÁCIÓK!!!

Szállás ügy!

Kérném, hogy találjátok ki, hogy melyik háznak ki lesz a gazdája.

Célszerű, hogy olyan személy legyen, aki legelsőként ér Sopronba a pénteki napon és át tudja venni a ház kulcsát. Nagy valószínűséggel neki kell kifizetnie a szállásdíjat is, de ez még egyeztetés alatt van.

Tehát várom a házgazdák jelentkezését. Jómagam természetesen vállalom az 1-es ház főnökségét.

MÁSIK FONTOS INFÓ

Sajnos mégse ott megyünk fel a hegyre, ahol szoktam. Kedves osztrák barátainknál is történnek érdekességek. Arra az útra, amin évek óta feljárok a hegyre kikerült a behajtani tilos tábla alá egy kiegészítés, hogy "kerékpárosoknak is".

oktrvi kollégának köszönhetően (aki kiment bejárni) megvan az alternatív útvonalunk, ami nem lesz keményebb vagy hosszabb, mint az első terv, így ez leginkább csak a track-et érinti. Nemsokára kicserélem a tracklogot, amin már az új útvonal fog szerepelni.

scele

A GCTOUR idei első fő célja, hogy közösen letekerjük a GCBICI ládát. Az összes többi láda, amit "véletlenül" érintünk csak extra.
Aki nem csak erre az egy napra szeretne csatlakozni, annak ajánlom, hogy már péntektől tartson velünk.

Van egy motoros segítőnk kísérőnk is oktriv személyében. Előre is köszönjük.

Június 28. Péntek

Eme napon remélem mindenki oda tud érni Sopronba 10:00-ra a szállásunkra.
Indulás: 11:30
Szállás itt: Ciklámen faházak

Erre a napra csak egy könnyed Sopron környéki ládázást tervezek, de természetesen bringával.

Szállás GCBANF - GCAG - GCFHTO - GCAFO - GCBREN 2-es pont - GCLCK - GCBREN 1-es pont - GCDFDF - szállás

Ez nagyjából 30km, kb. 500m szinttel, ami erre a napra szerintem elég lesz mindenkinek.

Június 29. Szombat

Ezen a napon korán kelünk, hiszen sok kilométer vár ránk, mind autóval, mind bringával. 6:00-kor kelünk és 7-kor már mindenki megreggelizve, kerékpárját felszerelve az autóra/autóba indulásra.
kB. 50KM autózás után vár ránk. Konvojban megyünk, mert ezért a rövid szakaszért nem érdemes autópályát fizetnünk, így surranóutakon megyünk. Mindenki utánam. :-D

Az autókat itt tesszük le és 8:30-kor indulás a GCBICI pontjait követve. A kerékpárút végig aszfalt, néhol fahidakkal és némi emelkedővel tűzdelve. Az egyik pont nem véletlenül került egy nagyon finom forráshoz, itt tudunk először vizet venni magunkhoz. Aztán jó sokáig nem. A GCMYRA ládáig együtt halad a csapat kényelmes tempóban, nem sietve. A tó melletti vendéglőben aki igényli az betolhat egy kis elemózsiát. Inenntől a csapat kettéválik.

1. "erős brigád"

Mikulás vezetésével a csapat felteker a Jagasitz fogadóhoz, ahol a kerékpárokat letároljátok és a láda rejtőjével végigsétáltok a Steinwandklamm-on. GCSWK

Kb. 42km, kb 800m szint

2. "mégerősebb brigád"

Scele vezetésével nekivágunk a környék egyik legmagassabb és egyben legszebb csúcsához. Rögtön az indulás után találkozhatunk a második vízvételi hellyel, ahol mindenféleképpen feltankolunk, mert ezután több ilyen lehetőségünk nem lesz. Hosszú aszfaltos kaptató után érjük el az Unterberg sípálya parkolóját, ahonnan már terepen haladunk tovább. Nem kell komoly terepre számítani, hiszen ezen a szerpentinen télen egy kisbusz viszi fel a síelőket a hegyre, tehát akár személygépkocsival is járható, de szerencsére autóval nem találkozhatunk, mert sorompó védi az utat. Kemény mászás után érjük el a kedvenc kápolnámat (GCUNBE). Itt komolyabb energiapótlást viszünk be az általunk hozott anyagból. Van fent túristaház, de még a víz is pénzbe kerül, mert a hegytetőn nincs vízvételi lehetőség. Lefelé már kicsit komolyabb terep vár ránk, mert nem ott gurulunk le, ahol feljöttünk.
Visszafelé Pernitzben találkozunk a másik csapattal. Innentől együtt haladunk vissza az autók irányába.

Kb. 80km, kb 1700m szint

tracklog 500 pontosra butítva a régebbi készülékekbe

Június 30. Vasárnap

Ugyanoda autózunk, de ma nem indulunk olyan korán. A terv: GCRUIN - GCUNIK - GCEMME - GCJOHN
Sajnos GCBROM és GCMAFA kimarad, mert különben soha nem érünk haza. :-(

Szállás

Szállás itt: Ciklámen faházak

6db 10 fős faházunk van, amit google exceles segítséggel fogunk kitölteni. Részletek nemsokára.

Mit kell hoznotok

- Először is magatokat, "jóerőben", felkészülten, a geocaching szellemhez méltóan és GCKUPA elhivatottsággal. :-D
- Jól felkészített bringát. (nem, nem tartunk nagyszervízt Sopronban!)
- BUKÓSISAKOT (nem kötelező, de nem szeretnék senkihez mentőt hívni. Igen, Griffs kollégának is erősen ajánlott!)
- Belső, folt, pumpa, imbusz (lesz nálam szervípumpa és készülök némi beállítgatásra, akinek szüksége van erre, de centírozást és egyéb komolyabb beavatkozást nem vállalok. :-D)
- Sok, sok folyadék (ajánlom a camelbak használatát) (útközben érintünk forrásokat, de errefelé nincsenek jófajta kék nyomóskutak, mint itthon)
- Esőkabát és/vagy poncsó (bármi előfordulhat, itt gyorsan érkezik a vihar)
- Kaja, csoki
- Meleg ruha (Unterbergen hideg is lehet)
- Lámpa (bár erre remélem nem lesz szükség)
- EURO
- GPS, bár ezt szerintem senki nem hagyja otthon (openmaps feltöltve)

geo-esemény-lista
közeli ládák
közeli pontok
közeli települések
megjegyzés hozzáfűzése

Megjegyzések:
bati.hu 2013.06.27 22:35
gugli aszongya: ausztria mellény nem kötelező, sisak kötelező
Bojsza család 2013.06.27 22:21
11:30-ra ott leszek én is ... sajnos sérüléssel szenvedek hetek óta, ezért a szombati túrára nem megyek, de holnap kiderül, mennyire bírja a bokám
griffs 2013.06.27 21:42
A GCKEM a holnapi útvonalon lesz kereshető. Koordináták a ládaoldalon.
A jelszó Bojsza üdvözlő szövege lesz a logbokból.
Access Denied 2013.06.27 21:22
bati.hu köszi!

autóban van több is, de bicajjal nem cipelném, ha nem kell :-)
bati.hu 2013.06.27 21:18
sógorokhoz autósoknak <u>kötelező</u> a mellény, de Magyarországon is úgyhogy gyorsan beszerezni,
bringára remélem nem kell,
Access Denied 2013.06.27 20:17
Valaki tudja-e, hogy az osztrák oldalon kell láthatósági mellény vagy ez csak nálunk divat?
nepster 2013.06.27 19:51
Köszönet!
scele 2013.06.27 19:10
FIGYELEM!!!

A GCTOUR-ra érkezőknek szeretném jelezni, hogy holnap szinte egész nap Csorna környékén mérnek a fakabátok, tehát tessék betartani a sebességi határokat!

mazsola069 2013.06.26 21:09
GCTOUR-ra (1fő + bicó ) hely kiadó Bp. indulással. a költségeket 4 felé osztjuk.Indulás péntek kora reggeli órákban,érkezés Vasárnap este.Elérhetőségem az adatlapomon.
Kakukkos és... 2013.06.26 18:06
a 4es ház névlistáját is várja a ciklámenes Kinga.
mazsola069 2013.06.26 15:46
Köszi az 500 pontos butítást. 1 SÖR
Strombus 2013.06.26 12:59
Kedves Mindenki!

Remélem, ez az utolsó levelem a kajákkal kapcsolatban, de ha bárkinek kérdése van, keressetek csak bátran.

<b>PÉNTEK este</b> paprikás krumplit készít nekünk (kb. 30 fő részére) nepster és Mátéfy főszakács, lelcache sou chef. A főzés akkor kezdődik, amikor visszaérünk a bázisra (Ciklámen faházak). Tehát aki előbb visszaér, az legyen szíves menni fát gyűjtögetni az erdőbe és nekiállni krumplit és hagymát pucolni - ha ezeket vállalta. Vágódeszkát, kést, krumplihámozót hozzál magadnak!
Ha vállaltad, hogy hozol belevalót, azt hozd és annyit, amit és amennyit Te szeretnél, hogy az adagodban benne legyen (a tapasztalat az, hogy kicsit több gyűlik össze, mint ami kell, így aki nem tud hozni belevalót, annak is biztosan jut étel). Mire gondoltunk, hogy jó lenne ha lenne az ételben?
Krumpli, hagyma, kolbász, paradicsom, paprika. (Zsírról, fűszerekről a szakácsok gondoskodnak.) Ami még jó ha van: savanyúság, kenyér (hozz, ha Te igényled), bor, üdítő, pálinka, süti.
Ha nem a Ciklámenben laksz, tányér, evőeszköz, pohár!
Szunyogriasztó.

<b>SZOMBAT este</b> a Rókalyuk étterembe megyünk. A jelenlegi állás szerint itt 32-en leszünk. Az ételeket megrendeltem, már csak Puszkányéknak kellene meghozniuk a nehéz döntést, hogy mit választanak. Szombat estefelé, amikor már biztos érkezési időpontot tudunk, felhívom az éttermet, hogy mikorra készüljenek, így várhatóan amint odaérünk éhesen, fáradtan, nagyon hamar előttünk lesz az étel. Mindenkinek kis kártyákat készítek a megrendelt étele nevével. Azt majd tegyétek ki magatok elé az asztalra, így a pincér látja, mit kértek, csak az italrendelést kell megtárgyalni, a kaját a kártyák alapján gyorsan tudja hozni és szétosztani. Szóltam, hogy sok sörrel készüljenek! :-)
Az étterem 11 órakor zár, konyha elvileg 10-ig van, ezért kérlek Benneteket, hogy ha úgy alakulna, hogy későn érünk vissza a túráról, akkor ne sokat szöszmötöljetek, igyekezzünk mielőbb és egyszerre az étterembe érni!
Az étteremben a számla rendezése egyénileg történik.

Ha, ne adj isten, valakiről az utolsó pillanatban (vagyis mielőtt telefonálok az étteremnek az időzítés miatt) derül ki, hogy rendelt ételt, de mégsem tud velünk vacsorázni, kérem, okvetlenül szóljon nekem, különben az ételét elkészítik és ki kell fizetni!
Ha valakiről elfeledkeztem, a neve nem tűnt fel és velünk akar enni, még szólhat, örülünk ha jön!

Köszönöm a figyelmeteket, nagyon várom a túrát és a találkozást Veletek!

Üdvözlettel,

Strombus

scele 2013.06.25 12:58
Még egy kis infó!

A vízesésnél is és a szurdokánl is 2&#8364; a beugró, tehát némi apróval készüljetek az osztrák oldalra.
Kakukkos és... 2013.06.25 11:19
A 6-os ház foglalását lemondtam.
scele 2013.06.25 10:59
Egy kis időjárás előrejelzés a környékre.

Én most azt a települést lőttem be, ahol lerakjuk a kocsikat.

Jónak tűnik, de az Unterbergen kicsit hűvös lesz. Hozzatok meleg ruhát is.
Nargoth 2013.06.25 08:40
mazsola069!

Köszi!
Áron csapata 2013.06.25 08:34
Köszönjük, tökéletes. Nem baj, ha nem értek oda elsőként, jó lesz másodikként is :-)))
scele 2013.06.25 08:11
Szerintem lemondhatjuk most is. Köszönöm!
Kakukkos és... 2013.06.24 17:47
Scele!

Az alábbi választ kaptam a Ciklámen/Horváth Halász Kingától.
--------------
"Mivel pontos írásbeli megrendelés az eredeti ajánlatra sajnos nem érkezett, így a lemondási feltételeket sem tudtuk kiküldeni hivatalosan. Gyakorlatunk szerint a kötbérmentes lemondási határidő érkezés előtt 14 nap.
Jelen esetben kérem legkésőbb 2013.06.27-ig az esetleges lemondást részünkre írásban megküldeni szíveskedjenek. Ezt követően az 1. éjszaka árát kötbérként ki kell számláznunk."
------------
Meddig várjunk a lemondással?

mazsola069 2013.06.24 17:02
Bevállaltam a 4 -es házat,úgy is mi 3-an megyünk.(Ez nem jelenti azt,hogy mi érünk oda először.KP-be fizetem a helyszínen.Jó Így???

Áron csapata 2013.06.24 16:10
Griffsel kb. 10 órára érünk Sopronba, szívesen felvesszük a 4. faház kulcsát, és ki is fizetem a faház árát, ha nincs más jelentkező. Viszont olyan inkább vállalhatná, aki mind a két éjszakára marad.
Ha péntek reggelig nem jelentkezik más, akkor elmegyünk a kulcsért.
Nargoth 2013.06.23 22:18
Kitöltöttem. Reprocesszorral nem valószínű, hogy elsőként érünk oda.
Kakukkos és... 2013.06.23 15:22
igen. A 900.- két napra az idegenforgalmi adó.
Mathau 2013.06.23 14:47
Kitöltögettem. Nem figyeltem, a 900 az az IA?

Nem hiszem, hogy elsőként érnénk oda, hárman megyünk egy autóval Povyagi, Izsi és én.
Kakukkos és... 2013.06.23 13:11
FONTOS!

Sziasztok!
Módosítottam kicsit a táblázaton, hogy felgyorsítsuk az adatgyűjtést.
Kérek mindenkit, hogy töltse ki a neve mellett a szállás lefoglalásához szükséges adatokat ( név/ születési dátum)
A 3-as ház adatait tudomásom szerint Scele már begyűjtötte, azt nem feltétlen szükséges kitölteni. De mivel a 4-es és 5-ös ház lakói közül még senkinek nem lett elküldve az adata ezért ők feltétlenül írják be a táblázatba!
Aki a házgazda szerepét vállalja az is legyen kedves beírni a megfelelő helyre a nevét, illetve a bankszámlaszámát valamilyen úton módon adja meg a többieknek.
Ha nem vállalja senki a házgazda szerepét, akkor az utolsó ember beérkezésével tudjuk csak elfoglalni a házakat.

Scele!
Jelenleg 3 faház van betelve, és nem szükséges a negyedik.
Vissza lehet még mondani az üreset?

Mathau 2013.06.22 17:06
Köszönöm, így tökéletes lesz!
Wartburgos 2013.06.22 15:11
Hali!
Ha jól értelmezem a dolgokat akkor ha péntek éjszakára bevállalnám a pótágyat az 5 faházban az így felszabaduló szobában Mathau és Povyagi szállást lelnének.

Ui. Mathau részére levél indítva.
scele 2013.06.22 08:13
Hash out33!

Kb. 19-20 óra környékén érünk vissza. De ez a tempótól függ, nem fogok senkit se ostorral hajtani. :-D
scele 2013.06.22 08:11
Tanker!
Nem tudom kire vagy mire vártok, de nálam egyik házhoz se jelentkezett gazda. Tehát eddig az 1-es háznak lesz szállása, ez biztos.
tanker007 2013.06.21 14:13
Részemről tökéletes megoldás!
Strombus 2013.06.21 01:01
Péntek éjszaka a nappalikban alvók bemehetnének a 6. házba, szombaton pedig vissza az eredetileg tervezett házba és Mathau-ék a 4-esbe. Én úgy látom, hogy ez a legköltségkimélőbb és legkényelmesebb megoldás, nem értem, hogy miért nem lépitek meg.
Mathau 2013.06.20 20:56
Értelem szerűen mi passzoljuk ezt a remek szállást, ha így marad, hogy ketten maradunk egy házban.
HASH OUT33 2013.06.20 18:41
Nekem változott annyiban a program, hogy szombat este biztos nem tudok az éttermes részen részt venni. A szombati túra meddig tart, mikorra érnénk vissza Sopronba???
tanker007 2013.06.20 16:09
scele!
Minden házhoz jelentkezett már gazda? Vagy egymásra várunk hogy úgyis intézi valaki?
scele 2013.06.20 09:27
Én a mai napon elküldtem a szállásnak az adatokat az 1-es házhoz. Remélem a többi ház gazdája is halad az úton, különben nem lesz szállásuk. Ugye???
Wartburgos 2013.06.20 08:43
Hali!

Bogrács ügyileg hogy állunk? Van egy megfelelő méretű bográcsom + állvány.
Tányér, kanál, kenyér, fa és merőkanál ? ( Csak este olvasok)

1049 -es klubtárs magamra hagytál a szobában ? :-)
Gábor75 2013.06.19 23:35
Végre eldőlt hogy ott tudok lenni én is. :-) Szállásom már van.
Lopakodó 2013.06.19 23:30
Csatlakoznánk az eseményhez Dr.Ladával közösen, szállásról egyénileg gondoskodunk.
Access Denied 2013.06.18 22:16
Ha minden jól megy, akkor én is csatlakozom a csapathoz /ha lehet/. A szállást megoldom egyénileg.
:-)
Nargoth 2013.06.18 20:58
Persze, hogy nem jó így se...
Mathau 2013.06.18 13:15
Köszi!

Így sokkal jobb:(

Én inkább azt javasolnám, hogy néhány nappaliból gyertek át ide a 4 ágyasba, hogy legalább 6-an legyünk, akkor már elviselhető az ára és a többi házé sem emelkedik jelentősen.

Nargoth 2013.06.18 09:54
Akkor én egy kicsit belevariálok a táblázatba, mert így nem ok, hogy csak 4-en vagyunk egy faházban...
scele 2013.06.17 21:25
Na!

Akkor a következő a helyzet. A házakat előre kell fizetni.
Minden házgazdának össze kell szednie a pénzt és az adatokat (rendes név, születési dátum) a többiektől. Sporonban a Pannonia Hotelben lehet átvenni a kulcsot és itt kell fizetni a házért.

Árak:
1-6 fő esetén 16.000 forint / ház / éjszaka
7-8 fő esetén 20.000 forint / ház / éjszaka
9-10 fő esetén 25.000 forint / ház / éjszaka

Az adatokat ide kell elküldeni:
Horváth-Halász Kinga
reservation@hotelpannonia.com

Pénteken találkozunk a helyszínen.

Nargoth 2013.06.17 18:40
enazati: szombatról is kitöröltelek akkor.

Viszont így lassan nincs értelme a szállásfoglalósdinak, végén ketten maradunk a faházban, az meg nem buli. Ahogy elnézem, az lesz ebből, hogy a helyszínen jól elosztjuk újra. :)
enazati 2013.06.17 14:30
Sajnos más parancs érkezett! :-(
Az első GCTOUR-m még várat magára.
scele 2013.06.17 11:59
<b>FONTOS INFORMÁCIÓK!!!</b>

Szállás ügy!

Kérném, hogy találjátok ki, hogy melyik háznak ki lesz a <b>gazdája</b>.

<b>MÁSIK FONTOS INFÓ</b>

scele
tanker007 2013.06.15 23:08
Sziasztok!
Én is csatlakoznék a csapathoz, péntek este érkezem Miráékkal és a vasárnapi tekerésre is maradok.

Tehát péntek és szombat éjszakára is szeretnék szállást, kérdésem hogy befogadnak-e az 5-ös ház lakói a nappaliba? :)
HASH OUT33 2013.06.14 23:14
Én is szívesen részt vennék az eseményen, én soproni vagyok. Még annyi kérdésem lenne, hogy a bringám országuti gumikkal szerelt mountain bike. A terep milyen lesz? A murvás kerékpárút nem gond, de "durva" terepre nem való... Köszi a választ előre is.
Nargoth 2013.06.14 10:16
Bocsánat, látom érzékenyen érintett a pizzás megjegyzésem.
A pincér úgy is körbe fog kérdezni mindenkit, vagy írjuk be, mit kérünk inni. Amúgy nem hinném, hogy egyszerre kisütik mind a 10-20 pizzát.
Strombus 2013.06.13 00:28
Eldőlt, hogy <b>pénteken bográcsban</b> készítünk <b>paprikás krumpli</b>t a Ciklámen faházaknál. A főszakács <b>enazati</b>, a sous-chef <b>nepster</b>. Köszönjük, hogy vállaljátok. Természetesen mindenkit odavárunk, aludjon bárhol is!

<b>Szombat este a Rókalyuk Étterem</b>ben vacsorázunk. Ha előre kiválasztjuk az ételeinket, sokkal gyorsabb a kiszolgálás, ezért már több csatornán keresztül próbálkoztam az alábbi üzenettel:
<b>BÁRMIT ESZEL, PONTOSAN NEVEZD MEG! HA PIZZÁT KÉRSZ, ÍRD A FAJTÁJÁT, MERT CSAK ÚGY SEGÍTSÉG AZ INFO!</b>
Eddig 7 embernek sikerült a 26-ból ezt a kérést maradéktalanul teljesíteni :-( és ma az alábbi okos megjegyzés született: "Pizzából szerintem csak a mennyiség számít, hogy legyen elég tészta, a feltéteket 20mp alatt dobálják fel. :)"
Nem gondoltam, hogy ez ennyi magyarázatot igényel, de akkor mégegyszer nekifutok:
Nem a feltétetek rádobása az időgényes, hanem annak a megtudakolása, hogy mégis mi legyen az! Amíg a pincér nem tudja, mit kérsz, a szakács nem tudja rádobni! Ha Te nem mondod meg, mit eszel, másik 20 ember se kap enni, hisz akkor a pincér kérdezgethet mindenkit, hogy Te az vagy, akinek nem esett nehezére előre megmondani vagy az aki a helyszínen méltóztat gondolkodni. Meglehetősen későn, nagyon éhesen fogunk odaérni, közérdek, hogy mielőbb kapjunk enni.
Persze, lehet úgy is, hogy egy asztalhoz ülnek azok, akik képesek előre dönteni. Minket kiszolgálnak 10 perc alatt, hisz az ételünk szinte rajtra készen vár a konyhában, addigra Ti eldöntitek a másik asztalnál, hogy mit kértek, a pincér végigkérdezi, a szakács akkor nekiáll elkészíteni és Nektek se hiszem, hogy sokkal többet kell várni mint 40 perc - 1 óra, a végleges létszámunktól, a pincérek és a konyha tempójától függően.

<b>Kérem, hogy aki még szeretne jönni a közös vacsorákra, az jelezze ezt a szállásoldalon, aki pedig már feliratkozott, az pontosítsa a szombati ételigényét!</b>

MiMintTeam 2013.06.12 17:04
Sziasztok!
Jövünk 4 fővel. Szállást megoldjuk.

@scele: A terepek cross-trekinggel teljesíthetők?
Valamint a pénteki indulás mikorra tervezted? (lesz e időnk előtte a szállást elfoglalni vagy majd csak utána)

JAck:66: 2013.06.06 12:28
Strombus:
Köszönöm a mailt, remélem megfelelő válaszokat produkáltam :P

izsolt + bati.hu:
Köszönöm mindkettőtök felajánlását. Nem vagyok kényes, de ahol nem kell az első kereket kivenni az az autó lesz a nyerő. (tárcsafékes macera)
Mathau 2013.06.05 18:04
Arra a két helyre lecsapnánk povyagival. Ketten mennénk a 40-es távra.
Kakukkos és... 2013.06.04 15:59
Nekem nagyon tetszenek az ötletek. Bízom benne, hogy lesz vállalkozókedvű segítségünk a főzésben. A DDRKT Light-on nagyon jól sikerült a hozott alapanyagokból készített paprikás krumpli. Volt abban minden: virsli, lángolt és füstölt kolbász, oldalas, sonka és minden amit tudtak hozni a résztvevők. Aki hozott belevalót nagyon jóízűen, és jóllakottan távozott.
Ezt mindenképp javaslom péntekre.
Szombatra pedig az éttermes kényelmesebb megoldás a nagyszerű.
Aki eddig kitöltötte a táblázatot, mind a két napra kitöltötte?
nepster 2013.06.04 13:29
A paprikás krumpli szerintem nem rossz ötlet péntekre, könnyen elkészíthető. Ha kell nekünk is van bogrács, és állvány is, nem tudom hány liter, 8-10 literesre saccolom.
Strombus 2013.06.04 12:45
Éljen, már június van! Ez késztetett megint arra, hogy rám jöjjön a szervezhetnék, már megint előbújt belőlem a rendezvényszervező. :-)

<b>Szállás:</b> van még egy szabad szoba még mindkét éjszakára a Ciklámen faházakban!

<b>Reggeli:</b> úgy ítélem meg, hogy nem igazán éri meg a Ciklámen által kínált reggeli az árát. Zacskóban szándékoznak a kezünkbe nyomni ennivalót, a korai időpont miatt valószínűleg előző napi zsemlével. :-( Próbáltam ennél többet elérni, de nem mutattak fogadókészséget. Akit így nem vonz a reggeli, kérem, törölje a nevét. Ha 8 alá csökken a létszám, akkor még ez a lehetőség is megszűnik.

<b>Vacsora:</b> jó lenne, ha együtt lennénk. A szállásoldalon kialakítottam rublikákat, kérlek, írjátok be a neveteket ahhoz az ötlethez, ami a legszimpatikusabb, döntsön a többség. Vagy, ha sikerül egyben megegyezni, akár kétfelé is mehetünk. Ha többen jöttök, többször írjátok egymás alá a(z ismert) nevet.
Azt gondoltam, péntek este lehetne bográcsban paprikás krumplit csinálni. Van tűzrakóhely, köré tudnak rakni sörpadokat és kissé távolabb van egy fedett, oldalt nyitott hely 9 db 6 fős asztallal. Van két bográcsuk, (még várom a visszajelzést, hogy mekkorák). Az erdőben lehet fát gyűjteni. Tányérok, evőeszközök, poharak vannak a házakban - aki nem itt alszik, hoz magának. Mindenki hoz krumplit, hagymát, kolbászt, fűszert vagy amit gondol, hogy jó bele. És valakik vállalják a krumpli pucolást, főzést! Van-e olyan, aki szívesen megtenné és időben odaér? No és ért hozzá?
Ha nincs aki főzzön, akkor is ehetünk ott, marad a szalonnasütés, otthonról hozott szendvics, süti.
Vagy mehetünk étterembe.
Kérlek, ezek közül az opciók közül döntsetek vagy mondjatok jobbat!
Szombaton egyértelműen az éttermet javaslom. Scele ajánlott egy nagyon jó helyet, a <a href="http://www.rokalyuk.hu">Rókalyuk Éttermet</a>. 11-ig van nyitva, 10-ig van konyha, így ha a legrosszabb esetben 9-kor leülünk, még szépen tudunk enni, de bízom benne, hogy a 8 óra a valószínűbb. <b>A gyors kiszolgálás érdekében kérlek, döntsd el előre, hogy mit eszel, a megrendelést előre leadjuk az étteremnek! </b> (Ha másik étterem lesz a befutó, ott ugyanígy célszerű intézni.)

Na, mit szóltok?

befi 2013.06.03 20:35
Szeretnék részt venni az eseményen.

Négyen mennénk, ebből ketten a szombati hosszabbik távon. Péntek, vasárnap 1fő. Szállás rendezve, csütörtöktől a Füzi Panzióban.
WOD 2013.05.28 14:48
ház előtt sátor mifír koszte? :)
scele 2013.05.28 10:54
izsolt!

Csinálok track-et a vasárnapi menethez is. Minden adatot leírok.

bati.hu!

Nem kell téli szerkó, persze, ha esik az eső, akkor még jól is jöhet. Én Lábtyűt és egy hosszú ujjas felsőt viszek. Thermóra szerintem nem lesz szükség.
bati.hu 2013.05.27 10:19
Szia Scele!
milyen hideg időre kell készülni a hegyen?
mintha télen bringáznánk? dupla nadrág,télizseki, sapka, kesztyű?
vagy csak kar-láb melegítő?
köszi
Puszkany 2013.05.26 12:13
Itt használható térképet is találtok a tekeréshez MapSource vagy BaseCamp alatt futtatható: <a href="http://openmtbmap.org/"> Openmtbmap</a>
izsolt 2013.05.14 14:56
én is mennék (+pereputty), szállást magunknak intézzük
a szombati naptól oldalborda elzárkózott, de péntekre és vasárnapra elméletileg jönnek ők is

Scele
A vasárnapi menet mennyire húzós? mennyi a szint?

jack66: ha még kell fuvar szombaton Sopronból a startba, szólj (eddig még nem tudtam elég bátorságot gyűjteni hogy a hosszún induljak)
scele 2013.05.13 21:38
oktriv!

Köszönöm, dobtam levelet.

Megüresedett némi hely, így átcsoportosítottam egy kicsit a népet. Van új üres kétszobás!
oktriv 2013.05.13 15:52
@scele:
1. Ha autós kessert keresel, szívesen segítek. Sőt, ha szükség van egy motoros gyorsbeavatkozóra -azt is tudom vállani, ha kell egy enduromotorral. Országút, erdő nem akadály... 40l-es dobozomba sokminden elfér, ha kell. (szerszám, kötszer, belső, stb.)
scele 2013.05.13 11:38
FIGYELEM!!!

Segítséget kérnék.

1. Keresek egy Soproni bringást vagy autóst kessert? Kérdésem lenne?

2. Keresek egy olyan jó bringást, akit nem hajt a tatár és lenne záróbringás a túra során rádióval a kezében és néha kommunikálna velem, ha baj van. Úgy saccolom, hogy többen leszünk, mint 50, ami azt jelenti, hogy én az elején nem fogom tudni, hogy mi van a végével. Tehát eme egyszerű, de nem elhanyagolható feladatra keresnék egy rátermett bringást. A feladat csak a kerékpárutas GCBICI részre vonatkozik, a túra további részére nem.

Köszi
griffs 2013.05.13 00:47
A család 'megbukott' hétvégén a mecseki, szintekkel tűzdelt utakon, ezért pillanatnyilag töröltem részünkről a projektet :(
Szabadult fel 2 ágyas szoba.
Áron csapata 2013.05.12 12:31
Én egyedül megyek (a család nem jön), talán Reggellel meg tudunk egyezni, és eljön velem......Beírtam magamat a táblázatba, mert látom, hogy már nincs túl sok szálláslehetőség.....
griff már biztosan jön (család nélkül), vele beszéltem...
nbokan 2013.05.12 11:44
Bryan, nem gond, közben megbeszéltem a családdal, hogy inkább keresünk egyénileg szállást, tehát felszabadult két hely.
Bryan 2013.05.11 22:19
<b>Nbokan:</b> bocsánat, én írtam át. Azért, mert azt láttam, hogy ti kértek pótágyat is. Ahogy a táblában van írva, abban a házban csak a nappali pótágyazható. Mi legyen? Visszaírhatom olyanra ahogy volt, csak ezt vegyétek figyelembe.
nbokan 2013.05.11 20:46
Bryan, én mindegyik napra a kétágyasba voltam írva(elférünk mi ott is), de valaki már átírt.
nepster 2013.05.11 19:40
Sátrazásra nincs lehetőség a házak környékén?
Bryan 2013.05.11 18:55
<b>Szállásfoglalással kapcsolatban lenne egy kérdésem:</b>
ha az 5. és 6. háznak csak a nappalija pótágyazható, akkor érdemes lenne pénteken és szombaton azoknak beírnia magát a nappaliba, akik kérnek maguknak pótágyat (itt elsősorban nbokan-ékra gondoltam)?

Vélemény?

19izsi73 2013.05.10 23:46
Attibati, jelentkező lennék...a többit majd esetleg emailben...
bati.hu 2013.05.10 22:34
Sopronban már elvileg nálam is lesz hely a kocsiban.
Nargoth 2013.05.10 21:52
Sikerült megbeszélni, Reprocesszorral megyünk. Én a magam részéről a hosszúra mennék.
Attibati 2013.05.10 21:49
Budapestről el tudok vinni 1-2 embert pénteki indulással Sopronba.
Bryan 2013.05.10 17:25
Paco & Bryan is ott lesz végig :)
Szabadság, család megoldva :)
JAck:66: 2013.05.10 16:44
Nem tudok ilyen előre tervezni, de jönnék.
Egyedül csak annyi problémám van, hogy szgk-val nem rendelkezem, ha valakihez be tudnék társulni szombaton a Sopron - Markt Piesting -Sopron szakaszon kérem jelezze!

Szeretnék a hosszú távon indulni, de egyelőre ijesztő az 1700m szint, majd meglátjuk..

Szállás tekintetében túl sok igényem nincs, 1 éjszakát akár sátorban is alszom ha úgy akad..
Strombus 2013.05.10 12:24
Mira, lett Nektek kétágyas!

Még egy baj van! Nem elég hogy nincs 6 házunk péntek éjszakára, de mára kiderült, az hogy csak a 5. és 6. számú ház nappalijába lehet betenni pótágyat. Az emeleti szobák olyan kicsik, hogy még egy otthonról hozott hordozható babaágy se fér be!
Ennek ismeretében, kérem módosítsa a foglalását, akit érint.
Akik pedig négyágyas szobában vannak hárman, kérem jelezzék, hogy befogadnak-e egy negyedik hálótársat vagy kifizetik inkább a fenmmaradó üres helyet.
Aki a péntek éjszakai szállását nem találja elég kényelmesnek vagy aki szombat éjszakára jön csak, annak szombat éjszakára rendelkezésére áll a másik két faház is!

A reggelivel kapcsolatban tovább nyomozok, egyelőre nem tetszik amit hallottam.
Wartburgos 2013.05.10 12:15
Hali!

Három fővel jelentkezem a könyebbik túrára de szállást csak sajátrészre foglaltam.
bati.hu 2013.05.10 10:03
sziasztok. változtam, máshol szállunk mert jön az egész pereputty :)
de a teljes hétvégi túrán ott leszek
szóval valakinek szabadult még 2 hely, lehet rá lecsapni :)
Mira 2013.05.10 09:23
Sziasztok!
Mivel párban megyünk Gáborral, és sikerült még az elején jelentkezni, ezért szeretném kérni, hogy mi is két ágyas szobában legyünk. Nem tudom, hogy a beosztás milyen szubjektív alapon működik, de nem hiszem, hogy pontosan annak kell lennie, amit Strombus kitalált.
Próbáltam már cserélni mással, sajnos a kérésem nem talált meghallgatásra.
Mikulás, mivel te egyedül vagy egy két ágyas szobában megoldható lenne, hogy cserélj velünk? Ha nem jön a párod, feltételezve.

Köszi.

scele 2013.05.10 09:08
Rossz hírem van!

Csak 4 házunk van, mert a másik kettőt menet közben kiadták.
Tehát mostantól a nappalikat lehet tölteni.

<b>Árak:

10 főnél 25.000/ház
8 főnél 20.000/ház
6 főnél 16.000/ház

tehát nagyjából 2500.- Ft/fő/éj+Ifa

Péter60 2013.05.09 22:51
Egy szó mint száz: jó hogy Strombus "beavatkozott"! Nélküle ott toporognánk a sok faház körül, és azt se tudnánk ki kivel legyen, kell egy logisztikus, köszönet:)!
Szóval jelentkezem két napra reggelivel, a túra variációt talán elég lesz majd a helyszínen.
scele 2013.05.09 21:09
<b>Strombus</b>

Na, ezt már szeretem. Tessék szépen kreatívan. Köszi! Fingom sincs, hogy miként vannak a szobák és bevallom őszintén, hogy nem is nagyon érdekel(t).

Neked ez fontos és szépen megoldottad. Egyébként ez a szállás téma amolyan női dolog. Avranella is széjjel szekált mindig ezzel, pedig nem akarta, csak neki ez a kulcskérdés.

Nekem meg az, hogy olyan úton menjünk, amit nagyjából mindenki kibír, legyen vízvételi lehetőség és hogy legyen a népen bukó. Ez meg gondolom téged nem érdekel. 1-1

<b>Mazsola!</b>

Próbálok valamit előszedni, de az a helyzet, hogy pont ezt a light-os utat így ebben a formában soha nem tekertük. Mindig belekerült valami ultraszívásos fölfelé és űberdurva lefelé, amit mi most kihagyunk. Természetesen minden szakaszán tekertem, de azt sok-sok trackből kell összeollóznom. Megpróbálkozok vele. Vagy sikerül vagy nem. Ha nem, akkor július 1-én oda tudom adni a véglegeset. :-D

CacheFinder 2013.05.09 20:54
Szeretnék részt venni rajta. Sajnos nehezíti a dolgot, hogy a múlt héten ellopták az autómat a házunk elől. :(((
nbokan 2013.05.09 20:42
Kösz Strombus, akkor jó lesz a kétágyas is.
mazsola069 2013.05.09 20:37
Scele
Érdeklődnék,hogy tervezel-é valami trekket megosztani velünk?
Ha nem az se baj majd viszek kampót.:-)
nepster 2013.05.09 18:19
Részemről változtatva, fiammal alszom a harmadik ház egyik kétágyasában. Köszi Strombus-nak a változtatást, így tisztább a kép, és persze scelének az egész szervezést, jó lesz ez. :)
Strombus 2013.05.09 14:55
Hogy ne scelét terheljük, nboka, megkérdeztem neked a pótágyat. Be lehet tenni a kétágyas szobába és a 4,5 évesnek ingyen adják. Amúgy 2000 Ft a pótágy (+ felnőttnek a 450 Ft ifa).

Ja, és rájöttem, hogy scele volt olyan kedves, hogy a szállástáblázatot mindenki által szerkeszthetővé tette, így kedvemre elláttam jelölésekkel. :-) Remélem, ez segítség és nem durva beavatkozás. Aki már jelentkezett, legyen szíves, nézzen vissza és válasszon megfelelő szobát magának és jelölje, hogy kér-e reggelit. Akinek teljesen mindegy, kérem, hogy legyen szíves a négyágyast vagy a nappalit választani.
Strombus 2013.05.09 13:30
Ne haragudj, scele, de az szerintem nem mélyreható foglalkozás, hanem 1 perces munka, hogy a táblázatot úgy mósosítod, hogy látsszodjon milyen szobák állnak rendelkezésre. Én is a bringázás miatt megyek, mint mindnyájan! De ehhez nekem éjszaka aludnom kell, ki kell pihennem magam. Szerintem ez egy szálláshelyen jogos elvárás. Én ezt a nappaliban vagy egy négyágyas szobában nem tudom. Kevésbé kényes, bárhol könnyen elalvó vagy kis alvásigényű társaink esetleg gond nélkül, szívesen vállalják ezeket a férőhelyeken, épp az együttlét öröme miatt.
Nekem az tűnik ésszerű megoldásnak, hogy mindenki tudja, amikor beírja a táblázatba a nevét, hogy milyen szobába kerül, kétágyasba, négyágyasba vagy nappaliba. Ha fennáll a választás lehetősége, akkor pedig azzal is tisztában van, hogy ha esetleg nem telik meg a ház, akkor a kényelmesebb elhelyezés magasabb árral jár. A szálláshely honlapján publikált árak szerint, ha egy házban csak 6 fő alszik, akkor 1 fő költsége 4 000 Ft. Ha 8 fő, akkor 2 500 Ft, ha 9, akkor 2778 Ft/fő (ez aranyos), ha 10, akkor ismét 2 500 Ft/fő. (Plusz 450Ft/fő idegenforgalmi adó.) Még mindig nem tudom, hogy Te ennél jobb árakat alkudtál-e ki, de az arányok feltehetően hasonlóak. (Szerintem) építő jellegű megjegyzésemre négycsillagos szállodát ajánlani vagy azt mondani, hogy semmi többre nem vagy hajlandó nem igazán az, ami előrevisz.

nbokan 2013.05.09 13:22
Szeretnénk részt venni az eseményen.
1 fővel indulok a szombati Mikulás távon.

Szállást kérek 3 főnek péntekre és szombatra is.
Ha elférünk egy kétágyasba a 4,5 éves gyerekkel akkor az kell, ha nem akkor a négy ágyas, természetesen akkor 4 főre fizetném.
2 fős reggeli rendelésben is benne vagyok.

Nargoth 2013.05.09 11:00
Formázzátok át a táblázatot, hogy egyértelmű legyen akkor a 4-2-2 szoba + nappali-t elkülönítve és nincs gond szerintem.

Kaposvár vagy környékéről valaki? :)
scele 2013.05.09 10:49
Strombus!

Ne haragudj, de nem tudok és nem is akarok ezzel ilyen mélyrehatóan foglalkozni. Én ide nem nyaralni megyek, hanem tekerni. Akinek ennél magasabb komfortigényei vannak, annak ajánlottam a szállodát. Nem kötelező itt megszállni. Mindenki mehet, ahova akar.

Én ezt tudom intézni, ebben segítek. Akinek nem kell, az megoldja magának. Hidd el, hogy ez nekem csak púp a hátamon. Egyszerűen annyi volt a célom, hogy nagyjából egy helyben tartsam a bandát és este együtt legyünk, dumcsizzunk, rakjunk némi tábortüzet és nyomjunk be 1-2 sört.

Strombus 2013.05.09 09:39
Megnyugtató, hogy csak én vagyok hülye és nem a társaim. Bocs, hogy nem sikerült 10-ig számolnom, késő este figyelmetlen voltam.

Azt viszont még mindig nem értem, hogy miért KELL 10 főre tölteni a házakat, ha nem leszünk maximális létszámmal. Így beszélted meg a tulajjal és így tudtál kedvezményt kapni?
Most felhívtam a szálláshelyet, hogy rákérdezzek, tényleg olyan-e a ház beosztása, amilyennek én gondolom, tehát egy fürdő és egy WC lenn, a nappali átjáróház. Igen, ilyen. (Ja, van konyha is, kis hűtő és rezsólap van benne, mikro nincs.) A rececpciós rákérdezés nélkül azt mondta, hogy ezek a házak inkább 8 főre vannak. Ha a publikus árat nézem egy főre az ágy ára ugyanannyi ha 8 fő van a házban mintha 10 fő: 2 500 Ft. Szóval mi semmit nem nyerünk azzal, hogy két fő a nappaliban alszik, csak a szálloda jár jobban. Vagy Te olyan árat alkudtál ki, amivel más a helyzet?
Miért nem töltjük elsőre 8 főre mindegyik házat és ha megtelt mind a hat ház, akkor a legkésőbb jelentkezők kapják a kevésbé kényelmes helyeket és lesz a ház 10 fős? Szerintem ez így sokkal fairebb mint mondjuk valaki, akik az elsők között jelentkezik, de csak péntek estére ér oda és ezért az aki-kapja-marja elv alapján a legrosszabb fekhely jut neki. A négyágyas szoba szintén nem ugyanaz a komfortfokozat mint a kétágyas és egész más ha egy család vagy szorosabb baráti társasság kerül bele, mintha négy egymást nem ismerő ember.
Biztos szakmai ártalom ez nálam, de szeretem az ilyen dolgokat előre tudni, elintézni. Ha csak én vagyok ezzel így, ha ez az abnormális, akkor most már tényleg eldugulok és mindenkitől bocs.
scele 2013.05.09 08:51
Nem 8 embert rakunk egy házba, hanem 10-et, mert 10 fős. Aki nem szeretne itt lakni, mert nem jó neki, annak javasolnám ezt: http://www.pannoniahotel.com/index.php/hu/

Ugyanaz a tulaj, szerintem tudok kedvezményt intézni.
Aki kér reggelit az jelezze a táblázatban. Én sem szeretnék "öreg" kaját enni 3 napig, de látunk közértet bőven, így ez nem lehet probléma. (legalábbis nekem nem)

Milyen 13 főt raktunk milyen házba??? Ha a szélén lévő oszlopban nézed a számokat akkor tényleg a 13-as sorig van besárgázva az excel, de a tetején elvesz három sort a "fejléc". Egyelőre 10 főig vannak megtöltve a házak, ahogyan kell. Nem tudom, hogy Mira és Strombus miről beszél?!

Az, hogy házon belül ki, melyik szobában lesz leboxoljátok egymás között. Én ezzel nem fogok foglalkozni.
19izsi73 2013.05.09 00:56
"Will attend" Péntek, szombat, vasárnap...Egy fővel, rövid táv, mert gyalogolni is kell! :-)
Fuvarba beszállnék, társulnék mert Sopronba bizony nem ér pénteken 10-re a mozdony...Ha van, lesz hely vkinél esetleg....ha nem, akkor pénteken egyedül ládázom, vagy találkozunk vhol.

Strombus 2013.05.09 00:09
Jövök! Scele, szuper programot állítottál össze! 1 fő, 2 éjszaka, ha legalább másik 7 ember is kéri, akkor reggelivel, mert elég lesz útközben három napig az otthoni öreg kaját enni, legalább legyen reggel valami friss, még ha drágán is mérik. Scele, van valami tapasztaltod a ciklámenes reggeliről?
Elvileg hosszabb táv. Ez a rövidebb sikeres teljesítése és az időjárás függvénye.

Még azt meg szeretném javasolni, hogy lehetőleg ne töltsük 10 főre a faházakat, csak 8-ra, mert feltételezem, hogy a fürdőszoba az alsó szinten van, így azok akik a nappaliban kapnak helyet el kell, hogy viseljék, hogy a "hálószobájuk" egy átjáróház, rajtuk masírozik át bárki, aki későn jön haza és bárki, aki WC-re akar menni éjszaka. Ha fent is van WC, akkor egy fokkal jobb a helyzet, de azért még mindig nem ugyanaz a komfort, mint egy saját szoba fent.
Scele, lehetne úgy módosítani a táblázatot, hogy látszodjon, ki kerül 4 ágyasba, ki a 2 db emeleti 2 ágyasba és ki a nappali 2 ágyába a földszinten?
griffs 2013.05.08 22:27
Mindhárom napra tervezek. Beírtam a teljes családot, de 1 hétre még szükségem van, hogy eldöntsem viszem-e őket.
Családdal természetesen csak a rövid táv jöhet szóba.
mazsola069 2013.05.08 21:57
Megyek.Szállást kérek két napra 1 főnek,és mondjuk hosszú táv.
nepster 2013.05.08 21:45
Nem tudjuk kihagyni mi sem, nepster és adi.erdodi. Szállás csak péntek éjszakára kellene, szombaton a hosszabb távon indulnánk, utána indulás haza egyéb elfoglaltság miatt.
Defibrillátor lesz valakinél? :)
kicsiogre 2013.05.08 21:38
Szeretnék én is részt venni az eseményen. Szállást kérek 1 főnek péntekre és szombatra is. Szombaton a hosszabb távra mennék.
Budapestről vagy Bp közeléből induló autós fuvarba társulnék, természetesen nem ingyen.
scele 2013.05.08 21:23
Köszi Mira!

Javítottam!

Remélem magától értetődő, hogy akkor kezdünk meg egy új házat, ha az előző már megtelt?!
Mira 2013.05.08 21:14
Szeretnék részt venni a programon mind a három napon.
Gábor is jön, szombatra és vasárnapra kérek szállást mindkettőnknek. A linket javítsd kérlek, nem tudom szerkeszteni a szállásos táblát.

Mikulással tartanék szombaton, Gábor meg majd ott a helyszínen dönt.

Köszi a szervezést, így a tavalyi kívánságom is teljesül! :)
scele 2013.05.08 21:06
Foglaljatok szállást!!!

Az oldal tetején pirossal a link.
bati.hu 2013.05.08 21:05
sziasztok!
szeretnék részt venni én is, 1 fő (talán+2 kísérő)
péntek-szombat szállással.
természetesen a "mégerősebb brigáddal" :)
köszi
Attibati 2013.05.08 21:03
Mindkét napra kérek szállást, a hosszabb távon indulnék szombaton.
radpeter 2013.05.08 21:02
Szeretnék részt venni az eseményen.
Mindkét éjszakára kérek szállást.
Egyelőre csak a rövidtávot célzom meg szombatra.
Köszönettel.
enazati 2013.05.08 20:12
Szeretnék részt venni az eseményen.

Szállást kérek egyenlőre 1 főnek péntekre és szombatra is.
Én indulok a szombati hosszabb távon. :-)
Köszi a szervezést!
macikupac 2013.05.08 18:54
Irigykedik a 20 éves osztálytalálkozón...
Mátéfy Család 2013.05.08 08:53
Szeretnénk részt venni az eseményen.

Szállást kérünk 4 főnek péntekre és szombatra is.
1 fővel indulok a szombati hosszabb távon.

scele 2013.05.08 08:38
Szeretnék részt venni az eseményen.

Szállást kérek 3 főnek péntekre és szombatra is.
1 fővel indulok a szombati hosszabb távon.

Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók