Track-adatlap |
Track neve: | Vasútállomások 41, 60; Barcs pár útja... | - | nem volt GPS-vételt zavaró körülmény (lombkorona, házak, autó teteje, nyakban lógatott GPS, interferencia) | - | kalibrált barométeres magasság-adatok | - | végig jó műholdállás | + | nem szakad a track menet közben | - | oda-vissza track a teljes útvonalról | - | útkereszteződések bejárva (legalább 20 méter irányonként) | + | felesleges részek levágva | + | trackek és útpontok elnevezései beszédesek | - | vázlat készült a csomópontokról | - | minden lehetséges csomópont megjelölve | - | magam szerkesztem a térképre |
|
Tájegység: | Somogy |
Felhasználó: | M_ákos |
GPS típusa: | Garmin eTrex Vista HCx |
Logolás jellege: | automata (leggyakrabban) |
Bejárás módja: | vonattal, gyalog |
Feldolgozta: | -bj-, 2010.07.18 00:10 |
Barcs egy-két utcája, útja, kisebb kiegészítések, valamint
vasútállomások és megállóhelyek
- nevének és helyének
- feltüntetése vagy pontosítása
a 41-es és 60-as számú vasútvonalakon.
Ok: Mivel minden megálló és állomás esetén egyértelműen meghatározható, hogy az a pálya mely oldalára esik, szükséges annak feltüntetése (mint ahogy ez minden igényesebb térképen így van), viszont az állomás-poik sokszor csak rá vannak szúrva a vonalra és olykor akár 100-200 m-rel eltolódva a tényleges pozíciótól. Ezen kívül a nevek sem mindig pontosak. A jelölt pontokban kérem a POI-k javítását.
Jelkulcs:
új vá., v.m. = vasútállomás (földi szállítás)
helypontosítás = blokk, kék
névpontosítás = blokk, zöld
hely- és névpontosítás + egyéb hiba = blokk, vörös
Ahol eddig még nem volt jelölve állomás, oda azért nem én akarom POI-ként feltölteni, mert a tavalyi nagy változtatások óta úgy csak (i) "információ" ikonnal jelenítődik meg a térképen. (Ez miért van így?)
A vasút nyomvonalát nem kell pontosítani a trackem alapján, kivéve Csurgón a lilával jelölt helyen.
A feltöltött fájl:
20100716_Somogy.gdb (
megtekintése a raszteresen)