turistautak.hu
turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
Térképek

Ilyen a kilátás a láda környékéről
A láda helye

Hosszúság (lon):E 19° 2,870'
Magasság:189 m
Valószínűleg Budapest külterületén
Közeli települések:Gellérthegy 72 m DNy felé, Tabán 712 m ÉNy felé, Budapest 1.34 km É felé
Megye:Budapest
Bejelentő:jalso
Dátum:2005.03.25 23:51

A húsvéti tojásokat, ládanaplót és egy kis tollat tartalmazó ládikót a Gellérthegy egy szép kilátást nyujtó helyén találhatjátok meg egy sétaút melletti pihenő köves rézsűjében, néhány kővel álcázva. Egészen kis gyerekeknek nem ajánlott, de egy kis ügyességgel megszerezhető a ládikó. A sétaút nem a legforgalmasabbak közé tartozik, de azért érdemes arra figyelni, hogy illetéktelenek ne fedezzék fel a láda rejtekhelyét. Próbáljátok úgy (vagy jobban) álcázni, ahogyan találtátok - némi türelmet igényel.

Jó szórakozást: Jalso

geocaching-lista
közeli ládák
közeli pontok
közeli települések
megjegyzés hozzáfűzése

Megjegyzések:
jalso 2005.04.08 15:40Fénykép:
"Technikai okokból" csak ma tudtam időt szánni a dobozkák begyüjtésére. Első pillanatban azt hittem, hogy ezt a dobozt illetéktelenek elvitték, de aztán, kb. két arasznyira az eredeti helytől - sokkal jobb álca alatt!!! - épségben megtaláltam a ládikót, még három eredeti csokitojás is maradt benne. Lehettetek volna mohóbbak is, gyerekek!!

Az ide (a POI-hoz) belogolt két találat után volt egy harmadik is 2005.03.28-án 20 órakor Mari, Dyla és Vonós2es részéről. Szép volt a találat és a visszarejtés. Most már ne keresse senki, nincs ott. Pedig milyen jó hely volt....
vonós3as 2005.03.28 19:56Fénykép:
A megtalálás a sötétben nem volt könnyű, végül a láda rejteke szétesett is legurult a padhoz a láda. A visszarejtés viccesen máshova sikerült alaposan. PMR-en bulit szervezett egy 3-4 perces monológban valaki. Valamint Csigabiga volt még az éterben, a rengeteg ismeretlen mellett. Utána még megnéztük a szobrot, aztán irány Pécelre, ahol nem locsoltuk lányt, mert nem voltak otthon :).
lelcache 2005.03.28 13:25Fénykép:
A Gellért-hegyi ládák levadászata közben tojást is keresgéltünk. Út közben sikerült PMR-en kapcsolatot teremteni <a href="http://www.geocaching.hu/memberdisplay.php?view=2956"><font color="#000000">emerzee</font></a>vel (meg persze <a href="http://www.geocaching.hu/memberdisplay.php?view=2149"><font color="#000000">Csigabigával</font></a> is), így tudtuk, hogy a tojásoknál van. Fentről aztán lőttünk is róla néhány paparazzi fotót. Aztán a ládák levadászata után mi is megkerestük a nyúl alkotását. Kicsit túrtam a hegyet, mire rátaláltam a teljesen triviális rejtekre. Egy tojást be is faltunk, de van még bőven, lehet menni érte!

lelcache + Zsé
emerzee 2005.03.28 12:05
Hát, én ládával se szívtam még soha ekkorát! A gps végig zavart mindenen. Elsőre, kivitt a sétaút Duna felőli oldalára. Ott két komposzt hegyet túrtunk át. Nem volt ott. És minderre, várnunk kellett negyed órát&#8230; Utána elkezdett felmutogatni a hegyoldalba. Nah, akkor elindultam arra. Egyre feljebb vezetett, a meredek lejtőn. Alig tudtam megállni. Volt, ahol csak a bokrokba kapaszkodva menekültem meg a lezuhanástól. Körbe botorkáltam mindent, majd kinéztem egy fát, és lemásztam, hogy majd lentről támadok. Ekkor megkérdezte a lányom, hogy nem e lehet ott a falban az a kis kőrakás a láda. Mondtam, hogy éppen lehet, nézze meg. No persze, ott volt a láda. Ennél kézenfekvőbb már nem is lehetett volna&#8230; Szóval másztam egy nagyot. De nagyon tetszett az egész családnak!

Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók