turistautak.hu

Bejelentő:MikiCache
Dátum:2004.03.17 11:35
ponttípus szerintedvásárlás; üzlet; bolt

Tatán, az Öreg tótól Északra, a Régi Cipőgyár területén egy kis, - mily meglepő - cipőgyártó BT működik. Itt, - többek között - olyan túrabakancsokat is gyártanak, melyeket mi geocachingesek nagy előszeretettel "fogyasztunk". Tudom, nem csak itt lehet ilyen típusú cipőket vásárolni, de ilyen árban csak és kizárólag itt! Persze nem csak túrabakancsokat gyártanak, de a "jó ár" minden termékükre jellemző jelző. A túrabakancsok IMPRAPERM béléssel készülnek. Ez az anyag a dióda mintájára vezeti a vizet, vagyis csak egy irányba, ebben az esetben belülről kifele:-) A túrabakancsok ára, mérettől függetlenül 15.000,-Ft (2006.07.15.-én), mely összegért a mellékelt képeken látható túrabakancsot vásárolhatjuk meg. A Gyártó képei ITT. Némi felárért akár "téliesítik" is a lábbelit. Érdemes előbb telefonon egyeztetni, egyrészt a rövid nyitvatartási idő miatt (H-P: 13:00 - 16:00), másrészt, hogy amikor odamennénk, legyen a kiválasztott típusból.

P+G Kereskedelmi Bt.

diego 2013.06.28 10:03
Az új telefonszám: 06-30-852-5275 Molnár Gábor
Vezetékes számuk nincsen.
E-mail cím: pgscarponi@gmail.com --------> Saját bevallása szerint elég össze-vissza nézi, úgyhogy a telefon biztosabb.
Az ára még mindig 23 000Ft/pár
Méretek: 36-47
A vibram talpon kívül lehet kérni egy másik fajtával is amiből szögek állnak ki.
Jelenleg nem tudnak készíteni bakancsot, csak Augusztus vége - Szeptember elejétől lehet érdeklődni.
A cím és koordináta nem változott.
<a href="https://hu-hu.facebook.com/pages/SCARPONI-cip%C5%91/278418609889?sk=page_map">Elérhetőség</a>
<a href="https://www.facebook.com/media/set/?set=a.278419499889.140126.278418609889&type=3">Aktuális kínálat</a>

Hev 2012.11.05 22:58
Nekem van egy pár amit közel 10 éve vettem, még mindig jó, csak a természetes használat jeleit mutatja, nekem egy gondom van vele, hogy kicsit nehéz.
Az enyém még varrott talpú, nem ragasztott.
Téli és esős túrákra nagyon jó, de száraz időben inkább könnyebb túrabakancsot hordok.
mongúz87 2012.07.17 11:29
Ma hívtam fel őket, a túrabakancs ára már 23000 ft, de a nő azt mondta h kint olaszban 50 ért árulják őket, hát nem tudom... Az itt lévő többnyire pozitív hozzászólások birtokában bizalmat szavazok nekik. A kiszolgálás egyébként tényleg rugalmas, mert nincs kedvem elmenni Tatára 100 plusz km-t, így megkértem a nőt hogy mérje le a cipő belső talpéleit, s így választok méretet, mely ha nem fog stimmelni, kicserélik. Garancia is van rá.

2012.07.18
Ma meg is érkezett a bakancs, kíváncsi vagyok hogy fogja bírni
hadidoki 2009.04.22 19:49Fénykép:
Nagyon köszönöm a tippet! Nemsokára mennék egy 6 napos túrára, és most vettem észre, hogy a régi bakancsommal már nem lehet elindulni. Gyors telefon és irány le Tatára. Volt megfelelő méretben, és ráadásul kiárusításban 8000 Ft-ért. Még egy másik talpbetétet is kaptam hozzá. Az meg külön jó, hogy magyar gyártású termék! A hölgy nagyon kedves, készséggel segített a választásban, és tanácsokkal is ellátott. Nagyon remek, hogy a felső rész teljesen bőr, nem igazán bízom a bőr-vászon variációkban. Remélem, tartóságban is beválik!
Mindenkinek ajánlom figyelmébe

2009.05.01
Bár kicsit rövidebb lett a túra egy szomorú haláleset miatt, de így is bő 100 km-t gyalogoltam a bakancsba, 15-20 kg-os zsákkal a hátamon. Teljesen meg vagyok elégedve vele. Eddig minden túrámon keletkezett egy-két vízhólyag, most nem. A bakancson csak a bejáratás látszik, érezni, hogy tartós lesz.
MINDENKINEK AJÁNLOM FIGYELMÉBE!!!!!

2009.11.15.
Kb 500 km van a bakancsban, és egy apró bélés ragasztáson kívül semmi baj nem volt vele. Határozottan jól teljesít!

2010.04.27.
Ismét túl vagyok egy 150 km-es túrán, 20 kg-mal a hátamon. Nem kíméltem, esőben, sárban bírja, még bokáig vízbe lépve sem ázik be. Most tapasztaltam az első hibát, az egyik sarok bordái berogytak. Sajnos ettől a felsőrész is félretaposódott egy kicsit. Aztán itthon kitöltöttem a beszakadt részt szilikongumival, így szerintem még használható lesz kisebb utakra.
Ata72 2008.02.15 00:01
Köszönöm a tippet MikiCahe! A torockói túra kapcsán fedeztem fel ezt a linket.
A logokat visszaolvasva -nem sok reménnyel-, de írtam nekik az ajánlat kérőjükre... Természetesen nem válaszoltak, de ezen annyira nem háborodtam fel. Talán mert képben vagyok a céges elektronikus levelezéssel kapcsolatosan. :-)
Ezután felhívtam őket, és tényleg egy nagyon rendes, kedves hangú segítőkész hölggyel beszéltem, aki elkérte a számomat, majd visszahívott hogy mikor mehetek próbára.
Egy hét múlva mehettem is...
A személyes találka is pozitív volt. A hosszú bakancs-élet titkairól töviről-hegyire mindent elmondott. Egy nyári membrános talpbetétet is kaptam a 15500.- Forintért.
Mivel Valentin-nap is volt megleptem a hölgyet egy doboz csokoládéval.

Remélem tartós lesz a bakancs. Ez most egy harmadik típusú, -nem szöges- talp rajta. Majd elválik! (De remélem csak átvitt értelemben! ;-) )

...ha nincs a geocaching... :-)))

Maxi72 2007.12.11 13:14
Hihetetlen ez az üzlet ... ):o((

Mailra 2 hete nem válaszolnak, telefonon nem lehet elérni őket.
Megszűntek, vagy mi történt ?

Lehet másfajta bakancsot kell néznem magamnak ha ennyire nem kell nekik a pénzem :/

Maxi
ribizli 2007.04.16 10:04
Múlt héten átvettem a megrendelt bakancsot - nem az újfajta "szöges" talpú, mert az elfogyott, de nem is ragaszkodtam volna hozzá.
Nagyon kedvesek a cégnél, a bakancs meggyőzően néz ki, és jól is működik.
Egyetlen apró gond, hogy nagyobb a kelleténél (39-es, női), így le kell cserélnem egy számmal kisebbre. Ezt pedig eladnám, ha érdekel valakit, írjon. (Egyszer volt rajtam, tehát vadonatúj.)
emerzee 2007.01.21 19:40
Nagyon nagy csalódás az új bakancs. Az előzőt, másfél évig gyűrtem. De tényleg gyilkoltam. Sár, hó, víz, szikla, nem érdekelt semmi. Hamarabb ment tönkre a bőr, mint a talpa. Az új bakancs? Nem mondok jelzőt. Nem egészen egy hónap alatt a bélés a sarkánál elvállt. Második hónapban elkezdett betöredezni a talpa. Harmadik hónapban fura volt, hogy fekete a talpam, egy nagyobb kirándulás után. Azt hittem, sarat kentem esetleg a belsejébe. Mint kiderült néhány hét után, több helyen is eltört a talpa. A talpbetét szivacsa több helyen is kilukadt, és a nagylábujjamnál is kilukadt a bélés. Szóval, nem bírt ki sokat, pedig állandóan dolgozok, így nincs lehetőségem különösebben kirándulni benne. Ha még kirándulnék is, nem tudom, meddig tartott volna. Most a garót próbálom megtudni, remélem, nem lesz gond vele... Az újfajta bakancsot nem ajánlom senkinek (és nagyon sajnálom, hogy ezt kell mondanom). Remélem, lesz a régi bakancsból megint, mert azzal, nagyon elégedett voltam.
folyt. köv.

Hát, a folytatás...
Felhívtam őket, és beszéltem Molnár Gábor Úrral. Nagyon kedvesen, és segítőkészen állt a dolgokhoz. Mondta, hogy adjam fel a bakancsot, és kicserélik a talpát, mivel ilyen töréses hibával, még nem találkoztak. A bakit feladtam, most beszéltünk telefonon, és mondta, hogy a hétvégén még tágítják a bakim, de jövőhét közepére vissza fog érkezni. Mondta azt is, hogy a régi kialakításút is tudják gyártani, új talppal. Hm. Meglátom a másik talpat, hogy szerepel, és ha nem lesz gond vele, akkor beruházok még egyre elővásárlás gyanánt.

Szóval, a korrektség nagyon jó, de nem abban jár az ember, hanem a bakiban. Meglátjuk az új baki tudományát.

Sajnos az új talp is ugyanolyan, mint a régi. 3 hónapot bírt, majd eltört. A cégnél azt mondták, hogy régi felsőrésszel is tudnának készíteni bakancsot, de új talppal. Sajnos viszont pont ez a bibis. Amilyen jó volt az első széri, olyan rossz lett ez a verzió. Már nem hívtam őket vissza az újabb talpcsere miatt, mert úgy megfaragták a felsőrészt, hogy már nem lehet új talpat ragasztani rá. Remélem, Ti nem így jártok ezzel az egyébként nagyon jónak induló bakival, mint én. Ha egyszer újra a régi talppal fogják gyártani, szóljatok légyszi! Addig is üdv!
Valaki, akinek az újdonság nem jött be... :(
Robág 2006.11.04 11:45
Tegnap voltunk a bakancsunkért.
Az előre egyeztetés nem jött be,
a kisfőnök elfelejtette, pedig 6 pár cipőt kértünk...
Szerencsére az eladó hölgy kedvessége,
és segítőkészsége kárpótolt.
Lett bakancsunk, a többi meg jön postán.
Érdemes az eladó hölgyet, keresni telefonon,
ha egyeztetni akartok.
(sajnos a nevét nem kérdeztük meg,
pedig megérdemelné, hogy megemlítsük)
Scorpius 2006.08.12 15:15
Érdekelne egy ilyen bakancs, a régit szétjártam.
43-44-es méretben valamelyik magasszárú.
Hogyan juthatok hozzá (Bp-en), ha nem szeretnék elutazni Tatára?
Köszi
Márta 2006.05.03 16:16Fénykép:
Ma hoztam el Ábel túrabakancsát az új sorozatból. 2,5 hét alatt gyártották le, mivel raktáron nem volt. Az ár még mindig 15.000 Ft, illetve a rövidszarúé 12.000.-Ft.
clip 2005.10.28 15:00
Raktáron még mindig nincs bakancs, de felírták a nevemet/telszámot és jövő héten valószínűleg átvehetem. Kétfajta típus van, egy rövid és egy hosszabb szárú. 12 illetve 15ezer forintba kerülnek, talpuk, a felépítésük ugyanaz. Még csak egy-két lépést tettem a mintadarabban, de nagyon tetszik!
G&C 2005.10.18 11:11
Talpak megerkeztek, de annyi a megrendeles, hogy raktarra csak oktober vegere lesz belole.
Zsézsé 2005.09.28 19:41Fénykép:
Tegnapi nap személyesen voltam az üzletben (utcai cipőt vásároltam). Az eladóval és később Molnár Gáborral is beszélgetve megerősítem, hogy okt 11-re várják a szállítmányt amiből október közepére bakancsok lehetnek. Céljuk, hogy minden méretből legyártanak egy sorozatot, hogy legyen! Jelen pillanatban is van már megrendelésük. (Amikor én vettem, akkor is az egyik erdészetnek? gyártottak 100 fölötti párat)
Szerencse, hogy volt nálam fényképező és most láthatjátok a mintadarabot is! Ilyen fog lenni! A régit már nem gyártják.
Az új mint a fényképen is látható csúszásmentes gumitalpat és membrán bélést fog tartalmazni! A szúszásmentes gumitalp úgy értendő, hogy ha jégen vagy egyéb csúszós helyen a talprészen a csúszásgátló fogazatot ki kell hajtani és kész.
Tájékoztatásuk szerint az új bakancs irányára 15eFt lesz, de inkább kevesebb mint több.

(Megjegyzem, hogy az utolsó régitípusú bakancsok kint vannak a polcon. Láttam 42, 43 és 44-es méretet összesen kb. 10-12 párat)
G&C 2005.09.15 20:58
Azt hiszem ez itt is jo helyen volna:
<i>
Mákos:
A tatai bakancs árukészlet hiányában jelenleg nem üzemel. Ma délelőtt beszéltem velük. Ahogy G&C elmlítette. Nekem ma anniyt mondtak, hogy október közepére tudják ismét feltölteni az A,B,C kategóriából, minden méretben a teljes választéksort.
Jelenleg 4 db!!!!! van összesen raktáron!

Szóval ugrott a holnapi tatai ládázásom... Majd októberben!
</i>
Csigabiga 2005.06.17 11:13
Aki GPS - navigációval keresi fel a gyárat inkább erre a pontra navigáljon:

BAKANCS BEJÁRAT
N 47 fok 39,489
E 18 fok 19,360
132 m

(A gyár koordinátája /az oldal tetején/ utcák közé mutat, és GPS-navigáláskor másik utcába vezet a kütyü, mert az közelebb van a gyár pontjához, de onnan nincs bejárat)

Jó vásárlást Mindenkinek! :o)
Zsézsé 2005.03.18 06:42Fénykép:
Nagyon köszönöm a POI-t eddig. Nagyon jó a bakancs, és a kiszolgálás tényleg rugalmas.
SagiK 2005.03.02 13:01
Megtaláltam. Ja, és bakancsot is vettem. (Meg egy félcipőt is, ha már arra járok)
Az eddigi tapasztalatok nagyon kedvezőek, csak mintha a letaposott havon (inkább jegen), eléggé csúszik a talpa. Sárban, sziklán, hóban, latyakban az első nap 5-ösre vizsgázott.
Ezért nem jár pont? ;-)
Köszi az infót, sok-sok ezer forintot spóroltatok nekem.

A mai napunk Vicával kettesben:
<a href="http://geocaching.hu/caches.geo?id=293">GCVIAD</a>, <a href="http://www.geocaching.hu/caches.geo?id=104">GCMOZA</a>, <a href="http://www.geocaching.hu/caches.geo?id=453">GCSAMU </a>, <a href="http://www.geocaching.hu/caches.geo?id=305"> GCTTHS</a>, <a href="http://www.geocaching.hu/caches.geo?id=507"> GCTTSB</a>, <a href="http://geocaching.hu/poi.geo?id=1090"> Bakancs vásárlás </a>, <a href="http://www.geocaching.hu/caches.geo?id=91"> GCTTLS </a>
BiharyG 2005.02.23 14:30Fénykép:
Az első napi tapasztalatok alapján tetszik, köszi!

<i>BiharyG + Zsuzsi</i>

Csigabiga 2005.01.17 17:38Fénykép:
Köszönjük a POI-t!
Íme néhány kép az általam vásárolt (még használatlan)
keki színű bakancsról:
dc3 2005.01.14 23:04Fénykép:
Köszönjük a POI-t. Beszereztük a bakancsokat.

dc3

Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók