Akkor nem érthető, amit írtam. A földút és a szekérút között ugye annyi a különbség, hogy a földúton jó időben el lehet közlekedni gépkocsival. Elvileg. Sok ilyet szekérútnak vesznek fel korábbi rajzolók. Ha egy környéken az összes ilyen szekérútnak van felvéve, miért venném fel én egy szakaszát földútnak? (nyilván, ha mindet bejárom, átállíthatom az összeset, de nem ez szokott lenni, hanem valahol rátérek az útra, amin egy szakaszt haladok. Ahonnan jön, és amerre megy nincs különbség, ha elnézek jobbra-balra. Azt a középső szakaszt, amely nincs még megrajzolva, azt meg nem fogom másnak rajzolni.) Itt amúgy is e két típus közt csak árnyalatnyi különbség van.
Egy jó példa van Alsó-hegyen. Van egy régi dózerút, fel a hegyre, mely járható volt valaha személyautóval, ma nem, mert néhány helyen, a vízátereszeknél az erdészet gépei szétbarmolták. De szélesebb, vagy olyan széles, mint egy országút. Alja föld. Az összes papírtérkép kiemeli, vastagabb útnak, mint a többi. Hiszen a terület legmarkánsabb útja. Ezt földútnak jelöltem - annak ellenére, hogy nem járható már szgkval (ez az extra paramétereknél jelezve). A környék többi, erdei, terepjáróval járható útja pedig szekérút lett. Így a dózerút, mely egy sokkal szélesebb, markánsabb, jelentősebb út - szerintem - joggal kapott magasabb rendűséget.[ előzmény: (47056) -bj-, 2011.04.10 14:11:37] |