Akkor néhány részlet, amit a letölthető fileok dátumából bárki kiolvashat.
23:00-kor áttöltjük az adatokat.
23:30-tól indul a konverziós folyamat, ami kb. 0:15-re fejeződik be.
0:30 előtt nem kezdünk semmi termék gyártást.
0:30 kor indul a fóliás térkép készítés, na ez eltart este 8-ig, tekintve, hogy rengeteg variációt dolgoz fel.
0:50-kor indul a Navitel gyártás, ennek már vége van, mire a nagy többség felébred. Ha ez végzett indul az országonkénti bontású garmin, ami kb. reggelre készül el, illetve a kiegészítő kiemelő fóliákkal együtt kb. délre szokott végezni.
0:40 kor indul az online térképek készítése, nagy eséllyel ezek is készen vannak reggelre.
9:00-kor indul a domborzat modelles turista térkép, ez kb. másfél óra alatt szokott végezni, ezután kezdődik a kerékpáros térkép, ami szintén kb. ennyi idő.
Még egyszer mondom, az, hogy melyik térkép mikorra készül el, nagy eséllyel követhető a fileok dátumából.
Most éppen kísérleteket folytatunk arra, hogy HU feldolgozása gyorsuljon, tekintve, hogy jelenleg sokkal többet dolgozunk rá, mint amennyit a változások megkívánnak.
Ha valaki arrébb tol egy rövid vonalat pl. az also-tiszában, akkor mi vagy 6 négyzetet újra generálunk, mert nem tudjuk, hogy a tájegységen belül mi történt.
Ha tudjuk pontosítani a változott dolgok befoglaló területét, akkor ez a spórolás a két domborzat modelles térkép gyártásában, a Navitel gyártásban és az országonkénti garmin térkép gyártásában akár órákat jelenthet. OK, soknak tűnik,m de egy órát biztosan.
A fóliás térkép nehéz ügy, azt a preview gyártás hossza határozza meg.
A tervezős utak fóliát tartalmazó termékek minimum egy órát elvisznek, van belőlük 13.
Túl nagy a választék, ahhoz, hogy gyorsabb legyen.[ előzmény: (66159) Old Fairy, 2014.01.11 04:59:34] |