Szia megnéztem a rajzodat, szintek tökéletes, a lyukasztások is jók. Régebben a az új (id nélküli) polygonokba (akár lyukasztással keletkeztek, akár úgy rajzoltad) be kellett írni a kezdeti értéket „Tajegyseg=bukk”, ami most kimaradt, de ezt már a szerver megteszi.
A lyukasztás után a polyigon széleit javasolt megigazítani, út pontokra helyezni. Pl a polygon pontot 48.217347° 20.648146° átmozgatni ide: 48.217353° 20.648160° hogy egybe essen az úttal. Így szebb a térkép rajzolata. Ugyanez vonatkozik a polygon ezen: 48.217921° 20.647345° csúcsra is ezt ide: 48.217966° 20.647321° kellene helyezni az Y elágazás közép pontjába. Így legalább ritkul a nodok száma, mert kb 1m belül 3 polygon node van. Az egymás mellett érintkező polygonok node-jai (pontjai) javasolt, hogy mind a két oldalt (polygonban) meglegyenek. PL 48.217913° 20.647364° ezen a ponton 3 polygon érintkezik, de csak a község és Üdülő övezetnek van node-ja a temetőnek nincs. Ugyan ez igaz itt is: 48.217975° 20.647478°.
Ha már a környéken rajzolsz érdemes kisebb javításokat is megcsinálni, pl az a 48.215935° 20.651754° híd sem a patakon sem az úton nincs rajta, át kellene tenni valahova ide: 48.215935° 20.651768° a metszéspontba.
Én első ránézésre csak ennyit vettem észre, de ahány eye annyi javaslat : )
[ előzmény: (52306) majormezei, 2012.02.08 10:26:48] |