turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
, izsolt hozzászólásai
Mielőtt kérdeznél, olvass: Wiki
Szerkesztést támogató audit processzek itt

új hozzászólás | témák listája

Összesen: 298 db hozzászólás

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | következő


izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.05.15 11:02:42 (20933)
ha már itt tartunk feltehetek egy buta kérdést hogy ne hülyén haljak meg?

ez a CLC hogy készül? valami papír alapú földhivatali felmérésből vagy műholdképről meg lehet állapítani egy erdőről hogy tűlevelű vagy se?
[előzmény: (20920) Hajo, 2008.05.14 21:55:33]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.05.15 11:01:00 (20932)
> végigmentem mapedittel az utolsó méterig, és minden rajta volt a térképen. Na ezeket átbillentettem feldolgozottra, ami mondjuk nem fair, mert vki más rajzolta be, mégis az én nevem lesz ott

szerintem teljesen jól csináltad
[előzmény: (20930) oli_b, 2008.05.15 09:34:04]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.05.15 10:57:04 (20931)
nem lehet hogy azért nyomkodja a 0-át mert a leírásban az van hogy "nagyon fontos hogy a 0-ás szinten rajzolj"?
Kezdőként én is kínosan ügyeltem hogy el ne felejtsem megnyomni a 0-át aztán egy idő múlva rájöttem hogy rajzolási léptékig nagyítva úgyis 0-ásra áll auto level-en.
[előzmény: (20918) tibbi, 2008.05.14 20:37:51]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.05.06 13:47:01 (20744)
főoldal bal oldali részén leírások, "hogyan használhatjuk a turistautak.hu térképeit térképmemória nélküli Garmin GPS-szel?" azon belül 3-as pont.
Nem vagyok biztos benne, de nem ezt keresed?

[előzmény: (20742) pube, 2008.05.06 09:43:21]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.05.06 08:49:21 (20737)
Hát, szó mi szó van még mit trekkelni, ezért is jó hogy viszel GPS-t :-)
[előzmény: (20732) Vagdalthús, 2008.05.06 08:12:07]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.04.25 11:10:54 (20566)
az őrség régen egyben lehetett tán a göcsejjel és a szétszedés környékétől kezdve feltöltött trackek nem jönnek le, volt már erről régebben szó vissza lehet keresni nehogy butaságot beszéljek
De ha jól emlékszem valahogy meg lehetett hekkelni hogy lejöjjön, talán adott dátum után lekérve a trackeket, utána már csak az mp-be kellett kézzel belegányolni ezeket a track hivatkozásokat hogy rajzolás közben az összes track látszódjon.
Szerintem András tudná rendberakni de eddig még mindig volt fontosabb
[előzmény: (20544) Cajga, 2008.04.24 15:05:59]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.04.16 08:45:02 (20340)
én az ilyesmit amire lehetséges hogy keresni akar a júzer (tehát nem híd, útmenti feszület, magasles, sorompó, telefonfülke ilyesmi), a webes felületen jelentem be.
Ha megnézed az étterem POI-t, a típus lenyílóban ki is lehet választani a cukrászdát.

Aztán van aki másképp csinálja :-)
[előzmény: (20339) Panyek, 2008.04.16 08:40:18]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.04.09 23:33:49 (20205)
előkerestem, érdekes volt.
Azt még mindig nem tudom mi a rákot jelenthet hogy nem muszáj a gc.hu -nak nonprofit formában működni..

A felvetésem különben azért született mert elképzeltem hogy egy nap majd nem lehet tuhut szerkeszteni, biztos jól megnyúlna az arcom...
Mercedesek eszembe se jutottak.
[előzmény: (20201) laszloistvan, 2008.04.09 20:06:22]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.04.09 17:00:10 (20196)
Ha már ez a támogatósdi szóbajött, tisztázhatnánk egy kérdést ami pár hete bukkant fel paranoid fejemben.

Kié a TuHu?

Tudtommal az egyesületé. És mi van akkor ha az egyesület egyszercsak hipp-hopp nonprofitból átalakul üzleti vállalkozássá (bár lehet hogy jogilag nem lehet ilyet, nem értek hozzá) vagy eladja magát a navngonak, garminnak, googlenak.. határ a csillagos ég :-)

Mindez pl az olyanok olvasása során ötlött belém mint legutóbb a geocaching fórum 31752-es hozzászólása.
Amit aztán hiába kértem az elkövetőtől hogy pontosítson mire célzott, csak méla csönd..

Aki közel van a tűzhöz megnyugtathatna.. hátha itt kapok rá választ.

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.04.09 16:54:13 (20195)
szeirntem vasútállomással
[előzmény: (20191) zayd, 2008.04.09 16:05:43]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.03.25 18:40:52 (19845)
felment: A közös csomópontokon való átfutás, illetve többrészes vonalak miatt 1 db érintett vonalból 2 db lett.

Kicsit átpofoztam, én úgy szoktam az ilyen párhuzamos vonalakat, hogy a második útpálya rajzolásakor ugyanoda teszek pontot mint ahol a meglévő pályán van, így szép párhuzamos lesz a két vonal.
A körforgalomba is osztottan érkezik az út?

Illesztés jónak tűnik. Viszont a tisza-tó tájegységnél az Onga felé menő műút csomópontja az jó így? Csak a nyugat felé menő oldalról fog arra tervezni...
[előzmény: (19843) 9mcb-jani, 2008.03.25 12:17:39]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.03.25 17:54:49 (19844)
nézem
[előzmény: (19843) 9mcb-jani, 2008.03.25 12:17:39]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.03.25 10:19:49 (19842)
köszi!
[előzmény: (19839) padler, 2008.03.24 22:55:35]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.03.24 13:54:23 (19816)
pedig benned bíztam :-)
amúgy elég friss dolognak látszott..
[előzmény: (19803) padler, 2008.03.23 22:54:20]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.03.23 19:48:07 (19786)
Kb. itt láttam ma Piros kereszt jeleket, a másik végét ismeri valaki?
Csak a Kék háromszög -ig menne?

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.03.23 19:38:31 (19784)
urbalazs videóit nézted már? lásd 19639-es hozzászólás ebben a fórumban
[előzmény: (19777) Panyek, 2008.03.23 10:08:31]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.03.22 10:37:28 (19759)
nem a margita ttúra jelzései?
[előzmény: (19750) raf, 2008.03.21 20:46:43]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.03.21 15:47:29 (19745)
igen
[előzmény: (19738) oli_b, 2008.03.21 10:38:30]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.03.21 10:17:53 (19737)
természetesen az összes track kell a rajzoláshoz, de nem kell újra és újra letölteni a régieket hisz azt már egyszer letöltötted, ott csücsül a gépeden, nem?
elég csak az újakat letölteni (és a régieket nem törölni :-P ), odarakni az újakat a régiek mellé és kész
[előzmény: (19736) oli_b, 2008.03.21 09:54:19]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.03.20 18:18:42 (19729)
a régi trackeket nem kell minden rajzolásnál letölteni..
van egy "csak a legutóbbi feltöltésem óta érkezett trackek" link, ha arra klattyolsz akkor csak azok jönnek le amik a legutóbbi feltöltésed zárolási dátuma óta lettek feltöltve
[előzmény: (19722) oli_b, 2008.03.20 15:27:18]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.03.15 10:44:36 (19660)
elismerően csettintettem hogy hol tart az openstreetmap, mennyi utca rajta van, erre kiderült hogy a tuhu-t néztem :-)

az elkészült renderelt kimenet szuper!
[előzmény: (19649) szmi, 2008.03.14 20:41:59]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.03.14 19:29:55 (19648)
ez nem olyan CLC akármi paraméter mint az erdőknél volt nemrégen?
[előzmény: (19647) Andreas, 2008.03.14 18:28:29]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.03.14 07:53:11 (19640)
ugye András féle mapeditet használsz?
[előzmény: (19635) Geobéka, 2008.03.13 23:11:07]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.03.13 07:55:48 (19605)
Felment.


A feltöltés sikeresen megtörtént.

A beállításnak megfelelően a tájegység zárolását feloldottuk.
FONTOS: a feltöltött fájlt ne töltsd fel többé! Mindig az adatbázisból frissen, zárolva letöltött anyagon dolgozz!
--------------------------------------------------------------------------------
Megjegyzések:
POLYLINE id=342548: Az azonos ID alatt feltöltött szakaszoknak nem két darab magányos végpontja van (hanem 4)! Ez arra utal, hogy nem érnek össze. Az új azonosítók: 348031, 348032
A közös csomópontokon való átfutás, illetve többrészes vonalak miatt 4 db érintett vonalból 8 db lett.
[előzmény: (19604) zayd, 2008.03.12 20:43:10]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.03.10 13:42:12 (19510)
igen, anno kétszer lett feltöltve, én utána kijavítottam, de ezekszerint két út kimaradt a javításomból
[előzmény: (19508) johann g (Lud), 2008.03.10 11:21:39]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.02.28 19:41:20 (19383)
A feltöltés sikeresen megtörtént.

A beállításnak megfelelően a tájegység zárolását feloldottuk.
FONTOS: a feltöltött fájlt ne töltsd fel többé! Mindig az adatbázisból frissen, zárolva letöltött anyagon dolgozz!
--------------------------------------------------------------------------------
Megjegyzések:
A közös csomópontokon való átfutás, illetve többrészes vonalak miatt 21 db érintett vonalból 46 db lett.
id=341909: túl rövid szakasz (rövidebb 6 méternél)
id=341925: túl rövid szakasz (rövidebb 6 méternél)

Hogyafene, maradt benne rövid szakasz, mindjárt javítom.. azt nem vettem észre.

Amit viszont kiszúrtam: Törvény és Vasút utcánál nem lett track paraméter beírva (gondolom véletlenül)
vecsési CBA-t étterem POI-val jelölted, többi boltot viszont helyesen shopping-gal szóval ezt is a véletlen kategóriába sorolom
nem emeltél mindenhol track számot ahol a tracked futott..
[előzmény: (19366) sattila & Kata, 2008.02.27 13:15:31]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.02.28 19:07:45 (19382)
bár nem nekem szólt, de megnézem én, jó?
[előzmény: (19366) sattila & Kata, 2008.02.27 13:15:31]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.02.26 18:58:04 (19357)
ha már itt vagy, megnéznéd eperdzsem rajzolását?
[előzmény: (19356) tibbi, 2008.02.26 18:46:19]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.02.26 18:34:46 (19355)
"szakasz típusának tükröznie kellene az út fizikai minőségét is"

Majd a vonalreform után tükrözni fogja, addig az országút/településeket összekötő út az major highway
Legalábbis a leírásban ez van, én így rajzolok de majd biztos jön mindjárt valaki aki cáfol :-)
[előzmény: (19353) bpeti68, 2008.02.26 18:08:45]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.02.16 18:08:49 (19155)
Kisnémedi felé a tájegységhatár elött 3 centivel kanyarodó földutat szépen oldottat meg, még a határon belül vezetted (nem tudom mennyire volt tudatos)
Viszont a következő kanyar utáni tényleges határon átkelés nem az igazi, a szomszédban (Cserhát) már meg van rajzolva az út folytatása (véletlenül pont én voltam :-) onnan kellett volna az adott vonalkát átkopizni és a végéhez illeszteni a most rajzolt utat.

Egy helyen volt rossz a csatlakozás, és egy rövid szakaszon maradt ki a paraméterezés, valószínűleg véletlenül.

Szép munka, fel is ment!


A feltöltés sikeresen megtörtént.

A beállításnak megfelelően a tájegység zárolását feloldottuk.
FONTOS: a feltöltött fájlt ne töltsd fel többé! Mindig az adatbázisból frissen, zárolva letöltött anyagon dolgozz!
--------------------------------------------------------------------------------
Megjegyzések:
line_number=7471, rgn_number=192, ID=330186, Tajegyseg='cserhat' az importált fájlban, kihagyjuk
line_number=7471, rgn_number=192, ID=330172, Tajegyseg='cserhat' az importált fájlban, kihagyjuk
line_number=7471, rgn_number=192, ID=330166, Tajegyseg='cserhat' az importált fájlban, kihagyjuk
A közös csomópontokon való átfutás, illetve többrészes vonalak miatt 57 db érintett vonalból 127 db lett.



(Bennem csak két dolog merült fel miközben ezt a motoros tracket rajzoltam a Cserhátban: honnan tudjuk hogy szekérúton ment nem valami csapáson crossoztak? Meg hogy track=1 -et vagy track=0 -át adjak a bőrkabát zsebébe rakott automata logolású Nokia telefon trackjére)
[előzmény: (19121) sztrehaati, 2008.02.16 00:15:20]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.02.16 15:25:40 (19152)
nézem
[előzmény: (19121) sztrehaati, 2008.02.16 00:15:20]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.02.16 12:05:56 (19132)
fel tudnád tölteni a rajzolásod végén előálló .mp teljes mentését? (.zip-ben, ne krd a .zip kibontását)
mod onlyból elég nehéz átnézni...

paraméterezés: az automatikusan kiértékelődő paramétereket én nem írnám be (id, létrehozta, létrehozva, ívelve, emelkedés stb stb)

a földút csatlakozása is érdekes.

[előzmény: (19120) gedeg, 2008.02.15 23:36:22]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.02.16 10:03:36 (19125)
földút003: a főúthoz kötésnél megszakítottad a vonalat, keletkezett egy 7m-es szakasz. Nem tudom hogy tudatos volt-e (ha 6m alatt lenne akkor nem fordulna a térkép) de szerintem mindenképpen felesleges (megszüntettem).
Az út végén nincs time-zone se zsakutca paraméter (raktam time-zone-t)
Track=2 paramétert adtál, én csak 1 tracket látok alatta (átírtam 1-re)

körtésbe menő út aszfaltos része nem residential ahogy JG is megjegyezte hanem arterial mert residentialt csak településen belül használjuk
A folytatódó földúthoz rosszul volt bekötve, nem az utolsó node-dal csatlakozott hanem az utolsó előttivel. Ezt is javítottam.
Ja, ennek is track=2 paramétert adtál, ráadásul a településhez közel nem is a TuHu-ra feltöltött trackre rajzoltad az ívet, ez direkt?

utcanévbe ahogy JG javasolta, azt kellene írni ami a táblán van, tehát nem elég annyi hogy Rákóczi, ki kell írni a közterület megnevezését is, Rákóczi út vagy Rákóczi utca. Ha Dózsa György utca van akkor nem rövidítünk (ilyet nem is csináltál)

Rákóczitól körtésbe vivő utca paraméterezése kimaradt véletlenül, pótoltam.
Ha egy utcát oda-vissza bejársz attól még track=1 marad
Ha a rajzolt utca vége a zsákutca (lásd vonal irányát) akkor Zsakutca=2 paramétert kell, nem 1-et.

buszfordulóra azt írtad egyirányú de nem állítottad be (én se, mert nem akartam tippelni, észak felé egyirányú?) vonalra jobbklikk és set direction -nal lehet beállítani

település északi határában található nevenincs utca nem csatlakozott a főútra

A tajegyseg paramétert egyébként nem kell kitölteni, automatikusan kap értéket feltöltéskor (gondot nem okoz csak ha véletlenül elírod akkor feltöltésnél azt majd kihagyja)

földút002 földút004 véletlenül kimaradt a rajzolásodból, pótoltam hogy a tracket feldolgozottra állíthasd


Jó lesz ez, a track paraméter kitöltésre meg az utcanevekre kellene jobban figyelni!



A feltöltés sikeresen megtörtént.

A beállításnak megfelelően a tájegység zárolását feloldottuk.
FONTOS: a feltöltött fájlt ne töltsd fel többé! Mindig az adatbázisból frissen, zárolva letöltött anyagon dolgozz!
--------------------------------------------------------------------------------
Megjegyzések:
A közös csomópontokon való átfutás, illetve többrészes vonalak miatt 15 db érintett vonalból 40 db lett.
id=336918: túl rövid szakasz (rövidebb 6 méternél)


Na, csak maradt egy 6 méternél rövidebb szakasz, mindjárt javítom
[előzmény: (18968) 9mcb-jani, 2008.02.08 16:26:24]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.02.16 08:32:24 (19123)
Ajánlom a 8168 track-adatlapot

játszóteret én weben szoktam (egyéb, leendő típusnak játszóteret megadva)
Így ugyan ? jelenik meg a garmin kimeneten de majd a POI reform...! :-)
[előzmény: (19122) belulo, 2008.02.16 08:16:35]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.02.15 15:59:36 (19113)
szerintem se vészes a letöltendö mennyiség, csak elsöre (a trackek)
ha már nem kell ellenőrzésre feltöltened hanem saját magad töltöd fel akkor a
feltöltendö dolog zipben < .1Mb
[előzmény: (19053) oli_b, 2008.02.13 13:54:59]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.02.13 15:21:06 (19058)
azért az nem igaz (legalábbis Zalára) hogy hónapok óta egy track sem.
eperdzsem most tanulja a rajzolást, legalább egy tucat tracket berajzolt már

csak hát lassan megy, mert megcsinálja, aztán napokat vár míg feltölti valaki.. én már ugyan javallottam neki a feltöltési jogot de még nem kapott..

szóval csak türelem! :-)

egyébként trackjeid alapján nem bánnám ha nekifognál végre rajzolni, bar azt hiszem ezt már többször hangoztattam :-)
esetleg egy otthoni legolcsóbb forgalomkorlátos netkapcsolat?
[előzmény: (19056) oli_b, 2008.02.13 14:29:27]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.02.11 17:54:30 (19033)
én megnyitom mapsourceban az adott tracket mielött még indítanám a mapeditet, és a színt átállítom sárgára.

aztán mapedit indít (mellette ottmarad a mapsource is) view/list of waypoints,tracks,routes.. menüponton track fülcse (a name oszlopra kattintva rendezi) aztán ott szépen megkeresem a mapsorceban is nyitott tracket, show on map mire kiemeli kékkel és zoommal rá tudsz operálni ahonnan kezdeni akarod a feldolgozást/átnézést

rajzolás után pedig sárgáról visszaállítom

én így szoktam, nálam bevált
[előzmény: (19031) sztrehaati, 2008.02.11 17:12:57]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.02.05 19:08:54 (18917)
nagyon jó!

Talán a postás kulcsosház felé a P3-at kicsit nyugatra húztam volna a K-P3 elágazásnál (több track is megy és úgy lenne kb középen) meg esetleg adtam volna oda egy track=2 -t
De ez nem hiba nehogy kijavítsd :-) , csak az én szájízem ilyen

Akinek van joga, feltöltheti.
Szeretném ha a feltöltő (vagy más) is rápillantana, szerintem eperdzsem kaphat feltöltési jogot
[előzmény: (18912) eperdzsem, 2008.02.05 13:59:03]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.02.05 12:35:21 (18909)
tényleg, a 02.01-i rajzolásom (gödöllői) nincs benne a 3-án letöltött cuccban
[előzmény: (18908) Hajo, 2008.02.05 11:48:49]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.02.03 15:48:18 (18893)
megnéztem, kérdések:

Az eplényi állomáshoz vezető út miért walkway?
Trackszámot pl. Eplényben direkt nem emeltél? (sok helyen track=1 és rajta megy a vonalon a tracked)
N47.232121 E18.072843 time-zone helyett "oil or water pipeline". Ennél a földútnál szélességre, burkolatra nem emlékszel?
[előzmény: (18886) szucsattila, 2008.02.03 13:02:31]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.02.01 17:25:23 (18867)
> Zalakaroson a kilátó környékén a keskeny aszfaltutat arteria roaddal rajzoltad, ezt a típust településen belül használjuk főbb utakra, itt a collector road lett volna a helyes: ezeket javítsd.


őőő, ezt lehet hogy én mondtam neki mert én a leírások között levő vonaltípus doksi alapján rajzolok (meg máshol is arterial-t láttam erdei aszfaltnak)
Biztos azt fogod mondani hogy igen abban az van de közben a rajzolási módszertan megváltozott és már többen így rajzolunk... csak ennek nem fogok örülni :-)
[előzmény: (18863) johann g (Lud), 2008.02.01 13:37:24]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.02.01 12:18:53 (18860)
tényleg töltse már fel valaki legyen szíves, x napja át van nézve!
[előzmény: (18858) eperdzsem, 2008.02.01 11:50:07]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.01.30 22:01:32 (18833)
POI-k egységesítéséhez javallott a 8168 trackűrlap alatt levő xls

kerékpárút mindenhol oo
[előzmény: (18832) gyu., 2008.01.30 21:47:22]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.01.30 19:59:23 (18828)
18740-es hozzászólásban ugyanez volt jelezve, ennyit tudok.
[előzmény: (18826) rekasi, 2008.01.30 19:30:51]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.01.30 19:56:21 (18827)
Valaki töltse fel a Zalát! köszi
[előzmény: (18816) eperdzsem, 2008.01.30 11:38:48]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.01.30 17:41:05 (18824)
> Kérnék egy újabb zalai ellenőrzést tőled!

no, kimondottan tőlem? :-)

Csak megjegyzések, én mit csináltam volna másképp:

a 11219-es track adatlapján az szerepel hogy autós bejárás, ezért a behajtásautóval szerintem lehet A
Talán néhol kicsit darabosak az ívek, de ez is ízlés kérdése, láttam már sok rosszabbat is :-)
előbb-utóbb mindenkinek kialakul a stílusa (egyébként milyen zoom-level mellett rajzolsz?)

az erdő poligonban van egy felesleges fűrészfog, azt is javítottam volna ha már ott rajzolok
itt N46.461945 E16.842719, esetleg itt N46.487643 E16.828999

az útvillánál a zöld merre megy tovább? nem valamelyik aszfalt-ágon?

GCDZK2 felé az ösvény az honnan? helyismeret vagy térkép? ezt csak úgy kíváncsiságból kérdezem

11220 lemaradt a Zsakutca paraméter

11225 Ventepusztánál a Z - Z+ találkozásánál miért nem a track alapján rajzoltad az utat?

Remélem a jelzéseket jól skubiztad ki a térképről, nekem Zala térképem pont nincs, a trackekben sajna utalás sincs a jelzésekről, sőt össze-vissza van kavarva a kék háromszög meg a kék kereszt, ez a zöld sáv is kicsit kaotikus Molnári-Semjénháza között is vezet és Tótszentmárton-Petrivente között is? Ezt nézd már meg a térképeden... kíváncsi lennék!


Nagyon szép munka, csak így tovább!
Kérhetsz rá feltöltést így is, de ha van kedved ki is javíthatod előtte ezeket az apróságokat.
[előzmény: (18816) eperdzsem, 2008.01.30 11:38:48]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.01.28 21:50:03 (18793)
> vagyok hajlandó egyetlen buszmegálló POI-t sem felvinni a térképre

pedig ha rajta van legalább szemre meg lehet találni, de ha nincs rajta... akkor nincs rajta. Szóval nem biztos hogy ez lenne a legjobb megoldás, szerintem.
[előzmény: (18788) tibbi, 2008.01.28 20:49:57]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.01.27 16:01:50 (18763)
Nem lokális, mapsource 6.13.5-től ilyen a tuhu.
lásd kütyük fórum 24279-től

megoldás: felrakni 6.13.4-et. ha már nincs meg, letöltheted pl. 24312-ben jelzett helyről
[előzmény: (18757) szucsattila, 2008.01.27 11:44:04]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.01.25 20:31:50 (18728)
nem tervezek én semmit, megrajzolom tracknek oszt rátöltöm :-)
[előzmény: (18727) olahtamas, 2008.01.25 20:24:22]

izsolthozzászólásai | válasz erre | 2008.01.25 18:59:37 (18726)
Félreértés ne essék, nekem nem fáj ha tuhun országhatáron kívüli részek is vannak! Csak fura hogy párhuzamosan két helyre kellene rajzolni. Ha csak átmeneti, az persze más.

Mondjuk lehet hogy én különleges szerkezet vagyok, mert én weben nem tervezek, kütyüben meg látszik tuhu omp egymás mellett.

Szóval én az összehangolást támogatnám, de ha akarunk tuhus vonalreformot akkor gondolom azt kellene először lezongorázni (esetleg közösen átbeszélni az ottani meg az itteni vonaltípusokat hátha az ottani tapasztalatok itt is segítenének. tegnap megerősödött abbéli meggyőződésem hogy a túl sokféle vonal [6 féle földút, településen belül 4 féle burkolt út stb] nem jó!)

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:

új hozzászólás | témák listája


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók