1) Amikor megtervezed a BaseCamp-ben az útvonalat (route), a tervezést követően, miután kirajzolódik az útvonal (route) a BaseCamp térképén, jobb kattintás az útvonal nevére a baloldali listán, és megjelenik egy lehetőség, hogy alakítsd át nyomvonallá (track). Tehát alakítsd át az útvonalat nyomvonallá, majd ezúttal a nyomvonalat töltsd fel az eTrex-re, és a nyomvonalat (track) válaszd ki követendő útvonalként. Hadd lám, mi történik. A nyomvonalban több lesz a pont, de az egész „útvonaltervezés” viszonylag statikusan fog működni, kevésbé a térkép útvonaltervezői adottságaira alapozva. Ha ebben az esetben az eTrex NEM fogja az említett bosszantó hibákat elkövetni, akkor máris szűkülni fog a hibakakereső oknyomozásunk köre, vagyis egy lépéssel előbbre fogunk tartani.
Ezen kívül van még két véletlenszerű, spontán ötletem, tanácsom:
2) Beállítás -> Útvonaltervezés -> Légvonalbeli átmenet -> Távolság -> Méter -> 10 méter vagy 20 méter.
3) Beállítás -> Útvonaltervezés -> Úton tartás -> Nem. (Egy időben az eTrex firmware-nek volt egy olyan hibája, hogy összegabalyodtak egymással a különféle profilok beállításai, és ez az összekuszálódás például abban nyilvánult meg, hogy magától bekapcsolt az úton tartás, annak ellenére, hogy azt korábban letiltottad. Pontosabban: ha volt egy olyan lementett profil (például autós profil), amelyben az úton tartás aktív volt, akkor az a beállítás valahogy magától aktivizálódott abban a profilban is, ahol az úton tartást kikapcsoltad. És az úton tartás bizony eredményezett lefagyásokat. Ezt meg is írtam egy bug-reportban a gyártónak, de eddig még nem ellenőriztem le azt, hogy kijavították-e vagy sem.)[ előzmény: (69272) ttp, 2013.09.03 16:23:28] |