Hmm.. most utánanéztem, mert nem voltam biztos benne, de volt egy határozott emlékem erről az elkülönítés csökkentésről, de nem, most is 1000 láb. A 2013-as rendeletben van egy ilyen: "Radar hiba, vagy a radar azonosság elvesztése esetén a radarirányítás alatt álló légijárművet azonnal értesítik a radarirányítás megszakadásáról, vagy
befejezéséről és kényszerhelyzeti intézkedésként csökkentett függőleges elkülönítést (500 láb FL290 alatt és 1000 láb FL290-en vagy felette) alkalmaznak, ha szükséges, mindaddig, amíg a szabványos eljárás elkülönítés nem biztosítható, vagy a radarirányítás nem folytatható."
De kétlem, hogy ezzel kevertem volna, merthogy erről nem is tudtam :) Na mindegy, akkor maradjunk az 1000 lábban :)
[ előzmény: (76941) Mr Zerge, 2018.05.28 11:13:02] |