turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
, Trackman hozzászólásai
Mielőtt kérdeznél, olvass: Wiki
Szerkesztést támogató audit processzek itt

új hozzászólás | témák listája

Összesen: 1175 db hozzászólás

Lapozás: előző | ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | következő


Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.04.11 13:45:21 (4360)
Azt hiszem, nem sikerül jól érthetően leírnom... na hátha most.

Level 0-n 0x03-at kapnak a Label!=üres vonalak. Ez ok.

Innentől szóbanforgó level-ek az 1. és a 2.

Principal highway-t kapnak a K-k, ez is ok.
Ahogy látom, other highway-t a Type!=0x01 és Label not in ('K',üres) vonalak, ez is rendben.

A Type=0x01 vonalak (és valszeg az arterial road, mi még?) pedig a szélességtől és leveltől függően tűnnek el/vékonyodnak.
Ezt a legutolsó szabályt a Label!=üres vonalakra úgy kéne alkalmazni, hogy 1-es és 2-es levelen other highway alá ne vékonyodjanak semmiképp (azaz ne kapjon 0x03-nál nagyobb id-jű típust).
[előzmény: (4359) Kolesár, 2006.04.11 13:05:05]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.04.11 13:00:22 (4358)
Megpróbáltam megnézegetni a "jelzett utat melyik szintig/hogyan emeljünk ki" problémát.
Javaslatom (általánosan megfogalmazva):
amely level-en bármely jelzett út - kivéve a K jelzést - kiemelésre kerül 0x03-al , ott egyik jelzett és látható út se "alacsonyodjon" a 0x03 alá, függetlenül az egyéb paramétereitől (Type=,Szelesseg=,stb).
Jó/rossz ez így?
[előzmény: (4357) Kolesár, 2006.04.11 12:13:42]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.04.10 19:27:12 (4349)
A "szolgálati közlemény" megfogalmazás jó volt... ;-)
Egyébként nem volt benne bibis sor.
[előzmény: (4343) Kolesár, 2006.04.10 10:22:06]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.04.10 10:52:27 (4347)
Ok.
[előzmény: (4343) Kolesár, 2006.04.10 10:22:06]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.04.09 23:19:12 (4334)
Azabaj, ezt csak relatív bonyolultan lehetne jobban csinálni. Pl. minden polygonra eljátszani, hogy a tájegységekkel metszetet venni, a metszetnek kiszámolni a területét, majd amelyikbe a legnagyobb terület esik, annak adni. Nem biztos, hogy megér ilyesmit.
[előzmény: (4332) Peter68, 2006.04.09 19:39:57]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.04.09 18:20:05 (4330)
Convert to polyline.. :-( split, aztán vissza. Az egyik fele valszeg 2 darabból lesz, mert nem ott vágod el, ahol az eleje/vége van. Akkor annak pontjait átteni szövegként a másikhoz.
Ha valaki tud egyszerűbbet, szóljon, mert én is úgy csinálom ezentúl :)

A legújabb mapeditben hogy is kell kikapcsolni a pontok együttmozgatását?
[előzmény: (4328) Peter68, 2006.04.09 13:59:41]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.04.07 21:53:36 (4310)
A melyik img takarja ki a másikat mapszósz alatt, az teljesen random, vagy azért valami szabály van?
Jó éjt.
[előzmény: (4305) Kolesár, 2006.04.07 21:12:18]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.04.07 20:30:31 (4303)
Kisalföld mp letöltésekor:

repeating node in polyline id=32212 at node id=51, omitted from intersections and polyline
repeating node in polyline id=32212 at node id=54, omitted from intersections and polyline
repeating node in polyline id=32212 at node id=96, omitted from intersections and polyline
repeating node in polyline id=32212 at node id=107, omitted from intersections and polyline
repeating node in polyline id=32212 at node id=132, omitted from intersections and polyline
repeating node in polyline id=32212 at node id=154, omitted from intersections and polyline
repeating node in polyline id=32212 at node id=200, omitted from intersections and polyline
Ha mégis le akarod tölteni a fájlt, kattints ide.

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.04.07 18:49:42 (4302)
"Kicsit" mit jelent? Nem ismerem a tresize és a sebesség összefüggésének függvényét, várható emiatt észlelhető lassulás?
[előzmény: (4295) Kolesár, 2006.04.07 16:09:51]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.04.06 15:25:09 (4258)
Ez aszem szebb eredményt hozna.
[előzmény: (4256) Kolesár, 2006.04.06 15:17:01]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.04.06 15:24:14 (4257)
Alapból a másik irányba lépést vártam (és írtam), gondolván a jelzett utak kiemelése szándékos még level 2-n is.
Próbáljuk ki akkor ezt, a lényges sztem, hogy ne lógjon ki a kinézetből egyik sem a másik javára/rovására. Most jobban megnézve még a level2->level3-nál is fennáll, amit alább leírtam. Tudjuk próbálgatni 1 tájegységgel, hogy ne kelljen mindig az egészet fordítani?
[előzmény: (4255) Kolesár, 2006.04.06 15:14:37]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.04.06 14:13:26 (4253)
A level1-ről level2-re váltáskor a 0x01-es vonalak "elvékonyodnak" (szélességtől függő típusra, pl arterial road). Akkor is megtörténik ez, ha a 0x01 labelje nem üres. Nem kéne ilyenkor inkább 0x03-ra vékonyítani? Mert így kicsit furán néz ki, hogy a műúton haladó turistaút jóval vékonyabb a környező (mondjuk keskeny földutakon vezető ) jelzett utaknál. Pl. N48.09747 E20.38785
+ a labelt sem örökölte a vékonyabb vonal.
[előzmény: (4237) Kolesár, 2006.04.06 08:37:41]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.04.06 11:01:09 (4246)
Könyves Kálmán körút? Most egy vonallal rajzoltam, de filózok, hogy 2-vel kéne, mert középen van még villamos is.

POI:beletesszük az endlevelt is.

[előzmény: (4245) Kolesár, 2006.04.06 10:49:10]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.04.05 18:17:17 (4225)
Le vannak. Töltve. :-)
Néhányszor már próbáltam Andrást rábeszélni, hogy csinálja meg a különbség-letöltést, de valóban vannak fontosabb "csinálnivalók" is.
Amióta én rajzolok, biztosan van egyben-tracketöltés (azaz kb múlt nyár óta).
[előzmény: (4224) Csabesz, 2006.04.05 17:33:51]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.04.05 13:13:41 (4209)
Spec. én mindig csak a feldolgozottakat kérem hivatkozásban, az éppen rajzoltat meg kézzel adom hozzá. Ha a nem feldolgozottak is maguktól kerülnének fel, biztos "eltévednék" abban, hogy mit kell még átnézni/rajzolni.
[előzmény: (4203) Csabesz, 2006.04.05 09:57:09]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.04.04 21:55:06 (4191)
Erről folyt már diskurzus, a vége az lett, hogy a "láthatatlan jelzés" nem jelzés, ne rajzoljuk be.
Más: az Alföld felöl megcsináltam a Lágymányosi híd csatlakozó részét, illetve pár vonalat tettem a Budai hg. oldalról is; ezeket majd paraméterezd fel lécci (én csak magát a vonalat tettem oda + csatlakozik=-ot állítottam).
[előzmény: (4189) Csabesz, 2006.04.04 21:27:03]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.04.03 11:22:14 (4159)
Szerintem maradjon így, hadd jöjjenek a [] részek is.
Van valami összegzés valahol arról, hogy milyen kódok használhatók és mire?
[előzmény: (4155) Kolesár, 2006.04.03 07:10:42]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.04.02 17:23:13 (4147)
Mindkettő érdekelt, gondoltam, úgy csináltad meg a webet, hogy megegyezzen a garmin holmikkal.
Akkor egyelőre ezzel nem vacakolok.
[előzmény: (4143) Kolesár, 2006.04.02 14:25:04]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.04.02 11:44:37 (4141)
Az útvonaltervezés egy utca egyirányúságát a "has direction" és a routingnál az "one way"-ból együtt állapítja meg vagy elég neki az előbbi?
[előzmény: (4140) Kolesár, 2006.04.02 07:36:12]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.04.01 00:59:27 (4134)
Teremnek itt lelkes emberek... :)
Szerintem alapvetően tökjó. Azért kötözködök kicsit:
A jelzéseket a labelbe kisbetűvel írtad, ezt még nem láttam senkitől. Nem tudom a feltöltés átalakítja-e nagyra, de biztos ami biztos alapon írd őket nagybetűvel.
A N46.793790° E19.514290° pontban miért szakítottad meg a vonalat? (Sem extra tulajdonsága, sem egyebe nem változik.)
Extrából Track,Utnev,Burkolat,Szelesseg paraméterekt töltöttél ki, valóban ezek a legfontosabbak, de a leírások között levő út-extra sablonokból gyors/könnyű bekopizni a többit is. Gondolom a zsakutca paramétert ismered, csak a "levegőben végződő" vonalak nem zsákutcák, hanem majd folytatni kellene őket.
Nem minden vonal kereszteződésnél szakítottad meg az utakat; ez nem baj, mert a találkozási pontokon általában mindkét vonalba tettél node-ot, itt a feltöltés automatikusan elvágja őket. Kivétel pl. a N46.840690° E19.442340° pont, ahol viszont csak az egyikben van, itt kellene a másikba is. Ellenben a vonatsíneknél a közös node nem kell/felesleges.
Pl. itt: N46.839264° E19.442609° és itt: N46.841255° E19.440423° milyen meggondolásból tetted az utat/vonatsínt a track mellé mintegy 10m-rel? (Lehet, hogy így jó, csak kérdem.)

András, javasolnék egyelőre Alföld mp letöltés jogot, hogy cseremoha abba tudja áttenni a vonalakat.
[előzmény: (4133) cseremoha, 2006.04.01 00:00:39]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.03.31 18:18:11 (4132)
1. igen, út(vég)pontnak
1.a-b-c általában nem úgy megy a dolog, hogy van már a túloldalon egy tökéletesen megcsinált csatlakozó vonal, és te ehhez csatlakozol, hanem van egy track, ami két (több) tájegységbe nyúlik, és ezt kell bedolgozni. Ekkor úgyis kommunikálsz a másik tájegység rajzolójával, és megegyeztek, hogy hol legyen. És igen együtt kellene mozgatni őket.

2. Erre csak 90%-os választ merek adni, szerintem nem gond, ha a csatlakozó pontban egy tájegység oldaláról több vonal végződik. András majd megírja, ha tévedek.
[előzmény: (4131) laszloistvan, 2006.03.31 18:00:21]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.03.31 15:46:01 (4129)
(3971),(3921)
[előzmény: (4128) Kolesár, 2006.03.31 15:33:16]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.03.30 22:46:40 (4114)
Megkérdezném tisztelettel, hogy ki rajzolta be az Alföldbe pl. az M0-s halásztelki leágazásától Tököl utánig a műutat (id:27510)? Egy már meglevő vonal mellé??

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.03.30 11:47:18 (4088)
Jólvan, gratulálhatok magamnak, akkor sikerült 2.szor is félreértselek... :-D
Attól még áll, amit írtam alább.
[előzmény: (4085) laszloistvan, 2006.03.30 11:41:57]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.03.30 11:14:22 (4078)
Tényleg lehet, hogy Istvánnal félreértettük egymást.
István, természetesen ha zip-ben töltöd fel, akkor az auto hivatkozások az mp-ben nem fognak működni.
Szerintem nincs esély az auto kicsomagolás értelmes megvalósítására. Filenév-ütközések, zip-ben több file, zip-ben könyvtár, stb.
Amellett lennék, hogy
1) auto hivatkozással mp-be linkelendő dolgot ne töltsünk fel zip-ben (rajzokat, szöveges megjegyzést, eredeti nmea-t, stb igen).
2) írjuk ki valahová, hogy lehetőleg mindenki a legtömörebb, mapedit által kezelt formában tegye fel a tracket (gdb?).
3) Kellene egy + lehetőség a "trackek egy zipben letöltése" funkcióba: dátum megadása, aminek hatására a zip-be csak az adott dátumnál később feltöltött trackek kerülnek. Így mindenki csak a különbözetet kell, hogy letöltse. (Az már csak hab lenne a tortán, hogy az "új-fórumbejegyzés" funkcióhoz hasonlóan jegyezze meg a szerver az utsó letöltés dátumát userenként).
[előzmény: (4074) Kolesár, 2006.03.30 10:41:49]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.03.30 08:05:08 (4059)
Ok, azért tettem elé, hogy "pl."
:-)
[előzmény: (4057) lelcache, 2006.03.30 05:11:23]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.03.29 22:34:24 (4056)
Látom, alakítgattad a garmin-oldalt, ez a régi mondat félrevezető:
Az utak nevének végén zárójelben szereplő számok, például (2, 1234) jelentése: 2 trackből, a szakasz azonosítója 1234.
Helyette pl.:

Az utak nevének végén szereplő pontok mutatják az adott szakasz 'megbízhatóságát'. Ha két pont található a név végén, akkor a szakasz nem GPS-es bejárás, hanem egyéb forrás alapján készült. Egy pont esetén egy felmérés eredménye az útszakasz. Ha nem pontra végződik a név, akkor két vagy több bejárás alapján rajzolt szakaszról van szó.
[előzmény: (4035) Kolesár, 2006.03.29 11:36:56]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.03.29 11:25:03 (4034)
Kivettem az erdőket, településeket, így 4M-val megette.
[előzmény: (4033) Kolesár, 2006.03.29 11:11:28]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.03.29 10:58:48 (4032)
Most is ugyanazt a hibát írja ki.
[előzmény: (4031) Kolesár, 2006.03.29 10:51:40]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.03.29 10:48:40 (4030)
10606 kb
[előzmény: (4029) Kolesár, 2006.03.29 10:17:55]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.03.29 10:16:21 (4028)
Tegnap letöltöttem az Alföldet, rajzolgattam bele, majd vissza akartam tölteni még este, azt írta ki az upload, hogy "A feltöltött fájl nem érkezett meg."
Gondoltam vacak a netem, most megpróbáltam melóból, 100M-án is. Az eredmény ugyanaz.
Mi lehet a baj?
[előzmény: (4026) Kolesár, 2006.03.29 08:24:40]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.03.28 15:18:40 (4019)
Erre akkor András tud válaszolni.
Vagy valahogy megcsinálja, hogy szerkeszthető legyen, vagy azt mondja, hogy töröld mp-ből del=1-el és vidd fel weben a jó kategóriába.. :-D
[előzmény: (4018) johann g (Lud), 2006.03.28 15:11:20]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.03.28 15:01:09 (4017)
?
Nekem szrkesztehtőek a turistautak.hu tulajdonossal rendelkező poi-k is.
Ha jól tudom, te is kaptál minden-poi-szerkesztés jogot, tehát mennie kéne.
[előzmény: (4016) johann g (Lud), 2006.03.28 13:52:38]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.03.28 13:32:54 (4015)
Ha poi-t törölsz az mp-ből, akkor nem törli a db-ből, csak del=1 feltöltéssel.

A letöltött mp-ben (természetszerűleg) relatív útvonalhivatkozás van az attachokra (ez abszolútra cserélődik az első kimentéskor). Amikor megnyitod, akkor a relatív utat kiegészíti előlről:
-ha opennel, akkor a megnyitott file könyvtárával
-ha drag&droppal, akkor a mapedit.exe környezetének aktuális könyvtárával (dokumentumok vagy az exe könyvtára, mittomén)
Ezért a második esetben nem találja az attachokat. Megoldás: a letöltött mp-t elsőre ne drag&droppal nyisd meg.
[előzmény: (4012) johann g (Lud), 2006.03.28 12:35:43]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.03.27 19:36:18 (4001)
Lehet zippelni is, főleg ha feldolgoztad már és másnak nem kell csomagolgatnia.

Az mp letöltésnél ikszeld be a "hivatkozások a feldolgozatlan fájlokra" és/vagy a "a feldolgozottakra is" pipákat, ekkor az mp-be bekerülnek a feltöltött trackek hivatkozásai.
A felméréseknél a lista alatt elvileg látsz két ilyen linke: "letöltés tar.gz-ben" és "letöltés zip-ben". Töltsd le a neked tetszőt, majd csomagold ki az mp könyvtárába a zipet, hogy keletkezzen egy upload alkönyvtár. Ha most mapedittel megnyitod az mp-t, akkor berántja mellé az összes hivatkozott tracket is.
[előzmény: (4000) laszloistvan, 2006.03.27 17:03:20]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.03.26 01:06:17 (3988)
Az úton tartós log 0-snak jó max. Ha olyan helyről készült, ahol kevés utunk van, akkor töltsd fel, hátha a tájegység-gazdának van kedve 0-s vonalakat rajzolni, de mindenképp emeld ki, hogy úton tartós.
[előzmény: (3987) sajtkukac, 2006.03.26 00:24:30]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.03.24 14:27:31 (3977)
Valóban 1 rossz track többet ér mint a semmi, szerintem nem is ez ellen szólt Kepenu és István.
A képpel kiemelt példák tényleg olyat mutatnak, ami egyértelművé teszi a track-konvertálást. Ami jó lehet egy 20-40m trackpont-távolságú csík esetében, de ott is csak akkor ha a trackelő a bejárandó úton ment és nem "időnként mellé". De ilyen track max 1%-ban van, vagy annyiban sem.
Minden más esetben többszörösen rossz módszer a konvertálás.
Részben benne maradnak a "mellémenések", amik valódi rajzolással kiszűrhetőek (helyismeret és/vagy a trackben levő + információk[útpontok, rajzok, stb] alapján.
Részben - ahogy István leírta - a helyes végeredményt a két végpont közötti pontok hozzáadása adja, és nem a fordítottja: pl. kitörlök a generalize-vel 120-ból 15 db pontot. Ha egy vonalat 4 ponttal is meg lehet rajzolni, akkor ne rajzoljuk 80 ponttal, mert az pont 20x akkora adatmennyiség, amitől nagyobb lesz az img, lassab a megjelenítés, stb. Plusz közelről nézve még csúnya cikkcakkos is.
Szóval nem a más munkájának leszólásáról szól itt senki hozzászólása, hanem arról, hogy próbáljunk egységesen jó minőségű cuccost csinálni, ha már csináljuk.
[előzmény: (3976) johann g (Lud), 2006.03.24 12:54:23]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.03.24 10:18:05 (3971)
Bekattintottad Khettinek a Budai-hg-et is?
[előzmény: (3968) Kolesár, 2006.03.24 09:14:00]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.03.22 19:11:22 (3944)
Ha "egyéb"-ként töltöd fel és beírod, hogy "Somogy", akkor elvileg keletkezik ilyen felmérés kategória is.
[előzmény: (3942) laszloistvan, 2006.03.22 18:28:25]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.03.22 12:48:31 (3933)
Majd ránéznél a POI/149-es hozzászólásra?
[előzmény: (3927) Kolesár, 2006.03.22 07:32:57]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.03.21 22:07:28 (3925)
A Csatlakozik= valamennyire benne van a leírásban; ahol az út megszakad, mert elérted a tájegység-határt - de egyébként a másik tájegységben folytatódik - oda kell beállítani; Csatlakozik=2 pl. ha a vonal vége van a határon. Fontos, hogy a másik tájegységben pontosan ugyanazon a koordinátán legyen a folytatódó vonal, a megfelelő Csatlakozik=-vel. Nem kell viszont a vonal határ-node-jának a tájegység-polygon node-jára esni.
[előzmény: (3923) Csabesz, 2006.03.21 21:22:12]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.03.21 22:01:45 (3924)
1) a felsorolt úttípusokból adj neki értelemszerűen, tehát a sima bringaút mondjuk walkway. Labelbe OO jelzéssel megy, amivel nagyon nem értek egyet, de most ez van.
2) nézd meg a mostani tájegység-határokat, az alapján döntsd el.
3) lehetőleg jelölj be mindent... Városban elmegy az is, hogy a - meglevő vagy későbbi - keresztutca-trackek alapján úgyis kitalálható, hogy hol milyen utca/kereszteződés/stb van, de azért jelölj meg minél több dolgot.
Talán meg kéne különböztetni, de most (még?) nincs, ha a trackben jelzed valahogy, az sose baj.
[előzmény: (3922) Szab, 2006.03.21 21:13:53]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.03.21 21:01:25 (3921)
Hm. Igen korrektnek látszik...
Ahol a vonalak nem követik a track alakját, ott észlelhetően ugrott a track és helyismeret alapján korrigáltál?
Nem tudom, Kepenun és rajtam kívül ki rendszeresítette még, de javasolnám, hogy az általad rajzolt/módosított vonalak megjegyzésébe írd be a nickedet, hogy későbbi, nem egyértelmű esetekben lehessen kommunikálni (a Budai hg-hez sztem elég sokunknak van joga).
Az utcák kereszteződésében sok helyütt nem szakítottad meg a vonalat; ez nem baj, mert úgy láttam, mindenhol van a találkozó vonalaknak közös node-ja. (Ne lepődj meg, legközelebbi letöltéskor ezek már fel lesznek darabolva, a feltöltés elvágja őket.)

Javasolnék feltöltési jogot, hogy ne vesszen kárba, amit rajzoltál ;-)

(Amúgy te tudod visszatölteni az mp-t [persze ha van rá jogod], és a zárolást is fel tudod oldani, ha mégsem akarod visszatölteni az eredményt, a regions.php oldalon a tájegység zárolási dátumára kattintva.)
[előzmény: (3920) Csabesz, 2006.03.21 19:01:34]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.03.21 14:54:39 (3919)
Ha megkérlek, mellétennéd az általad berajzolt trackeket zipben? Köszi.
[előzmény: (3917) Csabesz, 2006.03.20 16:32:12]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.03.18 01:36:29 (3915)
Én nem tudok adni, reméljük András is meglátja a hozzászólásod.
[előzmény: (3913) vagesz, 2006.03.17 12:26:08]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.03.18 01:35:45 (3914)
Kicsit off:
mapeditben a map properties-nél van egy extras fül, itt add és delete gombok. Mindkettő szürke, sehogy se tudom rávenni, hogy engedjen a fejléchez extrát adni. Miért? Hogy kell rávenni, hogy engedje?

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.03.15 23:45:09 (3907)
Ha van kedved és üres időd két pelenkázás közt, akkor átnézheted a Cserhátot: ennyi piros szőrösbunkót egyszerre még egyik tájegységben sem láttam... :-(
[előzmény: (3905) kepenu, 2006.03.15 23:42:38]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.03.15 23:43:30 (3906)
A Cserhát felől nem volt beállítva Csatlakozik= paraméter; de mostantól se nagyon fog a Cserhátban tervezni, mert nyakig van piros buzogánnyal (hibás illesztés, stb).
[előzmény: (3902) Szab, 2006.03.15 22:33:57]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.03.15 17:47:29 (3898)
Szia, most rohanok, a térképet még nem néztem meg.

Biztosan mindenki örülne, ha az ország azon területéről is lennének utaink, úgyhogy üdvözöljük a jelentkezésed!
A leírások alatt olvasd végig a Hogyan lehetek én is térképszerkesztő oldalt, és ha még mindig úgy érzed, hogy részt szeretnél venni a dologban, akkor gyere vissza ide és kérj mp letöltés jogot arra a tájegységre.
[előzmény: (3892) vagesz, 2006.03.15 14:07:22]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.03.15 17:43:49 (3897)
Abból a meggondolásból, hogy ez itt turistatérkép és nem geocaching térkép: térképen az legyen rajta, ami rá való. Ha valami borzalmas munkával lehetne csak mellétenni a gc-ket, akkor valszeg nem kerültek volna ki, de így ez lett a döntés.
[előzmény: (3896) Sancho, 2006.03.15 15:40:27]

Lapozás: előző | ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:

új hozzászólás | témák listája


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók