turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
, Kolesár hozzászólásai
Mielőtt kérdeznél, olvass: Wiki
Szerkesztést támogató audit processzek itt

új hozzászólás | témák listája

Összesen: 3161 db hozzászólás

Lapozás: előző | ... | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | következő


Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.30 11:43:00 (12316)
Csak a tisztázás kedvéért: ezek read-only mezők. Hiába írod át, automatikusan kapnak értéket. Amúgy elég régóta van ilyen, csak nem jelent meg az .mp-ben.
[előzmény: (12315) tibbi, 2007.04.30 11:41:30]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.30 08:37:46 (12313)
Visszaállítás megtörtént, most mazsolázgatom az ellentmondásokat, amelyek az azóta történt illesztéseknél keletkeztek, elég tetemes, mert a legutóbbi két alkalommal belerajzoltam egy csomó belvárosi utcát, az összes sarkot újra kell illesztenem.

A legdurvább hiba a Kacsóh Pongrác úti felüljárónál keletkezett, itt a rácsra illesztés közös node-ra húzott két utat, amelyek amúgy szintben elkülönülnek.
[előzmény: (12311) Kolesár, 2007.04.30 08:04:25]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.30 08:04:25 (12311)
Megnéztem az említett térképszerkesztő azóta történt feltöltéseit más téjegységekben, azokat szerencsére nem érintett rácsra húzás. A Gödöllői-dombságot két lépésben tudjuk rendezni.

1. Az utolsó helyes feltöltésből kivettem az újdonságokat, ezt rátöltöm az adatbázisra, így visszaáll az akkor megvolt vonalak geometriája.
2. Az azóta berajzolt vonalakat újra illeszteni kell, ennek azt a részét vállalom, amelyet én rajzoltam be ma reggel, a többit az elkövetőre bízom tanulságképpen.
[előzmény: (12310) Kolesár, 2007.04.30 07:52:09]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.30 07:52:09 (12310)
Közben találtam egy egyszerű módszert a nyomozásra, meg is van hogy ki, mikor követte el. Addig, amíg rájön hogy ő volt, a nagyobb bajok elkerülésére megvontam a feltöltési jogát. Ettől függetlenül minden térképszerkesztőnek javaslom, hogy ellenőrizze ezt a beállítást.
[előzmény: (12309) Kolesár, 2007.04.30 07:37:52]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.30 07:37:52 (12309)
Valaki 24 bites rácsra húzta a Gödöllői-dombságot. Nincs kedvem kinyomozni, hogy ki volt, kérem hogy mindenki nézze meg, hogy ő lehetett-e. Mapedit: Snap to grid, illetve Round coordinates to grid during map loading legyen kikapcsolva. A gyári mapeditben (amelyet egyébként sem szabad a turistautak.hu térképeinek szerkesztésére használni) az utóbbi kapcsoló nem létezik, ott elég annyi, hogy a snap to grid be van kapcsolva a betöltéskor és kész a baj.

Megszakadt a tájegység összes külső kapcsolata, beleértve a budapesti Duna-hidakat is. Javaslom, hogy az tegye rendbe, aki elkövette. Várom a jelentkezőt.

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.30 06:35:06 (12308)
Nézem. Remélem már nem szerkeszted és más sem nézi ebben a korai órában.
[előzmény: (12293) Szab, 2007.04.29 17:57:16]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.30 06:34:21 (12307)
Beletettem, köszönöm.
[előzmény: (12305) Csabesz, 2007.04.29 21:53:41]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.29 15:21:13 (12291)
Mint említettem, a Gödöllői régóta nem fordult le.
[előzmény: (12290) Gáspár Norbert, 2007.04.29 15:07:58]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.29 14:35:55 (12288)
Folytasd! Holnapra kiderül.
[előzmény: (12287) Gáspár Norbert, 2007.04.29 14:34:20]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.29 12:55:40 (12285)
Két Székesfehérvár poligont látok az img-ben, gondolom a forrásban is az van. Nézd meg alaposan, hogy melyik törölhető, majd Del=1-el töltsd fel.
[előzmény: (12284) Gáspár Norbert, 2007.04.29 12:47:24]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.29 12:34:08 (12282)
Írj koordinátát kérlek.
[előzmény: (12281) Gáspár Norbert, 2007.04.29 12:33:00]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.29 12:31:11 (12280)
Már volt feltöltési jogod mindegyik tájegységre.
[előzmény: (12279) Akebono, 2007.04.29 10:18:31]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.29 07:16:26 (12278)
Helyismeretem nekem sincs, utoljára húsz éve jártam arra vándortáborban. A két vonalból szépen látszott, hogy mikor merre ível az út, a sűrűbb vonal jól kiegészítette a ritkábbikat, ez alapján ívelgettem. A DDK nagy kanyarját átvágó szakasz nagy része fedésben volt a papírtérképen jelzett turistaúttal, azt rájelöltem.

Szerintem legyen Szekszárdi-dombság trackelés még valamikor májusban vagy júniusban! Megírtam már az illetékes fórumra is, de ott még nem jött válasz.
[előzmény: (12265) bregő és andorpapa, 2007.04.28 15:51:46]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.29 06:43:34 (12276)
Poligonok: CLC2000 adatbázis, nem erre a részletességre készült. Nyugodtan javítsd, felméréskor figyelj arra, hogy tegyél útpontokat olyan helyekre, amelyek segítenek majd a poligonokhoz is (pl. ahol eléred az erdő szélét, vagy ahol egy vonalba kerülsz az áruház szélével, stb).

Szakaszok hossza: kattints duplán a vonalra, elements, length ott van.

Garmin-késés: 1 órakor indul a feldolgozás, kb. reggelre végezni szokott. Két kivétel: 1. ha kézzel elindítom napközben, ekkor megjelenhet hamarabb; 2. ha túl rövid szakasz vagy más hiba miatt a tájegység nem fordul le, ekkor az "újdonságok" listája nem tud róla, hogy nem fordult le, a friss telepítő régebbi img-t tartalmaz. Ez volt tegnap a Gödöllőivel. Ma reggelre se fordult le, van egy rövid kanyarodási tiltás, amit már jeleztem hogy javítandó.
[előzmény: (12270) Szab, 2007.04.28 20:05:35]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.28 13:15:35 (12263)
Jó lesz trackként is, majd feltolom. Feltöltheted magad zárolás nélkül is, csak siess hogy nehogy valaki elkapja előled. Egyszerűen tömötítsd be zipbe, feltöltés, kapcsold be hogy teljes és mehet.
[előzmény: (12262) Gáspár Norbert, 2007.04.28 12:50:13]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.28 12:01:39 (12261)
Andorpapa: az 5031-es track feldoldozását bejelölted, de szerintem nem dolgoztad fel teljesen. Került egy kört a Szekszárdi-donbságban, nagy része az 1 trackes DDK-val volt fedésben, ennek ellenére hagytad Track=1-en, amit részben megértek, mert a geometriai pontosság a régi ritka track miatt kevesebb, mint egy jó 2 trackes, de nemigen húztad rá az új trackre. Elég sokat tudtam rajta igazítani, ívelni a rendelkezésre álló két vonalból.

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.28 11:58:41 (12260)
Akkor ezt a sort töröld belőle, majd töltsd fel. FONTOS: legyen teljes feltöltés! Ezt csak azért teheted most meg, mert az utolsó feltöltés korábbi, mint a te letöltésed.
[előzmény: (12259) Gáspár Norbert, 2007.04.28 11:37:40]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.28 11:31:21 (12258)
Nézz bele az mp elejébe: van datalocked mező benne? Ha nincs, akkor nem zároltad. Ha van, akkor vagy visszavontad magad véletlenül, vagy valaki más. Én nem.
[előzmény: (12257) Gáspár Norbert, 2007.04.28 11:07:02]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.28 10:51:22 (12256)
Ja, megvan. Kanyarodási tiltás volt túl rövid. A N47.530518 E19.236382 csomópontban kell rendezni.
[előzmény: (12255) Kolesár, 2007.04.28 10:47:08]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.28 10:47:08 (12255)
Nem, azokat Szab alkotta. Fura, hogy nem kaptál hibaüzenetet, megnéztem a logot és valóban nem üzent, a cgpsmapper mégis megakadt rajta.
[előzmény: (12253) Gáspár Norbert, 2007.04.28 10:25:44]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.28 10:10:11 (12252)
Garmin MapSource alatt ne azokat a poi ikonkat keresd, mint mapeditben. Előbbi program igen buta. A Gödöllői azért nem fordult éjjel, mert rövid szakaszok voltak benne (199392, 199435).

A Budai-hegységben két helyen is találtam elképesztően NEM illesztettett csomópontokat, amelyeket te rajzoltál, nyomatékosan kérlek hogy ezekre figyelj oda (Budakeszi Vadaspark, Érd, Biatorbágy).
[előzmény: (12251) Gáspár Norbert, 2007.04.28 10:00:23]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.28 09:20:54 (12249)
A közös csomópontokon való átfutás, illetve többrészes vonalak miatt 39 db érintett vonalból 89 db lett.
id=199652: túl rövid szakasz (rövidebb 6 méternél)
id=199838: túl rövid szakasz (rövidebb 6 méternél)

Utóbbi kettő ezek szerint benne maradt a szemrevételezés után is. Kérlek nézz rá és javítsd ki! Remélem, nem én tettem bele ezeket utána.
[előzmény: (12244) Kolesár, 2007.04.28 07:35:21]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.28 08:29:44 (12247)
Kaptál is meg nem is. Rendeztem.
[előzmény: (12246) mephisoft, 2007.04.28 08:12:37]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.28 07:35:21 (12244)
Ejha, kemény terepen gyakorlatoztál.

A 0x04 Arterial Road halmozása nem volt jó. Ezeket az utakat városban arra használjuk, hogy kiemeljük a sok utca közül az erősebbet, amin jobban lehet haladni. Itt visszaállítottam mindet 0x06 Residential Street-re.

Kár, hogy nem rajzoltad rá magát az áruházat, ehhez egy poligont és egy pontot kellett volna tenned. A Decathlon poligonja rendben van, de pont poda is kellene, a F.F. kórháznál szintén. Amikor az út egy poligon határával párhuzamosan halad (pl. erdő, industrial lezárásaként), akkor a poligont húzd rá az útra, node-onként.

N47.537889° E19.250569° - N47.537877° E19.250543° 2.4 méteres vonalat hagytál. El kell döntened, hogy ez itt most 1 közös node legyen (0 vonal), vagy legalább 6 méteres vonal. Én az utóbbit választottam, hogy a körforgalomba bevigyen a hangvaigáció. A szemközti körforinál is volt egy 3.3 méteres. Amúgy a körfogalmaknál nem erőltetném a kétvonalas megközelítést (fel- és le külön), mert túl sok vonalat produkál, meg ilyen rövid szakaszokat, de itt meghagytam. Én a kisebb átmérőjűeknél behúzom a fel- és le ág felezőjét és kész. Városban bőven elég szokott lenni. Ne feledd, hogy a Garmin kimenet túlegyszerűsíti majd, meglátod hogy ez is milyen lesz, és akkor belátod, hogy nem érdemes túlcifrázni.

GCKIST: itt is volt egy rövid szakasz. Fontos, hogy már a felmérésnél gondold ki, hogy a kereszteződés 1 pontból fog állni, vagy ha kettőből, akkor meglesz-e köztük a 6 méter. Nem felesleges korlátozás a Garmintól, mert tényleg nincs értelme ennél rövidebbeknek, kicsit szoktat a fegyelemre.

Rajzolok még bele egy kicsit (saját friss felmérést), aztán feltöltöm.
[előzmény: (12240) Szab, 2007.04.28 01:04:53]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.28 07:22:42 (12243)
A háromféle bringautat megkülönböztethetjük, szerintem jogos.
[előzmény: (12239) sophegyi, 2007.04.28 00:29:12]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.28 07:21:57 (12242)
Jelentkezz be. Javaslom a [x] tárolás gombot, mert akkor idővel nem jelentkeztet ki a gép.
[előzmény: (12236) mephisoft, 2007.04.27 21:44:25]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.28 07:21:15 (12241)
Gyorsítótár ürítése.
[előzmény: (12237) laszloistvan, 2007.04.27 21:48:14]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.27 17:26:10 (12227)
Szerintem ez a szolgálati út. Kérted, adok. Egyelőre a Pilisre, majd kérj többet ha kell. Egyúttal adtam .mp letöltési jogot is. SVG nem kell, ha a raszteres térképen tervezel egy rövidet, akkor is megkapod az id-ket. A http://turistautak.hu/properties.php?id=197519 címen tudod szerkeszteni, más szakaszokét is ugyanígy, csak a számot írd át.
[előzmény: (12226) mephisoft, 2007.04.27 17:09:38]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.27 16:38:19 (12225)
Ez a bitmap is ki lesz váltva az általános raszteres térképpel, csak még meg kell oldanom a tárolt útvonal megjelenítését rajta. Onnantól kezdve a kicsi térkép máris mozgatható, nagyítható-kicsainyíthető lesz már ott helyben.
[előzmény: (12216) johann g (Lud), 2007.04.27 12:46:44]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.27 16:37:04 (12224)
Átírtam. N/A mostantól nem mentség ;-)
[előzmény: (12219) mephisoft, 2007.04.27 13:05:28]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.27 16:24:12 (12223)
+
[előzmény: (12222) Szab, 2007.04.27 13:16:17]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.27 12:43:49 (12214)
NEM: ha csak szétszedted, akkor 2 szabad végpontja lesz (a külső végeken). Akkor lesz 4 vagy több, ha szakad is, vagyis a kettévágás helyén létrejött végeket szétválasztottad.
[előzmény: (12212) johann g (Lud), 2007.04.27 12:39:20]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.27 12:37:09 (12211)
Letöltheted, de zárolni nem tudod. Ettől még megrajzolhatsz benne önálló egységet, mint mondjuk az említett madaras környéket, aztán amikor a Gödöllői felszabadul, akkor letöltöd zárolva, belemásolod az új vonalaidat (de csak azt!), és illesztgeted a meglevőkhöz.
[előzmény: (12209) Szab, 2007.04.27 12:32:17]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.27 12:36:47 (12210)
Ezt mondtam a legelején: az automata kiszámol valamit az SRTM-ből, de ez felülbírálható lehet. Más kérdés, hogy így a szakaszvégpontok továbbra is SRTM-esek, és ha elég sűrűn vannak, akkor nem sok esély van arra, hogy variáljon vele az ember.
[előzmény: (12208) johann g (Lud), 2007.04.27 12:32:09]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.27 12:18:50 (12205)
Red navaid a letöltés után derül ki. Amúgy beleépíthetek ilyet a mapeditbe is majd, ha kell.

Bármit törölhetsz a Del=1-el. Vonalat a törléssel és feljes feltöltéssel is, de ez nem vonatkozik a pontokra és felületekre.

Az azonos ID-s hibaüzenetet akkor kapod, ha egy vonalat úgy szeltél részekre, hogy nem érnek össze a darbjai, pl. körforgalmat tettél bele, vagy deltát.
[előzmény: (12204) Szab, 2007.04.27 12:13:48]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.27 12:01:42 (12201)
Tényleg értelmetlen, amit írsz ;-)

A polyline-oknál le van tárolva az emelkedés és a süllyedés, nem számítható egyik a másikból. Ha egy polyline emelkedik 10 métert, majd süllyed ötöt, majd emelkedik 2 métert, akkor az emelkedés 12 méter, a süllyedés 5 méter. Ellenkező irányban ugyanezek a számok, csak fordított értelmezésben: 5 métert emelkedik, 12-t süllyed. A végpontok magasságkülönbsége 7 méter. (Tudom, hogy a két végpont magasságából és az egyik iránybeli emelkedésből a süllyedés számítható.)

A csomópontok magassága az SRTM-ből egyertelmű. A néhai ős-verziós csomópontok szerepét felváltották a szakaszvégek, nem foglalkozunk tehát külön csomópontokkal, hanem minden szakasznak két vége van, ezek 1-1 csomópontot jelentenek. Ahol egymásra esnek, ott a koordináta, magasság mind megegyeznek a végeken.

A távolságok szerintem rendben vannak, az 1% pluszban a mérőkerék ugrálása is benne van. Elhiszem, hogy a kifutópályán végigtolt mérőkerék hiteles és 0.01%-ra pontos, de egy földúton a mérőkerék olyan plusz utat is megtesz, ami nem valódi út, csak ugrálás a sárban, ráadásul az 1% eléggé elhanyagolható, 20 kilométeren 200 méter.
[előzmény: (12193) johann g (Lud), 2007.04.27 10:31:04]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.27 08:17:34 (12189)
Az N/A (NULL) értékeket jelenleg nem jelentenek kizáró okot, vagyis ha egy út járhatósága N/A, te pedig A-t kérsz, akkor is a tervezésben marad. Próbából B-re állítottam a 197598-at és máris nem visz arra. Beszéljük meg, hogy ez jó-e így, mert lehet kizáró ok az N/A is, egy fél programsoron múlik. Lehet beállítástól függő is.
[előzmény: (12184) mephisoft, 2007.04.26 22:30:53]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.27 08:07:59 (12188)
Nem kell sokat átalakítani ahhoz, hogy a szintemelkedés egy-egy szakaszra más legyen, mint az SRTM-ből számított, merthogy ez egy mp-feltöltéskor számított és utána letárolt érték. Egyszerűen elfogadhatna felhasználói értéket is, csak felhasználó legyen a talpán, aki ezeket kiszámolja, főleg a végpontok magasságának figyelembevételével. Ha a kezdőpont 200m, a végpont 300m, akkor a szintemelkedés és süllyedés különbségének 100m-nek kell lennie. Nekem 8, hogy közben 500-at emelkedik és 400-at süllyed vagy 100-at emelkedik és 0-t süllyed, de ha a végpontok nem stimmelnek, akkor borul a bili, például körtúránál nem jön ki az emelkedés és süllyedés különbsége 0-ra.
[előzmény: (12181) KiVi, 2007.04.26 22:12:42]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.26 13:52:16 (12167)
Sikerült megtalálnom a régi bugot, ami miatt nem ment az átméretezés. Mostantól wx és wy paraméterrel hívható a térkép. Viccből íme egy kicsike: http://turistautak.hu/maps.php?id=magyarorszag&image=raster&wx=200&wy=200
[előzmény: (12166) Kolesár, 2007.04.26 13:13:48]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.26 13:13:48 (12166)
A raszterest amiatt bolygattam, hogy nagyobb lehessen és elszúrtam egy aposztrófot, már jó. A mapedit nem a szerveren fut, mert a szerver linuxos, a mapedit meg windowsos, de az eredmény mégis felkerül időben a helyére. A magasságmodell kicsit ritka, kicsit pontatlan, de nem tudunk sokkal jobbat előállítani, ezért nem fáradozunk vele.
[előzmény: (12165) mephisoft, 2007.04.26 13:10:21]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.26 11:54:27 (12163)
Más firefoxával könnyen verjük a csalánt ;-)
[előzmény: (12161) KiVi, 2007.04.26 11:51:30]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.26 11:53:58 (12162)
Az SVG majdnem zsákutca, mert kiderült, hogy a vonalak számának növekedésével exponenciálisan lassul. Így maximum apró darabokban használható vele a térkép, vagy ha megszűrjük és csak mondjuk a jelzett turistautakat hagyjuk rajta.

A raszteres felület az SVG kiváltására jött létre. Az útvonaltervezője ugyanaz, mint az SVG-é, így a paraméterezhetősége is, amit éppen kibővítettem a bringás játhatósággal. Ugyanígy további paramétereket is bele lehet venni.

A mapeditet meg kellene tanítanom arra, hogy halványszürkén mutassa a vonalakat, ha egy paraméter arra utasítja. C++ programozás.
[előzmény: (12160) mephisoft, 2007.04.26 11:50:32]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.26 11:21:09 (12159)
Az SVG-t ne bolygassuk, nyugodjon békében.

A raszteres térkép tudna bringásan tervezni, ha kint lenne az útvonal-beállítás-űrlapon ez a paraméter. Mindjárt kiteszem. A térkép méretén is segítek, ha belefér az időmbe.

Beszélhetünk külön bringás raszterképről, mondjuk napi frissítéssel. Ehhez fejleszteni kell a mapediten egy kicsit, nyaggass.
[előzmény: (12158) mephisoft, 2007.04.26 11:18:29]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.26 10:43:50 (12156)
Álmaid attributumait a saját gépeden látod, vagy beledolgoztad egy zárolt .mp-be?
[előzmény: (12155) mephisoft, 2007.04.26 10:40:34]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.26 09:34:21 (12153)
Kessinger Pál: látom, zároltad a Bakonyt újra, akkor megvárom hogy feltöltsd és nyomok egy Garmin-gyártást.
[előzmény: (12152) Kolesár, 2007.04.26 08:39:20]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.26 08:39:20 (12152)
ID = 198593 túl rövid a Bakonyban, emiatt nem készült el.
[előzmény: (12151) SagiK, 2007.04.26 08:37:01]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.26 07:46:16 (12150)
Írd körül, hogy mit szeretnél, ehhez milyen környezetben mit teszel, mit vársz és mi lesz helyette.
[előzmény: (12149) mephisoft, 2007.04.26 07:45:17]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.26 06:59:32 (12147)
A bicajos térkép miatt. Abból a teljes ország újrafordul éppen, de már Zalánál tart.
[előzmény: (12146) olahtamas, 2007.04.26 06:58:31]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.26 06:11:50 (12145)
Adtam jogosultságot.
[előzmény: (12144) Szab, 2007.04.26 06:10:06]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2007.04.26 06:02:31 (12143)
Kész is, írtam BigMick-nek.
[előzmény: (12142) Kolesár, 2007.04.26 05:04:41]

Lapozás: előző | ... | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:

új hozzászólás | témák listája


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók