turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
, Trackman hozzászólásai
Mielőtt kérdeznél, olvass: Wiki
Szerkesztést támogató audit processzek itt

új hozzászólás | témák listája

Összesen: 1175 db hozzászólás

Lapozás: előző | ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | következő


Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.09.20 16:25:50 (6987)
Ok, itt nem veszik el, de most nem tudom garantálni, hogy holnapra benne lesz.
[előzmény: (6984) Kolesár, 2006.09.20 14:55:00]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.09.20 16:24:46 (6986)
A megoldásra írt dolog sztem jó, de még kavarjuk bele, hogy mit teszünk, ha pl. elvágjuk az alföldet. Mi lesz az addig alföldre szabott trackekkel, auto szétszabod azokat is? Már kicsit kezd túlbonyolódni.
Összevonás feltehetőleg nem lesz, tehát azt sztem ne is próbáljuk kitalálni most.
[előzmény: (6983) Kolesár, 2006.09.20 11:36:38]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.09.20 16:22:44 (6985)
Ok, akkor elértettem, nem is gondoltam arra, hogy adatap:tájegység 1:N. Így értem, mit gondoltál, de közben lebeszélted róla magad... :)
[előzmény: (6982) Kolesár, 2006.09.20 08:11:22]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.09.19 22:30:41 (6979)
Az egyben hagyásnál elég nem jó, hogy időnként többszáz kilométerrel kilóg a tájegységből a vonal, amit rajzolni akarsz, az csak egy koszfolt betöltés után.

A Bükkben is majdnem 200 track van, próbáld ki mondjuk a görgetést olyan nézetben, hogy a teljes tájegység fele-harmada látszik. A hajam kihullik, mire kirendereli az egészet...
[előzmény: (6977) Kletyo, 2006.09.19 20:52:51]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.09.19 17:36:35 (6973)
Erre gondoltam, szöveget a 7z majd felére nyom össze mint a sima zip. Nyilván akkor aktuális, ha majd ráérsz.
[előzmény: (6968) Kolesár, 2006.09.19 16:02:17]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.09.19 15:51:42 (6966)
Ha úgyis a fel/letöltés körül vacakolsz, nem gondolnád hasznosnak beépíteni ezt?
Sokkal jobb, mint a zip és free is.
[előzmény: (6965) Kolesár, 2006.09.19 15:12:47]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.09.19 13:43:07 (6961)
Várjuk meg, más mit szól (ha szól még más is Lud-on kívül).
[előzmény: (6960) Kolesár, 2006.09.19 13:37:11]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.09.19 13:31:44 (6959)
Sztem ellkallódik/kimarad, ha más tájegységnél van.
[előzmény: (6958) Kolesár, 2006.09.19 13:18:24]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.09.19 13:08:17 (6957)
Budai-hegység ÉS Gerecse (!)

Nem lesz túl sok a keresztszorzat? Főleg, ha pl. Sátoraljaújhelyről autózok haza.
Szvsz inkább track legyen több.

Az első verziód tök kényelmes, egyedül azt kéne megfontolni, hogy nem lehet-e baj, ha ezt minden trackfeltöltéskor auto megcsinálja. Esetleg kéne egy kapcsoló, hogy ne vágjon/hozzon létre más tájgységbe tracket.
[előzmény: (6956) Kolesár, 2006.09.19 12:41:42]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.09.19 12:21:13 (6953)
Ha van a szétvágás funkció, akkor sztem legyen annyi track, ahány tájegységbe esik, így nincs gond a feldolgozottság jelzéssel és a feleslegesen kilógó részekkel sem.
Az utóbbi időben szétvágó eszköz nélkül is, kézzel szétvagdalva, több trackként töltöttem fel az átnyúló csíkokat.
[előzmény: (6951) Kolesár, 2006.09.19 11:30:56]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.09.18 18:49:07 (6946)
Ha esetleg (idővel) van kedved részt venni, olvasgass itt, vagy egyből itt.
De ne riadj el elsőre! :)
[előzmény: (6945) vaszacomp, 2006.09.18 17:23:36]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.09.18 10:14:33 (6938)
? Összevonni nem szokott semmit. Vagy nem értelek? Hol van ez a "jelenség"?
[előzmény: (6935) Csabesz, 2006.09.18 06:50:22]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.09.15 16:10:25 (6921)
A Mátra volt elcsúszva a Bükkhöz képest... :-D
Javítgattam.
(Bár azon a környéken még így is több kis útrész és polygonrészlet is átlóg innen-oda - onnan-ide.)
[előzmény: (6915) Kletyo, 2006.09.15 11:40:12]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.09.13 13:26:38 (6876)
Most magadat dolgoztattad meg... :)
Elég pl. a bal felső és a jobb alsó sarkának koordinátája. :-D
[előzmény: (6875) sophegyi, 2006.09.13 13:15:11]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.09.12 09:51:35 (6843)
Lépcső (is).
[előzmény: (6842) papa71, 2006.09.12 08:27:00]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.09.11 20:23:27 (6832)
a tuhuban szerintem kár részletezni a közlekedés lehetőségeit, elég egy flag, hogy valamilyen módon - akár szabályosan is - megoldható a bicajozás.

Egyetértek. Ne törekedjünk arra, hogy az útvonaltervezés olyan utat hozzon ki, amit a felhaszáló - az intelligenciáját bevetve - meg tud tervezni. Ez "kicsit" messzire vezetne.
Az algoritmus sosem lesz rugalmas, abban az értelemben, ahogy a köznapi nyelvben használjuk. Olyan lesz, amit beleprogramozunk, se több se kevesebb.
Olyan ötletek kellenek, amik nem úgy kezdődnek, hogy "jó lenne ha", hanem konkrét, egyértelműen megfoglamazott szabályok. Ezeket már most elkezdhetjük gyűjteni, összegezni, hogy mire oda jut a sor, megvalósítható valamink legyen.
[előzmény: (6831) johann g (Lud), 2006.09.11 12:54:16]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.09.10 11:18:05 (6795)
Igen, bele kéne programozni a mapeditbe... :-D
Most úgyis nagy átalakítás alatt van a mapedit, belekerülhet.
[előzmény: (6794) tibbi, 2006.09.09 23:27:50]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.09.09 20:54:54 (6792)
Kaphat akármilyen szélességet burkolattól függetlenül.

A kivéve célforgalom aszem' nem jelölhető most sehogy, de nem is biztos, hogy szükség van rá.
[előzmény: (6791) Csabesz, 2006.09.09 17:34:13]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.09.07 14:39:34 (6740)
Valszeg amiért Aszód, Iklad, stb sem látszik.
Az ok, hogy nagyon közel van a tájegységhatárhoz. Mielőtt egy polygonról eldől, hogy melyik tájegységbe tartozik, a háttérpolygonok egyszerűsítésre kerülnek. Emiatt "rések" keletkeznek közöttük, és Tárnoknak pechje van, mert a középpontja épp egy ilyen résben van, ezért sehová sem kerül beválogatásra.
András már mondogatta, hogy javítja, csak meg kell várni, hogy ráérjen.
[előzmény: (6739) johann g (Lud), 2006.09.07 14:04:38]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.09.07 13:48:29 (6737)
Tessék Kepenu, a kéztörőst kezdheted Lud-on... :-D
[előzmény: (6736) kepenu, 2006.09.07 13:31:00]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.09.05 23:16:33 (6693)
Kész vagyok... :) Még1 ilyen népszerű beszólást... de komolyan, ne szivassatok má'... :-D
[előzmény: (6692) olahtamas, 2006.09.05 22:56:26]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.09.04 21:34:05 (6663)
Maraggyatok má... Mindenki feélreérti a szavaimat folyton... :-D (Csabesz, kicsit meglepett, hogy Khetti is te vagy... :)

A ? nekem is tetszik a két pont helyett, de mit szólnátok 2 kérdőjelhez, egy a label elején, egy végén (hasonlóan a spanyolokhoz..), hogy tutter feltűnő legyen.

A Zemplén egyébként a Bükk után második helyen áll nálam, de Kepenu erre is rátette a kezét... :) Az igazság meg az, hogy az már baromi messze van, hogy 1 napos túrákat tudjak oda szervezni.
[előzmény: (6652) Csabesz, 2006.09.04 15:20:00]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.09.02 10:32:58 (6630)
Én is mondogattam valami hasonlókat korábban, hogy ne negyon legyen tömeges 0-s rendes vonallal.
De rájöttem, végülis nem baj, csak ki kéne találni valami látványosabb megkülönböztetést, mint a 2 pont.
Ismerőseim körében tapasztaltam, hogy vígan használják a térképet, és fogalmuk sincs, mi az a 2 pont (persze mér' nem olvastak. De attól még félrevezetődnek).
És valóban sokszor nehéz meglátni kütyün, hogy az egy 0-s vonal.
Valami útnévhez hasonló dologba nem tehetnénk? Vagy bárhogy, csak látványosabb legyen.
[előzmény: (6629) kepenu, 2006.09.02 09:03:47]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.09.01 10:54:41 (6627)
Az baj... :) bár sose tettem ilyet bele.
[előzmény: (6626) Kolesár, 2006.09.01 10:49:04]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.09.01 09:58:53 (6625)
A navaideket nem veszi be az upload!
Sem a kézzel rajzolt , sem a le- és visszatöltött red/gray/blue navaidokkal nem törődik a feltöltés.

Bár mapeditben több type kóddal van belőlük, és valszeg a feltöltés kódra megy, tehát ha valaki berajzol egy blue navaidet, de nem azt a kódút, amit a download is beletesz, akkor lehet, hogy egyéb poi lesz belőle...
[előzmény: (6622) Peter68, 2006.09.01 08:05:59]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.08.30 12:25:52 (6608)
Nem feltétlen.
Felmegy 1 butított gdb + mondjuk rar-ban a nem butított. Adott track rajzolásakor letöltöm a rar-t, kicsomagolom és az alapján rajzolok. Viszont később az mp-vel auto letöltött hivatkozások csak a butítottat húzzák be, így nem lassul a halálba az egész.
[előzmény: (6606) Peter68, 2006.08.30 12:17:16]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.08.30 12:04:21 (6605)
Szerintem nagyon is van ( persze most csak gyalogos trackről beszélünk, bringás és autósnál még kevés is lehet az 1sec... :D )

Részben a rajzolást megcsinálom az 1mp-ből, ekkor a szemnek 3x annyi információja van kiszűrni az elugrott pontokat, kitalálni az út ívét, stb. Rajzolás után egyszerűsítem 3sec-re és azt töltöm fel.
Másrészt az egyszerűsítés nem a pontok 2/3-ának eldobását jelenti, hanem azt, hogy 1 pont 3 másik átlagolásával keletkezett, ami megint - statisztika - növelheti a pontosságot. Ráadásul az egyszerűsítés nem csak átlagolás lehet, nmea esetén bele lehet keverni a hdop-ot, stb.
[előzmény: (6604) SagiK, 2006.08.30 11:52:26]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.08.30 10:59:44 (6602)
Mert amíg messziről nézed, addig a track egymásutáni 10-20 pontja is egy pixelre esik; elég közeli nézet esetén a pontok teljesen elválnak, és egy annyi pontból álló objektumot kell kezelnie/kirajzolnia, amennyi pontja a tracknek van.
Ez nem egy nmea-ból átalakított, 1mp-es "egész napos" log véletlenül? Az nmea konverterbe nem véletlenül tettem a trackpont ritkítás funkciót... :) én is szívtam ezzel, aztán rászoktam, hogy átalakítom 3mp-re. Így 1/3 annyi pontot kell kezelnie.
A másik megoldás a szétdarabolás: ha mondjuk ugyanez 10db-ban van, akkor a mapedit a benfoglaló téglalapok alapján közeli nézetben 9-ről egy igen egyszerű (és gyors) összehasonlítással el tudja dönteni, hogy ezekkel egyáltalán nem kell foglakozni, mert biztosan nem látszanak, és már csak 1/10 annyi pontot kell renderelni,rajzolni,stb.
[előzmény: (6596) Peter68, 2006.08.30 10:31:58]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.08.30 10:11:13 (6595)
Hja, csak azt nem írtam, hogy az egy darab nagy pontszámú track lassít igazán, és nem a sok kicsi, ezért működhetne esetleg a szétvágás.
[előzmény: (6594) Trackman, 2006.08.30 10:09:08]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.08.30 10:09:08 (6594)
A renderelés és a betöltés sebességének nincs köze egymáshoz, ugyanazt az adatot bármiből betöltve is ugyanaddig tart kirajzolni.
Van elméleti magyarázata... :)
Pl. segíthetne rajta, ha betöltéskor a track el lenne vágva több részre, de ezt le kéne programozni.
[előzmény: (6593) Peter68, 2006.08.30 07:51:39]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.08.29 23:24:37 (6583)
Ok, látom többeket is megragadott a hozzászólásom... ;-)
[előzmény: (6582) tibbi, 2006.08.29 21:35:44]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.08.28 23:12:29 (6554)
Eleddig András magától, egyedi döntés alapján adott "mindenjogot" valakinek.

( Különben meg ha valaki Kepenun kívül belepiszkál a Bükkbe, letöröm a kezét... :-DDDDD )
[előzmény: (6553) Peter68, 2006.08.28 21:05:02]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.08.26 21:16:20 (6531)
Még1 vonaltípus eszembe jutott; ha már van többféle gyaolgutunk, akkor legyen lépcső is.
[előzmény: (6518) olahtamas, 2006.08.25 13:33:45]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.08.25 21:41:43 (6527)
Szedd le csak az Alföld útjait és tedd vissza, hátha kiír valamit.
Aszem' meg lett csinálva, hogy a poi-k változásának hatására is fordul a tájegység
[előzmény: (6526) Peter68, 2006.08.25 19:51:30]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.08.25 15:22:19 (6521)
Fut is naponta kétszer, de az Alföldben valami hiba van, amin kiakad a fordítás. Ha András ráér majd megnézni a logot, kiderül, hogy mi.
[előzmény: (6520) Garkhalt, 2006.08.25 14:42:26]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.08.25 13:07:13 (6516)
Csővezeték? (Magasan húzódóra gondoltam.)

A vonatnak jó a 3 darab, csak talán ne egy/két sínpárnak nevezzük őket, hanem vmi általánosabban fogalmazzunk. Fővonal/mellékvonal vagy ilyesmi.
[előzmény: (6510) kepenu, 2006.08.25 11:59:47]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.08.25 09:25:59 (6502)
Az erdei aszfalt és a kedkeny műút az, ami szerintem ugyanazt jelenti.

Ha mindent külön akarunk venni, akkor ezt miért nem? Ezek épp a papíralapú térképen is meg vannak különböztetve: a keskeny műút sárga, mert közforgalmú, míg az erdei aszfalt fehér, mert nem közforgalmú.

A makadámúton nem nő fű középen

Kepenu poi-jánál a te javaslatodra került át egy fénykép a makadámúthoz (talán a dózerúttól). Annak szemre semmilyen alapozása nincs, dózer, majd leszórták a köveket (vagy már eleve ott volt, mert a Bükkben elég sok a kő...).
Ezen felül ha egy út eléggé nem használt, akkor a makadámon is kinő a fű. Nem egyszer láttam olyat, hogy alapvetően aszfaltút, a két keréknyom egész tűrhető minőségű, viszont középen füves...
[előzmény: (6495) Kolesár, 2006.08.25 07:52:45]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.08.24 10:28:28 (6484)
A cgpsmapper logja nem nézhető a weben, ugye? Jó lenne, ha valahová ki tudnád tenni, hogy lássuk, miért nem fordult, mit kell javítani.
[előzmény: (6477) Kolesár, 2006.08.23 11:55:38]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.08.22 21:59:11 (6469)
Még én is lehettem.
A felhajtók nincsenek tisztázva még, a ramp-ek régebben nem néztek ki ilyen sz@..ul. Amellett vagyok, hogy pl. ha a 3-as útról felhajtó van az M3-ra, akkor legyen a felhajtó is 0x01 (illetve a vonaltípus-váltás után annak megfelelője), mert azon is "lehet olyan jól közlekedni", az is van olyan fontos, mint maga az út (papírtérképen is így van általában).
A rövid összekötő szakasz meg annak köszönhető, hogy azt tudtam, hogy ott van fel/lehajtó, de semmi track nem volt azok alakjáról. Így hasalás helyett összekötöttem, hogy addig is menjen az útvonaltervezés.
[előzmény: (6465) Peter68, 2006.08.22 18:13:02]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.08.22 17:26:01 (6458)
Lassabban írok... :)
[előzmény: (6456) Kolesár, 2006.08.22 17:24:47]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.08.22 17:25:29 (6457)
Azabaj, hogy számosszor megbeszéltük már, hogy ne használjuk, ne használjuk, ne használjuk. Aki ide beír (András és Peter68 kivételével) eddig mindenki ezen a véleményen volt. Mégis van egy csomó konvertált track, ami bosszúságot, +munkát, stb okoz másoknak. Szerintem nem tudjuk annyira nyomatékosan hangsúlyozni, amennyire kell.
Ha kivesszük a funkciót, sajnos a gyáriban akkor is benne marad, és ha még a CTRL-V-t is kivesszük, akkor is bele lehet barkácsolni az mp-be.
Esetleg egy figyelmeztető ablakot feldobhatna használatkor, hogy "nem ajánlott, biztos ezt akarod?" vagy ilyesmi.
[előzmény: (6452) sprok, 2006.08.22 17:09:30]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.08.22 14:20:42 (6436)
Mit eszeltél ki? :)
Az eddigi a "pontból egy félegyenes páros vagy páratlanszor metszi a vonalakat" alapján működött?
[előzmény: (6434) Kolesár, 2006.08.22 14:12:42]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.08.22 14:19:13 (6435)
Hja, az otherben ott a Tisza-vágó vonal, ne ennek hiánya miatt akadjon meg az Alföld kettévágása.
[előzmény: (6420) Kolesár, 2006.08.22 09:01:50]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.08.22 14:09:21 (6433)
Ok, nem sürgetésképp írtam...
Az kiderült, hogy mi a baj a mostanival? A pont-a-polygonban-nal megy most igaz? Vajon miért nem 100% jó?
[előzmény: (6419) Kolesár, 2006.08.22 09:00:14]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.08.21 21:32:45 (6413)
Bocs, Cseremoha, de sajnos csak 1-1 1 perces beledumálásra van időm, ezért szívesen veszem Peter68 segítségét. Intézzétek, Peter68 fel tudja tölteni a nevedben.

Már többször megnéztem/megnéztük amiket rajzoltál, újra ideírom, hátha most nem sikkad el:

!!! Kérnék Cseremohának feltöltési jogot az Alföldhöz !!!

A települések (ha csak valaki ki nem cserélte kézzel) nem a clc-ből jönnek, hanem még régen szerezte András a navguide-ból, gondolom valami bartelben (tudja valaki, hogy ez bartel vagy barter ? a neten is, szótárakban is kétféleképp van).

Gond lehet a download.php-ben ott, amely rész a polygonról megmondja, hogy melyik tájegységbe esik: egyes településeket nem válogat be sehova. Még régen kérdeztem pl. Aszódot, András azt mondta, az adatbázisban benne van, de azóta nem oldódott meg a dolog.
[előzmény: (6411) cseremoha, 2006.08.21 21:16:54]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.08.21 19:22:04 (6403)
Támogatnám az ökölszabályodat.
Az, hogy a 3 sávos út megbontandó, szerintem már nem annyira egyértelmű. Egyelőre hajlok a nem megbontásra.
[előzmény: (6400) papa71, 2006.08.21 17:43:44]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.08.21 13:51:17 (6393)
Nem olyan kilátástalan, Csepellel foglalkozgatok, nem is annyira rossz, bár pl. házszámok nincsenek.
Egy ekkora méretű terület - főleg ha ismeri az ember - bőven kezelhető.
[előzmény: (6392) papa71, 2006.08.21 12:35:02]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.08.20 16:56:08 (6380)
A feltöltés közben SQL hibák jelentkeztek.
INSERT INTO segments SET .... Utcanév='Görgey Artúr utca', ....
Unknown column 'Utcanév' in 'field list'

Elrontottam egy extra nevét, az upload ellenőrzés nélkül akart az ilyen nevű mezőbe beszúrni. Ugye nem szándékos, hogy ilyenkor sql hibát kapjon a feltöltő?

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.08.20 12:43:26 (6372)
Kicsit kilépve az eddigi témából:
Újpestet és Palotát ki rajzolta be a GD-be?
Sok dolgot látok, ami szerintem nem jó.

Rengeteg útnak Track=N/A a paramétere. Ezt ne használjuk szerintem, ha valaki saccol, akkor tegye már be, hogy Track=0. De itt valószínűleg nem ez a helyzet, mert ezek a "0-s" vonalak szinte tökéletesen pontosan fedik a tracket, amit múltkor csináltam. Tehát egyszerűen nem írta be az illető a Track=-t. Van még nagyon sok 0-s vonal, ami most akkor lehet 0-s is meg más is...

Talátam olyan kereszteződést, ahol nem volt közös node (pedig ismerem azt a helyet, és tudom, hogy nem alul/felüljáró).

Van olyan vonal, ami láthatóan egy autós track berajzolása; az autó haladt a városban, több utcán, bekanyarodott erre-arra stb. Ennek az útnak a jó része 1 db folyamatos vonallal volt berajzolva! Kis autóatlaszos segítséggel 0,5 perc alatt rájöttem, hogy melyik kunkor milyen utcák elágazása, meg szakítottam a vonalat, elneveztem utcákat (az is csak néhol van beállítca), kis utcákat áttettem mayor highway-ról residential-ra, stb,stb.
Ezt ne hagyjuk már másra! Ezeket most véletlen észrevettem, de ne okozzunk már egymásnak poluszmunkát, hogy X-nek át kell néznie Y munkáját. Ami hibát meg most nem vettem észre, az bentmarad ki tudja, meddig.

Emberek, ha már csinálunk vmit, akkor annak legyen értelme, figyelmesebben, plz!

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.08.19 00:43:14 (6342)
Egyébként annak ellenére, hogy nekem a kütyün elvihető térkép nélkül hajítófát sem érne az egész, dolgozgatok Java-ban valami olyanon, ami a képen látszik. Ez alapvetően a szakdolgozatom lesz, de némi átalakítással készíthető belőle pl. applet, ami az svg/raster megjelenések kiegészítője is lehet (ha egyszer eljutok odáig). Vagy akár önálló program linux alatt.
A dogába felületek kellenek, de most az antialias próbálgatásodon felbuzdulva kipróbáltam, hogy tud-e vmi hasonlót .. :D egy órás doksiböngészés után sikerült is a 1,5px széles, antialiasolt pontvonal.



(A felületek file-ból jönnek, a vonal statikus próba.)

Egyúttal kérdezném, hogy van-e jogi/erkölcsi akadálya annak, hogy a tuhus település+víz felületek a szakdoli részét képezzék.
[előzmény: (6340) Kolesár, 2006.08.18 21:43:59]

Lapozás: előző | ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:

új hozzászólás | témák listája


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók