Akkor sorban válaszolnék:
- országút, mint szélességi paraméter: jelenleg a rendszer a következő szélességi paramétereket ismeri (a méterben megadott érték nem szentírás, látszik, hogy nem közutas írta)
csapás (keskeny nyom), ösvény (széles nyom), turistaút (0,5-1 m), szekérút (1-2 m), keskeny műút (2-3 m), országút (3-5 m), másodrendű főút (5-8 m), főútvonal (8-10 m), autóút, autópálya, egy vágány, két vágány
Ez van, ebből kell gazdálkodni, majd a reform megoldja.
- makadám/köves utak: rossz meghatározás, de ebben nem én vagyok a ludas, hozott anyagból dolgoztam. Ez kb. azokat az utakat foglalja magában, amit nem a traktor járt ki, hanem akár több tonnás nehézgépek közlekedésére is alkalmas (rendszeresen karbantartott), nem aszfaltos, szélesebb út. Vagy valami hasonló. Szokták mondani erdészeti feltáró útnak, jó minőségú murvás útnak, stb... Javítsatok ki, ha tévedek.
- település nem aszfaltos utcája: a jelenlegi rendszer a következő burkolat paramétereket ismeri
aszfalt, rossz aszfalt, beton, makadám, köves, kavics, homok, föld, középen füves, fű, vasút, kisvasút
Amennyiben nem aszfaltozott út, akkor szokás unpaved-nek a megfelelő burkolat paraméterrel.[ előzmény: (30208) alnibell, 2009.05.13 11:21:26] |