turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
, piret hozzászólásai
Mielőtt kérdeznél, olvasd el ezt: gyakori kérdések és válaszok (FAQ)

új hozzászólás | témák listája

Összesen: 896 db hozzászólás

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | következő


pirethozzászólásai | válasz erre | 2007.02.19 13:01:41 (14617)
Kiváló mentség :), de nem is feltétlenül Neked írom én itt ezeket, még ha a Te hozzászólásodra reagálok is... A tömörítés meg nem baj, csak legyen lossless, mint pl valamelyik tömörítettt TIFF. Nem is annyira nagy, mint amennyire leestek az adattárolás fajlagos árai mostanság.
Anno az indextopic mellé szerveződött fél-legális FTP júzerei nyilvános megkövezésre ítéltek mindenkit, aki jpegben tett fel scannelményt. És nagyon igazuk volt, holott akkor még messze nem 1 megabit/s volt a legkisebb háztáji adsl csomag.
[előzmény: (14615) bregő és andorpapa, 2007.02.19 12:56:48]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2007.02.19 12:55:33 (14614)
A színmélység pont nemannyira érdekes egy térképnél, van benne 16-32 szín és viszlát. Persze csak addig, amíg egy ügyes jpeg tele nem tette finom árnyalatos vonalkákkal a kontúrok mentén...
Arról nem is beszélve, hogy TIFF-fel meg lehet csinálni azt, hogy csak a megjeleníteni szándékozott tömörítődik ki. Nem kis memória- és CPU-megtakarítás igazán nagy (párszor 10000 pixel/oldal) képeknél.
[előzmény: (14613) Kolesár, 2007.02.19 12:51:57]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2007.02.19 12:51:54 (14612)
Itt PC-ről volt szó, ott meg minden van, és minde jobb, mit a JPG. A konkrét felhasználásra meg majd konvertálod, de térképet JPG-ben tárolni későbbi felhasználásra bűncselekmény, mert ha egyszer ráment a zajgenerátor, akkor annak annyi.
[előzmény: (14610) bregő és andorpapa, 2007.02.19 12:43:39]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2007.02.19 12:22:16 (14609)
Arra, hogy térképet bármilyen formátumban illik tárolni, a jpg-t kivéve. Az nagyon nem erre lett kitalálva.
[előzmény: (14608) bregő és andorpapa, 2007.02.19 12:14:35]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2007.02.19 11:58:14 (14607)
nagyméretű JPG térképfájlokat
Hol a hiba a mondatban?
[előzmény: (14605) bregő és andorpapa, 2007.02.19 11:04:43]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2007.02.04 20:21:54 (14116)
Továbbá 2m-es fenyőfát, 17 db autógumit, nemkis konyhabútorszettet lapraszerelve. Belül, csukott ajtókkal természetesen.
[előzmény: (14115) feri60, 2007.02.04 20:19:27]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2007.02.04 19:31:15 (14105)
Színes térképes, bicajra is használható jószág a VentureCx-nél kezdődik, bruttó 75-ért. Ehhez viszont még térképek, tartók is kellenek, és autóban azért erősen kompromisszumos (kijelzőméret, beszédképtelenség), noha nekem elég (lenne, ha nem 60csikszem lenne).
[előzmény: (14103) titty, 2007.02.04 19:27:40]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2007.02.03 16:33:08 (14064)
Én ugye em vagyok egy nagy PDA-júzer, de eddig amit próbáltam elérni wm5 alatt, az mind nem jött össze, tehát szerintem inkább a downgrade lehetőség lenne az, aminek igennnagyon tudnék örülni...
[előzmény: (14062) bregő és andorpapa, 2007.02.03 15:40:46]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2007.01.29 15:41:43 (13912)
Így van. Fogyasztásban egészen biztosan sz*rrá veri a Sirfet, mert az bizony nagyétkű. Még a színes kézi Garminokban is érezhető a különbség a Garmin saját vevőjéhez képest, ami viszont nem egy mai fejlesztés.
[előzmény: (13911) ÉvaSanKri, 2007.01.29 15:35:55]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2007.01.19 15:47:54 (13421)
A CityNavigator változott: kinőtt benne Magyarország. Na ezt kellett letakarni a NG4.4-gyel, innentől jól írtad :)
[előzmény: (13420) Csigabiga, 2007.01.19 15:42:06]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2007.01.19 14:39:58 (13418)
Van, csak még nem publikus :) De az sem, hogy ezt mondtam :))
Rákérdezek illetékes helyen, hogy hol tart a tesztelés.
[előzmény: (13417) KiVi, 2007.01.19 14:26:04]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2007.01.19 12:56:27 (13407)
Két jelentős, András által régóta szorgalmazott hibajavítás is belekerült az új csiksz firmware-be. Ez örvendetes. Egy bajom van csak vele: amilyen úton sikerült ezt elérni, megkerülve az egész supportot, ügyfélelégedettség-visszajelzést, quality managementet, mindent. Namármost ha a hivatalos út nem működik, miközben a hiba létezik, és percek alatt javítható, ha végre eljut a bugreport az illetékeshez, akkor nem kellene az előbb felsoroltak működőképességéről, mi több, létjogosultságáról igennagyon elgondolkozni? De nemcsak a Garminnál, hanem a mai, ISO900x és bűntársai által áthatott teljes szépújvilágban?
[előzmény: (13388) kálcium, 2007.01.19 07:05:22]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2007.01.11 19:23:27 (13088)
Így igaz, ez a magyarázat arra, hogy egy-két tipikus gépelési hibán (betűcsere, stb.) simán átsiklik az ember, míg a valódi helyesírási, nyelvhelyességi hibák feltűnnek és zavarnak.
[előzmény: (13086) tibbi, 2007.01.11 19:20:21]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2007.01.11 19:04:09 (13085)
Kivaloan irok angol kiosztassal, ekezet nelkul magyarul, es engem speciel az olvasasban sem zavar. Nem is tudom, mi lelt az elobb :)
[előzmény: (13084) Janó, 2007.01.11 18:52:09]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2007.01.11 18:18:39 (13082)
Igy jar, aki veletlenul ekezettel ir nemmegfelelo kornyezetbol...
[előzmény: (13081) piret, 2007.01.11 18:17:35]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2007.01.11 18:17:35 (13081)
A repedésre mondják az okosok, hogy görénytex ide vagy oda, a b?rt biza kenni kell, nemcsak impregnálni.
[előzmény: (13066) Kolesár, 2007.01.11 16:21:55]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2007.01.05 12:55:41 (12768)
nem tudom ki vagy, de az írásodból az jön le, hogy kivagy nagyon. kár :-)
Eléggé kivagyok, de decemberhez képest azért jelentős a javulás :)
légyszíves ne keltsd azt a látszatot, mintha én nem örülnék a térképszelvények ki-be kapcsolgatásának. örömmel jelenthetem ki, hogy ebben egyetértünk. én örülök a lehetőségnek, de fapadosnak tartom CN esetében.
Félreértesz, nem kell örülni semminek, ami fapadosabb a kelleténél, csak azt mondom, hogy mégis örömre ad okot, ha egy piacvezető cég picit kisebb ívben tojik a júzerek fejére, mint tehetné. Sajnos ilyen ez a mostani világ.
én hülye meg azéret dobtam ki egy csomó pénzt, mert azt hittem, hogy CN-nel a valóság egy többé kevésbé jó modeljét kapom meg magammal hordozható formában
Azt kapod, Hegyeshalomtól Nyugatra, Svédországtól a Kanári-szigetekig. A néhai (?) vasfüggönyön innen azonban meglehetősen távoli rokonságban áll a valósággal. Ettől függetlenül a keleti régiónak ilyen lefedettséget még villanytérkép nemigen mutatott, még ha egyes országokban el is marad a helyi kezdeményezések színvonalától. Az árától meg végképp ne legyél rosszul, kezdd el összeadni a keleti országok saját térképeinek árát külön-külön. A CN, de talán a CN+a kütyüd árának többszöröse is ki tud jönnni, és akkor még pár ország hiányzik.
Erre azt szoktuk mondani, hogy itt Keleten az országon való átutazáshoz elég a CN részletessége, és ezt eléggé sok országban tudja. Ha kis települések mellékutcáiban is szeretnél nem eltévedni, akkor viszont sajnos továbbra is kell a helyi térkép.
légyszíves ne keltsd azt a látszatot, hogy én bármiféle garmin titkot kibeszéltem!
Nem, nem ez volt szándékomban, ugyanis eléggé biztos vagyok benne, hogy sajnos Te sem tudsz többet erről, mint én. Bár ne lenne igazam. Azt próbáltam elmagyarázni, hogy jelen esetben teljesen felesleges az észt (lett? litván? :)) osztani útvonaltervező algoritmusról, ha lövésünk nincs arról, mit is csinál a Garmin.
de csillagállástól függően működik vagy nem működik
Hát éppen ez az, hogy látszólag ezt teszi. Mivel kizárt, hogy a csillagállás (de még akár a műholdállás) határozná meg az útvonaltervező algoritmus működését, ezért mondom, hogy egyéb forrásokból származó ismereteink alapján dőreség megtippelni a Garmin kütyük működését. Mivel a cég erről minden részletet édes titokként magába zár, a térképkészítőknek ilyen esetekre marad az empirikus módszer, ami viszont eléggé járhatatlan akkor, ha minden mindennel, még a készülék típusával és firmware-verziójával is összefügg.
Egyébként a Bp-Prága tervezés sikertelenségének összefüggése a Románia térképpel eléggé tervezés közbeni memóriaelfogyásnak tűnik, de persze a fentiek értelmében ez csak spekuláció.
Te meg az azt igérték, hallottam, láttam olyan embert aki már hallott róla
A három formula közül az utolsót Te költötted, a többi előfordult nálam, azon egyszerű okból, mert szó szerint igazak. A Garminnál ígértek dolgokat, nem tudom, milyen más fordulattal lehet ezt leírni. Nem láttam a takarásos dolog megoldását működni pl. Nüvin, egyszerűen azért, mert akkor éppen nem volt ilyen kéznél. Ellenben igencsak szavahihető és hozzáértő ember jelezte, hogy működik. Erre miért írjam azt, hogy láttam, amikor nem? Ettől viszont én elfogadom ténynek.
nyugodtan küldjél el melegebb éghajlatra
Azt ki kell érdemelni, Te nem szolgáltál rá. Csak vannak ismerethiányból származó tévedéseid a dolgok működéséről, ennyi az egész.
[előzmény: (12762) barsi, 2007.01.05 11:59:29]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2007.01.05 00:42:55 (12754)
Nem természetes, csak sajnos szokásos, és az égvilágon semmit nem tudok tenni ellene.
[előzmény: (12753) Trackman, 2007.01.05 00:39:43]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2007.01.04 23:54:55 (12752)
jól gondolom, hogy akkor még te sem láttad ezt a 'fícsört' működni?
És akkor mi van? Ki vagyok én? Látta más, aki a 4.4 nem rövid tesztidőszakában megnyomkodta mindenféle vasakon. Én meg jól nem emlékszem, mert tökéletesen irreleváns számomra, hogy pontosan min megy már és min nem.
szerintem a kultúrált kapcsolgatás azt jelenti
Szerinted. Szerintem meg lehet örülni, hogy egyáltalán megoldható, és nem ennél sokkal durvább dologért hajt el a kinti support a vérbe. Kolesár tud erről mesélni órákig...
pl. a tuhu és etp térképek gyönyörűen átterveznek a határon
Úgy, hogy mindkettőből hozzáférhető az alapanyag valami épeszű formátumban, és mindkettő többé-kevésbé a valóságot ábrázolja, nem kunszt. A CNE9 esetében egyik feltétel sem adott.
imho: nem sokat. legrövidebb út keresés egy gráfban elég jól körbejárt probléma (és a térképkészítőnek nem is kell tudnia erről semmit). a határ két oldalán meg egy epszilon sugarú körön belülre kell elhelyezni a határátkelőhelyeket...
Örülök, hogy ilyen jól tudod, mi hogyan működik a Garminéknál. Még jobban örülök, hogy ezt meg is osztod velünk. Én meg elméletben tudok mozdonyt vezetni (szia, Saladin :)).
bocs, ezt nem értem! kinek sikerült mit elérni???
A NG készítőinek azt, hogy az áttervezés többször működik, mint nem. Nem kell elhinni, de a tények, amikkel a gyakorlatban szembesül az ember, makacs dolgok.
[előzmény: (12749) barsi, 2007.01.04 23:30:00]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2007.01.04 19:03:50 (12734)
Hehe. Submitra nem nyomunk reloadot, még ha lassú is valamiért a dolog, ugye.
[előzmény: (12732) piret, 2007.01.04 19:00:06]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2007.01.04 19:00:06 (12732)
milyen készüléken működik?
Pl. Nüviken meg StreetPilot c-sorozaton. Asszem.
Milyen fw kell 60csx-hez?
azt hol találom?

Csikszhez a 3.0 az utolsó, amiben még ugye nem jó. Ergo az kellene hozzá, ami még ki sem jött, és valahol Kansasban található. Jó esetben.
ki igért meg?
A Garmin ejrópai központja.
kinek igérte meg?
A NaviGuide fejlesztőinek.
mit igért meg?
Azt, hogy beletúrnak alkalomadtán a készülékek firmware-jeibe úgy, hogy a kívánt takarás létrejöjjön.
én nem nevezném kulturált kapcsolgatásnak...
Pedig az. Ahhoz képest mindenképp, hogy van olyan autós kütyü, amelyben fixen fenn van a CN (teljesen vagy részben), és szelvényenként nem is lehet kapcsolgatni. Ezeken a kütyükön lehetetlen eltüntetni a CN magyar szelvényét a többi bekapcsolva tartása mellett, míg a csikszen a lustaságon kívül más akadálya nincs.

A hivatalos álláspont szerint a különböző térképtermékek (jelen esetben a NaviGuide és a CNE9) közötti áttervezés nem támogatott. A konkrét példában nem kis erőfeszítéssel sikerült elérni, hogy a készülékek és a határátmenetek többségében működjön. A CNE-n belül természetesen működik, ha fel van töltve a határ mindkét oldalára eső darabja, csak ugye erre mifelénk (mármint Hegyeshalomhoz képest mifelénk) az inkább vicc, mint térkép.
[előzmény: (12717) barsi, 2007.01.04 13:09:42]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2007.01.04 18:59:58 (12731)
milyen készüléken működik?
Pl. Nüviken meg StreetPilot c-sorozaton. Asszem.
Milyen fw kell 60csx-hez?
azt hol találom?

Csikszhez a 3.0 az utolsó, amiben még ugye nem jó. Ergo az kellene hozzá, ami még ki sem jött, és valahol Kansasban található. Jó esetben.
ki igért meg?
A Garmin ejrópai központja.
kinek igérte meg?
A NaviGuide fejlesztőinek.
mit igért meg?
Azt, hogy beletúrnak alkalomadtán a készülékek firmware-jeibe úgy, hogy a kívánt takarás létrejöjjön.
én nem nevezném kulturált kapcsolgatásnak...
Pedig az. Ahhoz képest mindenképp, hogy van olyan autós kütyü, amelyben fixen fenn van a CN (teljesen vagy részben), és szelvényenként nem is lehet kapcsolgatni. Ezeken a kütyükön lehetetlen eltüntetni a CN magyar szelvényét a többi bekapcsolva tartása mellett, míg a csikszen a lustaságon kívül más akadálya nincs.

A hivatalos álláspont szerint a különböző térképtermékek (jelen esetben a NaviGuide és a CNE9) közötti áttervezés nem támogatott. A konkrét példában nem kis erőfeszítéssel sikerült elérni, hogy a készülékek és a határátmenetek többségében működjön. A CNE-n belül természetesen működik, ha fel van töltve a határ mindkét oldalára eső darabja, csak ugye erre mifelénk (mármint Hegyeshalomhoz képest mifelénk) az inkább vicc, mint térkép.
[előzmény: (12717) barsi, 2007.01.04 13:09:42]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2007.01.04 00:54:40 (12706)
El kéne neki. Különböző készülékeken különböző időpontokban megjelenő firmware-ek segítségével. Megígérték. Talán meg is csinálják. Talán jól...
Amin nagyon kritikus, azon egyébként már jó, a csikszen meg úgyis lehet kulturáltan kapcsolgatni menüből. Sőt, csikszen fel sem töltöd a magyar szelvényt, és kész.
[előzmény: (12705) barsi, 2007.01.04 00:35:22]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2006.12.30 00:23:27 (12496)
Dehogynem, a TYP-os NG tesztverziok fagyasztottak a csikszeket is szepen.
[előzmény: (12493) magpet, 2006.12.29 23:07:14]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2006.12.29 17:48:55 (12469)
Pl. én :)
Kitaláljuk, közzétesszük. Vagy nem. Ki lesz találva, de ez sem az idén.
[előzmény: (12468) barsi, 2006.12.29 17:31:16]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2006.12.29 15:50:35 (12467)
Vegulis lefordulna az magatol szep csendben az iden, nade meg egyeztetni is rola... kivel? :)
[előzmény: (12464) olahtamas, 2006.12.29 15:04:34]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2006.12.29 13:23:39 (12456)
Igazabol nem terveztuk ujraforgatni a topot, de ha szukseg van ra, miert ne. En szerettem volna egy rancfelvarrast is neki hosszabb tavon, a TG-nek igazan jot tudna tenni egy jol sikerult TYP. A jelek szerint a takarasos moka miatt a dolog surgosebb, mint kinezett, sebaj, a valtozatlan tartalommal valo leforgatas nem ugy, tesztelo gondolom lesz egy par :), mar csak a nagyokkal kell egyezkednem a tervet illetoen. Jovore.
[előzmény: (12450) lelcache, 2006.12.29 11:20:09]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2006.12.29 09:23:09 (12444)
Jaja, feljebb jott prioritasilag, hogy a CityNavigatort el tudja takarni, mertugye abban mar van valami vicc kis orszagunkrol is. Ez volt a legfontosabb, mivel az jar olyan autos cuccokhoz, amin a juzer akkor sem tud szelvenyenkent kapcsolgatni, ha agyilag kepes lenne ra.
Januarban Andras gondolom megnezi a tuhut, en a topot, es lesz bekesseg. Amen.
[előzmény: (12440) lelcache, 2006.12.29 01:36:25]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2006.12.28 23:19:09 (12436)
Neked is azt tudom mondani, amit neki: az upgrade egy lehetőség, ha nem tetszik, nem kell élni vele. Viszont a mezei júzer azzal szokott csöngetni, hogy miért nincsen rajta a Nyírborzasztó-külsőt délről, a pláza mögött elkerülő ösvény, amikor pedig ő minden reggel arra megy. Na ilyenkor lehet azt mondani neki, hogy tegye fel az újat, és lám. A júzer ilyenkor örül, ellentétben azokkal, akiknek valamiért nem tetszik, ha valami egy évben háromszor is frissül, ingyen. Persze ugyanők ha másutt nem látják viszont a trekkjüket másnap reggel a térképben, akkor a szerverüzemeltetőt zaklatják, hogy miért nem fordul... Most akkor hogy van ez? :)
TYP ügyben igazad van, de ha egyszer nem tudják megcsinálni működőre, akkor nem tudjuk használni.
[előzmény: (12430) Trackman, 2006.12.28 22:45:56]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2006.12.28 22:30:39 (12428)
Nem teljesen értem. Ha nem tetszik, hogy van új, benne pár újonnan átadott úttal, meg párezer felhasználói bejelentésen alapuló javítással, ingyen, akkor nem teszed fel és kész. Ja, hogy közben kisebb is lett? Felesleges hülyeség ez is.
A TYP azért maradt ki, mert szinte elfogytak azok a készülékek, amik előbb-utóbb nem fagynak meg tőle. Amíg ez ennyire kompatibilis sajátmagával, addig supportálja ezt a dolgot a regedittel telefonon a júzernek az, kinek hat anyukája van. Egyébként készült belőle TYP-os verzió is, mint az előzőből, csak nem az lett a hivatalos. A 4.3-ashoz valóval meg vigyázzatok, mert Andrásnak köszönhetően javult egy útosztályozási gubanc a konverterben, viszont a régi TYP még értelemszerűen nem tud erről.
[előzmény: (12426) Csabesz, 2006.12.28 22:21:34]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2006.12.28 19:42:42 (12403)
Így van. A Mapszósz csak azt a listát képes kinyerni a készülékből, hogy milyen szelvények vannak fenn, de magukat a file-okat nem. Ezért zavarba is jön szegény, ha a készüléken olyat talál, ami számára ismeretlen, hiszen az csak egy hivatkozás.
Nemhivatalos megoldás van, nem is egy, de tudtommal egyik sem eccerű. A csiksszel annyi előnyöd van, hogy mass storage-ben, avagy egy kártyaolvasóval ki tudod nyerni a kártyáról a gmapsupp.img file-t, későbbi feldolgozásra, avagy csak egyszerű visszatöltésre.
[előzmény: (12402) jiimbo, 2006.12.28 19:24:50]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2006.12.28 18:59:36 (12400)
Pont ezért nincs...
[előzmény: (12399) SagiK, 2006.12.28 18:41:49]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2006.12.23 18:57:59 (12239)
Barometrikus magasságváltozásból számol. Erről magad is meggyőződhetsz, ha figyeled az emelkedés-süllyedés számlálókat, miközben erősen (de persze nem túlzottan erősen) a kijelző síkjára merőlegesen összenyomod a készülékdobozt. Össze ne törd, de a rugalmas alakváltozást el kell érni.
[előzmény: (12237) Attibati, 2006.12.23 18:54:48]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2006.12.23 15:41:27 (12235)
Az nem poén, a csiksz még talán a trekkfelhelyezést is kibírná, de a térképtöltést mindenképp..
[előzmény: (12234) lelcache, 2006.12.23 15:37:54]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2006.12.12 11:55:26 (11867)
Természetesen megpróbáltam, már régen, de volt egy zip, ami egyszercsak rejtélyesen bedöglött a backupomban. Abban voltak ilyesmik :(
A kemencei kisvasutat meg pár apróságot még a kezdet kezdetén belerajzoltam az ős-térképekbe.
[előzmény: (11864) Kolesár, 2006.12.12 08:32:44]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2006.12.12 00:28:54 (11862)
Valahol talán megvannak. De nem jegyzeteltem a burkolat-váltásokat, és a váltókat sem jártam be 20-30 m-re :)
[előzmény: (11861) KiVi, 2006.12.11 22:47:24]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2006.12.11 22:45:54 (11860)
Akkor még nem volt :) Geocaching is alig.
[előzmény: (11859) KiVi, 2006.12.11 22:43:54]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2006.12.11 22:34:41 (11858)
Közben elképzeltem Saladint, amint örömvasutasokról morog rosszallóan... :)
[előzmény: (11857) piret, 2006.12.11 22:25:49]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2006.12.11 22:25:49 (11857)
Ha tudnád, mennyi vasutat trekkeltem már... Sőt, programom is van, ami az NMEA logból TELOC-szalagra hasonlító dolgot csinál, egyszer össze is hoztuk az igazi regisztrátummal.
[előzmény: (11855) Juju, 2006.12.11 22:15:58]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2006.12.11 22:11:23 (11850)
Az az enter elvileg.
[előzmény: (11849) lelcache, 2006.12.11 22:07:27]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2006.12.06 11:06:36 (11725)
Amit fagyásügyben hozzá tudok tenni:
- barommérő autokalibráció nálam mindig kikapcsolva
- nekem csak útvonaltervezős navigáció közben fagyott, jellemzően forduló előtt, amikor a popup jött volna. Nem állítom, hogy csak ekkor, viszont navigáció nélkül soha, napokat végégtrekkelt felügyelet nélkül a zsebemben
- a TYP gyanús, ki kell tesztelni, emlékeim szerint a TYP-os NaviGuide megjelenésétől rémlik nekem ez a probléma. Persze akkortájt gyakran volt új firmware, tehát bármi lehet.
[előzmény: (11724) Kolesár, 2006.12.06 10:30:57]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2006.12.06 00:21:08 (11702)
Előbb tisztázzuk a munkaköri dolgokat. De ne itt...
[előzmény: (11700) Kolesár, 2006.12.05 23:16:06]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2006.12.05 21:04:19 (11689)
Nem nyert, másról van szó. És András feje igencsak veszélyben van, mert ha tovább szabotál, nekem kell megcsinálni ugyanezt másutt, és annak csúnya vége lesz :)
[előzmény: (11686) lelcache, 2006.12.05 20:58:31]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2006.12.05 18:08:20 (11675)
Nem mondom, hogy nem volt igaza, meg szt sem, hogy neked nincs, csak azt, hogy a triviális bugfixek, eléggé egyszerű, egyszer már készülékben volt fejlesztési igények mellé eléggé komoly algoritmust igénylő pluszt belelistázni komolytalan, és veszélyezteti a teljes listában foglaltak megvalósulását.
[előzmény: (11674) Kolesár, 2006.12.05 17:58:51]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2006.12.05 17:49:37 (11673)
Namost az van, hogy eddig szívesen aláírtam volna... de most kezd veszíteni a komolyságából. Sokat.
[előzmény: (11671) Kolesár, 2006.12.05 17:45:37]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2006.12.05 10:48:40 (11650)
Ha visszatennék a régi metódust (bal-jobb lépked a karakterhelyek közt, fel-le az aktuális helyen tekeri a karaktereket) legalábbis a numerikus inputra, az lenne a legjobb. Csak gondolom nem véletlenül moderálódott ki, gyökkettő iq alatt (azaz a júzerek mintegy 93%-ának) gondot okozhat a használata.
Ugyanez érvényes az adatmezők 76S-en tapasztalt konfigurálhatóságára, ott a helyi menü hossza nő a bolondbizonytalan tartományba.
[előzmény: (11649) Kolesár, 2006.12.05 10:04:24]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2006.12.04 15:53:39 (11637)
És a kis kedves keresős hibám?
[előzmény: (11636) Kolesár, 2006.12.04 15:18:54]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2006.12.04 11:23:07 (11628)
Eddig ezt nem vettem észre:
- 60 CSx NEM
- 76 CSx 48 óra
Ahhoz képest, hogy tökugyanaz belül...
[előzmény: (11626) Kolesár, 2006.12.04 11:15:44]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2006.12.04 11:20:16 (11627)
R5: alighanem kevered, mi az újratervezés érzékenységéről beszlgettünk alighanem, és nnem csak csikszen, sőt, elsősorban nem azon. Tehát nem a következő forduló előjelzésének idején (szerintem időalapú egyébként), hanem a letérés utáni újratervezéshez szükséges eltávolodás mértékén.

Bugocska: indítasz egy keresést, ami sok találatot ad, de jó lassan, folyamatosan bővülő listával. Hamar rányomsz egy találatra, ekkor alighanem nem áll le a háttérben a listát updatelgető dolog, mert érdekes képernyőképeket lehet így előállítani.
[előzmény: (11614) Kolesár, 2006.12.04 07:51:38]

pirethozzászólásai | válasz erre | 2006.11.27 21:49:12 (11454)
A támogatottaknál azért nincs felsorolva a csé, mert nem támogatja, ezzel szoros összefüggésben nem is működik vele.
[előzmény: (11453) akloz, 2006.11.27 21:45:38]

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:

új hozzászólás | témák listája


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók