Hello!
Régóta nem szóltam, most hadd szóljak hozzá!
Old Eye robot-témájához: nagyon jó, hogy van ilyen, és hogy rá lehet uszítani a hülyeségeket kiszöszölni, viszont tartózkodnék attól, hogy "laikusoknak" ki legyen adva, és mindenki tetszés szerint konfigolja, meg ráuszítja a tájegységekre, aztán majd azon kapjuk magunkat, hogy egy-egy tájegység teljesen összeborul, aztán majd kapkodunk a backup-ok után, hogy vajon hol volt még jó a fájl.
Azt viszont támogatom, hogy Old Eye (aki tudja is, hogy mit csinál a progi), néha lefuttatja a tájegységeken, aztán a hibákat megírja ide a fórumba, aztán aki legközelebb arra rajzol, kijavítgatja azokat is.
Illetve egy ötlet, hogy mit nézhetne még meg (én is megírtam egy ilyen funkciójú progit, próbából lefuttattam a kőszegin, de csak report-only üzemmódban, és nem változtattam semmit az MP-n).
Szóval a polygonok felesleges pontjainak trimmelését.
Csomó polygonnak van olyanja, hogy 20-30 méteren belül 3-4 pontja. Tök fölösleges. Ezeket simán ki lehetne szűrni és kivágni. Olyan feltétellel, hogy azt nem bántani, amelyik közös egy másik poly egyik pontjával. Azt meghagyni, és a többit vagdosni (persze a 3-4 -es csoportból 1 azért maradjon).
Illetve a másik amit megnézett a progim: Tegyük fel hogy egy polygonnak van 3 pontja úgy, hogy messze vannak egymástól (mondjuk 200-300m), viszont a középső (pár méter tűréssel) egy vonalba esik a 2 mellette levővel, ekkor semmilyen új infót nem hordoz a polygon alakjával kapcsolatban, tehát a poly ugyanúgy néz ki akkor is, ha nincs ott a pont. Ekkor lehetne nyesni, ha nem közös pont vmivel.
Vélemények? |