Különösebben nem kérdezgettem. Nagy értékű műszaki cikkek esetében ez sajnos előfordul és épp ezért kell megőrizni a számlát. Ha meglett volna, akkor is költséges a dolog, mert hát oda kell visszajuttatni, ahol vette, de még mindig olcsóbb opció, mint a kuka. Amúgy meg ilyen szar minden gyártó termékeivel előfodulhat, még igen drága prémium termék esetén is és lássuk be, hogy azért ez nem egy ismert sorozathibája a Garminnak. Shit happens, ahogy a művelt moldáv mondaná, ezért kell felkészülni rá.
Az itteni fizetésekkel kapcsolatban meg annyit, hogy ezek a termékek nem az itteni fizetésekhez készültek, hanem a világpiacra. Az hogy nálunk az áfa világbajnoki magasságokban szárnyal, nem a Garmin hibája. Az viszont már igen, hogy nem készít magyar nyelvű leírást a kütyükhöz, noha ez számos más nyelv esetében megteszi. Talán a magyar piac nagysága nem elég vonzó és nem éri meg nekik? Az is lehet. A magyar képviselet meg ezzel próbálja magát vonzóbbá tenni, hogy ad melléjük ingyen magyar leírást. Mi mást tehetnének?
Egyébként sajnos nincsen ingyen ebéd, mindennek ára van. Az olcsón vásárlásnak is. És itt az olcsót nem abszolút értéken, hanem relatíve nézzük. Ezért veszem én a cuccokat itthon. És egy csomó más könnyebbség is van velük, amint a világ másik felén itthonról nehéz lenne realizálni. Hát kb. ennyi. [ előzmény: (75985) vrobert82, 2017.02.11 18:50:39] |